Tornem a la normalitat

or

Tornar a la normalitat quan estem a dia 17 d’agost és tornar a patir calor, però afortunadament una calor més normal, amb més mesura.

Ahir ja notàrem, i agrairem, el descens tèrmic després de quatre dies de calor extrema, i hui encara baixaran un poc més les temperatures.

La nit, tot i ser prou bascosa, no ha tingut res a vore amb eixos 26, 27, 28 graus que ens ha tocat suportar les darreres nits, i al centre del dia també baixaran lleugerament les temperatures situant-se les més altes entre els 30 i els 32 graus per l’interior i al voltant  per davall dels 30 a la costa.

Els núvols seran abundants fins a migdia o primera hora de la vesprada al litoral i prelitoral de València i del nord d’Alacant, on podria escapar-se alguna gota. De vesprada farà més sol però les temperatures tendiran a baixar.

or2

Pocs canvis patiran les temperatures demà dimecres. Pot ser pugen lleugerament al centre del dia. Els núvols seran més abundants de vesprada al nord on localment pot arribar a quallar alguna tronada.

or

or

Dijous la possible activitat tempestuosa tornarà a cridar la nostra atenció. Núvols de tronada que també podrien afectar l’interior i el nord de València. El matí serà assolellat i s’espera que les temperatures pugen un parell de graus.

El cap de setmana, sense arribar ni molt menys als nivells del cap de setmana que acabem de deixar enrere farà més calor, i l’oratge serà estable a tota la Comunitat.

or

Últimes notícies

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.