Tornem a la normalitat

or

Tornar a la normalitat quan estem a dia 17 d’agost és tornar a patir calor, però afortunadament una calor més normal, amb més mesura.

Ahir ja notàrem, i agrairem, el descens tèrmic després de quatre dies de calor extrema, i hui encara baixaran un poc més les temperatures.

La nit, tot i ser prou bascosa, no ha tingut res a vore amb eixos 26, 27, 28 graus que ens ha tocat suportar les darreres nits, i al centre del dia també baixaran lleugerament les temperatures situant-se les més altes entre els 30 i els 32 graus per l’interior i al voltant  per davall dels 30 a la costa.

Els núvols seran abundants fins a migdia o primera hora de la vesprada al litoral i prelitoral de València i del nord d’Alacant, on podria escapar-se alguna gota. De vesprada farà més sol però les temperatures tendiran a baixar.

or2

Pocs canvis patiran les temperatures demà dimecres. Pot ser pugen lleugerament al centre del dia. Els núvols seran més abundants de vesprada al nord on localment pot arribar a quallar alguna tronada.

or

or

Dijous la possible activitat tempestuosa tornarà a cridar la nostra atenció. Núvols de tronada que també podrien afectar l’interior i el nord de València. El matí serà assolellat i s’espera que les temperatures pugen un parell de graus.

El cap de setmana, sense arribar ni molt menys als nivells del cap de setmana que acabem de deixar enrere farà més calor, i l’oratge serà estable a tota la Comunitat.

or

Últimes notícies

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.

Compromís decidix esta setmana si ratifica a Mònica Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

L'executiva de Compromís per València debatrà l'escrit de Joan Ribó per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique a Mònica Oltra com a candidata a l'Alcaldia i accelere la preparació de la llista municipal.

Catalá defén que l’acampada docent és reivindicativa i competència de la Policia Nacional

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que l'acampada de docents en la plaça de la Verge és una manifestació estàtica lligada a la vaga indefinida i atribuïx la seua gestió a Delegació del Govern i a la Policia Nacional.

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.