Tornem a la normalitat

or

Tornar a la normalitat quan estem a dia 17 d’agost és tornar a patir calor, però afortunadament una calor més normal, amb més mesura.

Ahir ja notàrem, i agrairem, el descens tèrmic després de quatre dies de calor extrema, i hui encara baixaran un poc més les temperatures.

La nit, tot i ser prou bascosa, no ha tingut res a vore amb eixos 26, 27, 28 graus que ens ha tocat suportar les darreres nits, i al centre del dia també baixaran lleugerament les temperatures situant-se les més altes entre els 30 i els 32 graus per l’interior i al voltant  per davall dels 30 a la costa.

Els núvols seran abundants fins a migdia o primera hora de la vesprada al litoral i prelitoral de València i del nord d’Alacant, on podria escapar-se alguna gota. De vesprada farà més sol però les temperatures tendiran a baixar.

or2

Pocs canvis patiran les temperatures demà dimecres. Pot ser pugen lleugerament al centre del dia. Els núvols seran més abundants de vesprada al nord on localment pot arribar a quallar alguna tronada.

or

or

Dijous la possible activitat tempestuosa tornarà a cridar la nostra atenció. Núvols de tronada que també podrien afectar l’interior i el nord de València. El matí serà assolellat i s’espera que les temperatures pugen un parell de graus.

El cap de setmana, sense arribar ni molt menys als nivells del cap de setmana que acabem de deixar enrere farà més calor, i l’oratge serà estable a tota la Comunitat.

or

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.