Tornem a la normalitat

or

Tornar a la normalitat quan estem a dia 17 d’agost és tornar a patir calor, però afortunadament una calor més normal, amb més mesura.

Ahir ja notàrem, i agrairem, el descens tèrmic després de quatre dies de calor extrema, i hui encara baixaran un poc més les temperatures.

La nit, tot i ser prou bascosa, no ha tingut res a vore amb eixos 26, 27, 28 graus que ens ha tocat suportar les darreres nits, i al centre del dia també baixaran lleugerament les temperatures situant-se les més altes entre els 30 i els 32 graus per l’interior i al voltant  per davall dels 30 a la costa.

Els núvols seran abundants fins a migdia o primera hora de la vesprada al litoral i prelitoral de València i del nord d’Alacant, on podria escapar-se alguna gota. De vesprada farà més sol però les temperatures tendiran a baixar.

or2

Pocs canvis patiran les temperatures demà dimecres. Pot ser pugen lleugerament al centre del dia. Els núvols seran més abundants de vesprada al nord on localment pot arribar a quallar alguna tronada.

or

or

Dijous la possible activitat tempestuosa tornarà a cridar la nostra atenció. Núvols de tronada que també podrien afectar l’interior i el nord de València. El matí serà assolellat i s’espera que les temperatures pugen un parell de graus.

El cap de setmana, sense arribar ni molt menys als nivells del cap de setmana que acabem de deixar enrere farà més calor, i l’oratge serà estable a tota la Comunitat.

or

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.