Tornem a la normalitat

or

Tornar a la normalitat quan estem a dia 17 d’agost és tornar a patir calor, però afortunadament una calor més normal, amb més mesura.

Ahir ja notàrem, i agrairem, el descens tèrmic després de quatre dies de calor extrema, i hui encara baixaran un poc més les temperatures.

La nit, tot i ser prou bascosa, no ha tingut res a vore amb eixos 26, 27, 28 graus que ens ha tocat suportar les darreres nits, i al centre del dia també baixaran lleugerament les temperatures situant-se les més altes entre els 30 i els 32 graus per l’interior i al voltant  per davall dels 30 a la costa.

Els núvols seran abundants fins a migdia o primera hora de la vesprada al litoral i prelitoral de València i del nord d’Alacant, on podria escapar-se alguna gota. De vesprada farà més sol però les temperatures tendiran a baixar.

or2

Pocs canvis patiran les temperatures demà dimecres. Pot ser pugen lleugerament al centre del dia. Els núvols seran més abundants de vesprada al nord on localment pot arribar a quallar alguna tronada.

or

or

Dijous la possible activitat tempestuosa tornarà a cridar la nostra atenció. Núvols de tronada que també podrien afectar l’interior i el nord de València. El matí serà assolellat i s’espera que les temperatures pugen un parell de graus.

El cap de setmana, sense arribar ni molt menys als nivells del cap de setmana que acabem de deixar enrere farà més calor, i l’oratge serà estable a tota la Comunitat.

or

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.