Anuncios

Tornen els núvols a la Comunitat Valenciana, però sense pluja

Imatge d'un matí amb força núvols baixos a Catalunya

Encara no fa una setmana ens queixàvem perquè l’oratge presentava característiques més hivernals que primaverals, i en no res hem passat a anar vestits quasi d’estiu.

Dimarts ens desféiem dels núvols, recuperàvem el sol i començaven a pujar les temperatures amb decisió. Ahir encara va fer més calor i hui els termòmetres s’enfilaran fins als 30 graus en punts del centre i de l’interior. Al cel només veurem núvols decoratius i el sol calfarà amb contundència una volta es desfacen les boirines i els núvols que puguem tindre a la costa a primera hora.

Anuncios
Oratge dijous 6 de maig

 

Temperatures dijous 6 de maig

 

Demà divendres no només notarem com pugen les temperatures nocturnes que en alguns observatoris començaran quedar perillosament a prop dels 20 graus, també pujaran les temperatures màximes que a les comarques més centrals tornaran als 30 graus i a la costa de la mitat sud quedaran entre els 25 i els 28 graus.

Oratge divendres 7 de maig

Temperatures divendres 7 de maig

 

 

Dissabte tindrem el cel més ennuvolat i això afavorirà un descens lleuger de les temperatures.

Diumenge començarem el dia amb sol, però amb el pas de les hores tindrem notícies d’un front que deixarà el cel més ennuvolat de vesprada i ruixats que avançaran des de l’interior cap a la costa, on a última hora de la vesprada o a poqueta nit també deixaran una miqueta de pluja.

Dilluns donarem la benvinguda la setmana amb ponent pas de núvols, alguna gota per l’interior i amb pocs canvis tèrmics.

Oratge cap de setmana del 8 de maig

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios