Tornen els núvols a la Comunitat Valenciana, però sense pluja

Imatge d'un matí amb força núvols baixos a Catalunya

Encara no fa una setmana ens queixàvem perquè l’oratge presentava característiques més hivernals que primaverals, i en no res hem passat a anar vestits quasi d’estiu.

Dimarts ens desféiem dels núvols, recuperàvem el sol i començaven a pujar les temperatures amb decisió. Ahir encara va fer més calor i hui els termòmetres s’enfilaran fins als 30 graus en punts del centre i de l’interior. Al cel només veurem núvols decoratius i el sol calfarà amb contundència una volta es desfacen les boirines i els núvols que puguem tindre a la costa a primera hora.

Oratge dijous 6 de maig

 

Temperatures dijous 6 de maig

 

Demà divendres no només notarem com pugen les temperatures nocturnes que en alguns observatoris començaran quedar perillosament a prop dels 20 graus, també pujaran les temperatures màximes que a les comarques més centrals tornaran als 30 graus i a la costa de la mitat sud quedaran entre els 25 i els 28 graus.

Oratge divendres 7 de maig

Temperatures divendres 7 de maig

 

 

Dissabte tindrem el cel més ennuvolat i això afavorirà un descens lleuger de les temperatures.

Diumenge començarem el dia amb sol, però amb el pas de les hores tindrem notícies d’un front que deixarà el cel més ennuvolat de vesprada i ruixats que avançaran des de l’interior cap a la costa, on a última hora de la vesprada o a poqueta nit també deixaran una miqueta de pluja.

Dilluns donarem la benvinguda la setmana amb ponent pas de núvols, alguna gota per l’interior i amb pocs canvis tèrmics.

Oratge cap de setmana del 8 de maig

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.