20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Tornen els núvols a la Comunitat Valenciana, però sense pluja

Imatge d'un matí amb força núvols baixos a Catalunya

Encara no fa una setmana ens queixàvem perquè l’oratge presentava característiques més hivernals que primaverals, i en no res hem passat a anar vestits quasi d’estiu.

Dimarts ens desféiem dels núvols, recuperàvem el sol i començaven a pujar les temperatures amb decisió. Ahir encara va fer més calor i hui els termòmetres s’enfilaran fins als 30 graus en punts del centre i de l’interior. Al cel només veurem núvols decoratius i el sol calfarà amb contundència una volta es desfacen les boirines i els núvols que puguem tindre a la costa a primera hora.

Oratge dijous 6 de maig

 

Temperatures dijous 6 de maig

 

Demà divendres no només notarem com pugen les temperatures nocturnes que en alguns observatoris començaran quedar perillosament a prop dels 20 graus, també pujaran les temperatures màximes que a les comarques més centrals tornaran als 30 graus i a la costa de la mitat sud quedaran entre els 25 i els 28 graus.

Oratge divendres 7 de maig

Temperatures divendres 7 de maig

 

 

Dissabte tindrem el cel més ennuvolat i això afavorirà un descens lleuger de les temperatures.

Diumenge començarem el dia amb sol, però amb el pas de les hores tindrem notícies d’un front que deixarà el cel més ennuvolat de vesprada i ruixats que avançaran des de l’interior cap a la costa, on a última hora de la vesprada o a poqueta nit també deixaran una miqueta de pluja.

Dilluns donarem la benvinguda la setmana amb ponent pas de núvols, alguna gota per l’interior i amb pocs canvis tèrmics.

Oratge cap de setmana del 8 de maig

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.