Pluges generalitzades en la meitat sud de la Comunitat que podrien ser localment fortes i persistents

 

 

Les precipitacions seran les protagonistes de la jornada en gran part de la Comunitat Valenciana, especialment en la meitat sud, on podrien ser localment forts i persistents i vindre acompanyades de tempesta.

 

Segons la predicció de Aemet, en la resta del territori valencià les pluges seran de caràcter més dispers i el vent bufarà del nord-est moderat amb ratxes molt fortes.

 

Quant a les temperatures, es mantindran per baix dels 20 graus en tota la Comunitat Valenciana, amb màximes de 19 a Castelló; 18 a Alacant, Dénia, València i la Vall d’Uixó i 17 a Elx i Gandia.

 

Pel que respecta a les mínimes, tan sols a Morella i Requena han baixat dels 10 graus, amb 6 i 8 respectivament. A les ciutats més grans, s’han registrat les més altes, amb 15 graus a Alacant i Castelló, i 14 a Elx, Oriola i València.

 

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.