Després de tant mesos seguits sense visitar-nos, sembla que la pluja podria tornar a la ciutat de València el pròxim diumenge tal com recull la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Concretament, l'Aemet augura un 55% de probabilitats de pluja encara de manera dèbil. Per a la resta de la setmana, en canvi, no s'esperen precipitacions i per tant hi haurà estabilitat. Quant a la jornada de hui, de nou predominen els cels clars i el termòmetre arribarà a marcar com a màxim 23 graus. Per tant, no hi haurà pluja al llarg de la setmana però sí temperatures molt baixes tal com ja va publicar este periòdic ahir.
Menys d'1 minutde lectura
La pluja visitarà València l’últim cap de setmana de novembre
Per València Diari
Últimes notícies
Cultura
Descobrixen a Villena un teler de fa 3.500 anys clau per a entendre la revolució tèxtil del Bronze
La troballa d'un teler de fa 3.500 anys en el jaciment de Cabezo Redó, a Villena, permet reconstruir amb detall com s'organitzava la producció tèxtil i el treball cooperatiu durant l'Edat del Bronze.
Cultura
Turistes llatinoamericans viuen unes Falles cada vegada més emocionants i intenses
Turistes llatinoamericans que viuen o visiten València relaten com les Falles els continuen resultant impactants i emocionants, des de les mascletaes fins als bunyols i la cremà.
Economia
Com estalviar en la factura del gas amb la caldera davant l’escalada de preus
Descobreix com reduir la teva factura del gas amb un ús eficient de la caldera i estalviats d'energia a casa.
Cultura
Una activista marroquina reivindica unes Falles més diverses i multiculturals
Boutaina El Hadri, activista d'origen marroquí amb llarga trajectòria a València, descriu el seu enamorament sobtat amb les Falles i reclama que la diversitat de la ciutat també arribe a les comissions falleres.
Cultura
Antonio Carmona torna en solitari amb Baro Drom, un viatge gitano del flamenc al rap francés
Antonio Carmona torna nou anys despues amb Baro Drom (Exodo), un disc ambiciós i gitano que mescla jazz, ritmes africans, llatins i rap frances després del seu impuls creatiu amb C. Tangana.
Successos
Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya
La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.
Successos
El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real
El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.
Esports
L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva
L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.



