Després de tant mesos seguits sense visitar-nos, sembla que la pluja podria tornar a la ciutat de València el pròxim diumenge tal com recull la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Concretament, l'Aemet augura un 55% de probabilitats de pluja encara de manera dèbil. Per a la resta de la setmana, en canvi, no s'esperen precipitacions i per tant hi haurà estabilitat. Quant a la jornada de hui, de nou predominen els cels clars i el termòmetre arribarà a marcar com a màxim 23 graus. Per tant, no hi haurà pluja al llarg de la setmana però sí temperatures molt baixes tal com ja va publicar este periòdic ahir.
Menys d'1 minutde lectura
La pluja visitarà València l’últim cap de setmana de novembre
Per València Diari
Últimes notícies
Política
El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants
El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.
Política
El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual
El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.
Oratge
Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló
En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.
Comunitat Valenciana
El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc
El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.
Successos
El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana
El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.
Comunitat Valenciana
El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana
El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.
Economia
Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària
La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.
Successos
La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella
La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.



