Primera nevada de la temporada a la Comunitat Valenciana

Sembla que finalment l’hivern s’ha instal·lat a la Comunitat. I és que tal com ha publicat este periòdic, per a este cap de setmana s’espera un intens fred així com vent. El que no s’esperava tan prompte era l’arribada de les primeres boles de neu a les terres valencianes. Així, alguns usuaris han publicat en els seus perfils de Twitter la neu que ha començat a deixar-se vore com ara a Morella i la Tinença de Benifassà.. Molta precaució tant als vehicles de conducció i també en els aparells electrònics que tenim a casa, ja que són la principal causa d’incendis en domicili en esta època de l’any.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cel buidat i boires a l’alba en la Comunitat Valenciana este dijous, amb temperatures sense canvis

Jornada estable en la Comunitat Valenciana: cels buidats, núvols baixos i boires a primeres hores i termòmetres sense variacions. El divendres seguirà el temps tranquil, amb núvols alts a la vesprada.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira mentres rebia tractament a domicili

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, ha mort als 93 anys a la seua casa d'Alzira, on rebia atenció a domicili. La vetla i la cremació es realitzaran a Xàtiva.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.