Registrat un terratrèmol en diferents localitats alacantines

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un terratrèmol amb epicentre enfront de la costa de Cap de Pals que s’ha deixat sentir en diferents localitats alacantines, segons informa l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El sisme ha sigut d’una magnitud de 3,6.

 

El centre del terratrèmol, que s’ha registrat cap a les 21.33 hores, ha tingut el punt més fort en la mar Mediterrània, a una profunditat de 10 quilòmetres, enfront de la costa de Cap de Pals.

El terratrèmol s’ha deixat notar amb intensitat III –dèbil– en les localitats:

  • Alfàs del Pi, en la Marina Baixa.
  • Mutxamel, en l’Alacantí.
  • Sant Joan d’Alacant, en l’Alacantí.
  • Elx, en el Baix Vinalopó.
  • Platja de l’Horta-Mutxavista del Campello, en l’Alacantí.

 

A demés, s’ha notat amb una intensitat menor en altres municipis:

  • Benejúzar, en el Baix Segura.
  • Polop, en la Marina Baixa.
  • Alcoi, en l’Alcoià.
  • Altea, en la Marina Baixa.
  • Orihuela, en el Baix Segura.
  • Dénia, en la Marina Alta.
  • Novelda, en el Vinalopó Mitjà.
  • Santa Pola, en el Baix Vinalopó.
  • Guardamar del Segura, en el Baix Segura.

A conseqüència del moviment sísmic, el servici d’emergències 112 del territori valencià ha rebut una telefonada d’alerta relacionat amb este incident des d’Elx, segons ha informat en internet.

Últimes notícies

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.