Registrat un terratrémol en San Fulgencio

Mapa d'un terratrémol en San Fulgencio

El sisme també s’ha sentit en localitats com Rojales, Guardamar del Segura o, fins i tot, Elx | IGN

 

Este dijous, poc després de les dos del migdia, s’ha registrat un terratrémol en San Fulgencio, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons les dades de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN), el sisme, de magnitud 1,8, s’ha produït a 11 quilòmetres de profunditat.

 

A pesar d’això, han sigut molts els veïns que han sentit el terratrèmol, ja que es tracta d’una zona acostumada a esta classe de fenòmens naturals. En este sentit, veïns de les localitats de Rojales o Guardamar del Segura també han notat el tremolor.

 

Fins i tot el 112 ha rebut una cridada de telèfon relacionada amb el terratrémol des d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Tot i això, no ha hi ha hagut que lamentar cap dany material ni personal.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.