30.7 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Registrats 22 terratrèmols en el Golf de València durant esta matinada

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El Golf de València ha registrat durant la matinada d’este dimarts un total de 22 terratrèmols, el major d’ells d’una magnitud de 3,2 graus en l’escala de Richter. D’esta forma ho ha indicat l’Institut Geogràfic Nacional (IGN), que en la seua pàgina web ha indicat que els xicotets sismes s’han produït a diferents hores.

 

Segons estes fonts, els sismes han començat cap a les 01.00 hores de la matinada i han continuat produint-se fins a les 07.00 hores. Segons informa el 112 a través del seu compte de Twitter, els terratrèmols no han sigut sentits per la població, ni s’han rebut telefonades al telèfon 112.

 

L’IGN ha informat, a demés, que s’ha registrat també esta matinada, cap a les 03.07 hores, un terratrèmol en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), d’1,16 graus de magnitud en l’escala Richter.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.