12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Registrats dos terratrèmols en Montant, que fan cinc esta setmana

La xicoteta localitat de Montant, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha tornat a notar, esta passada nit de divendres i este dissabte a primera hora, els tremolors produïts pels dos terratrèmols registrats en la zona, segons les dades de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN).

 

Amb estos dos nous sismes, ja són cinc els que s’ha produït esta setmana en Montant. El passat dilluns, es van registrar fins a tres terratrèmols, d’una magnitud d’entre 1,6 i 3. El de divendres, s’ha produït a les 23.30 hores i ha sigut de magnitud 2,7. El d’este matí, de magnitud 2,3, s’ha notat a primera hora, a les 6.08 hores.

 

Emergències de la Generalitat també ha informat dels sismes a través de la xarxa social Twitter, encara que ha advertit que el 112 no ha rebut cap telefonada relacionada amb els dos terratrèmols i que, afortunadament, no s’han produït danys personals ni materials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.