Registrats tres terratrèmols en la Ribera este divendres

Mapa d'un terratrèmol

El terratrèmol de major magnitud s’ha registrat en Benifaió | IGN

Fins a tres terratrèmols s’han registrat este divendres en la comarca de la Ribera (València), segons les dades oferides per l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). Els tres s’han produït a primera hora del matí en les localitats de Benifaió, Algemesí i Guadassuar.

 

El de major intensitat —magnitud 2,9— s’ha produït en Benifaió a les 5.20 hores, encara que no hi ha hagutr que lamentar danys personals ni materials. Pocs minuts després, un sisme de magnitud 2 s’ha registrat en Guadassuar i, cap a les 7 del matí, a les 6.59 hores concretament, un altre terratrèmol, de magnitud 2,1, s’ha registrat en Algemesí

 

Segons ha informat un lector a ‘ValènciaDiari’, els tremolors s’han notat en municipis pròxims com Polinyà del Xúquer, Benicull, Riola i Albalat de la Ribera cap a les 5.15 del matí.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.