Els Reis porten l’hivern

Reis Mags

Reis Mags | Pixabay

 

Durant totes les festes de Nadal l’oratge ha sigut molt benigne. Pot ser massa. Estabilitat total i temperatures ‘disparades’ ens han fet preocupar-nos per l’hivern…però els Reis s’encarregaran de portar-nos el fred, de recordar-nos que és hivern.

El ponent que bufà ahir i que va fer pujar el mercuri dels termòmetres a prop dels 25 graus a la costa farà que hui notem més el descens de les temperatures. Un descens que tindrà continuïtat demà dijous.

El dia comença amb el cel més carregat al nord on fins a mig matí cal esperar ruixats dèbil i fins i tot algun fliquet de neu acompanyant el descens tèrmic i el vent de mestral que bufarà amb ratxes d’entre 70 i 80 quilòmetres per hora accentuant la sensació de fred.

La segona part del dia el cel quedarà lliure de núvols i la visibilitat serà molt bona en baixar la humitat però les temperatures quedaran 4 o 5 graus més baixes. A la costa els termòmetres encara s’aproparan als 17-18 graus però al nord i per l’interior difícilment arribaran als 10 graus.

A l’hora de les cavalcades caldrà abrigar-se perquè les temperatures continuaran en clar i notable descens.

 

1-Hui-5

 

2-màx-i-mín-dc-5

 

Demà dijous ens espera un dia ben fred. Al nord i per l’interior les gelades seran generals i localment intenses, i a la costa també farà temperatures hivernals que no passaran dels 6- graus les més altes.

Al centre del dia les temperatures també es mantindran ben fresques a la costa i fredes per l’interior, i el vent de mestral que fins a la vesprada es deixarà sentir amb força al nord s’encarregarà d’accentuar la sensació de fred.

 

3Dj-6

 

4-màx-i-mín-dj-6

El matí de divendres encara farà fred i les gelades tornaran a ser generals. Fins i tot podran tocar zones del centre de la Comunitat i apropar-se a la costa en les zones on el vent quede més encalmat però a migdia notarem un lleuger ascens de les temperatures.

El cap de setmana no deixarà de bufar el vent ‘però ni serà tan fort ni tan fresc i fins i tot diumenge tornarà a ser més bé càlid amb màximes que tocaran de nou els 20 graus.

 

5-Triple-7

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.