Segona ona de calor

No ens afectarà de ple com ho està fent i ho farà al centre i a l’oest de la Península però la patirem també ací a la Comunitat Valenciana. Es tracta de la segona ona de calor de la temporada que tot indica no serà tan forta com la primera, com la que ens afectà la recta final de la primavera, però vos avance que esta és de llarga durada.

Tenim una situació meteorològica en superfície poc definida. Típica dels mesos d’estiu. Un temps determinat per les altes pressions i per l’estabilitat

El que no és tan normal és el que podem apreciar a les capes mitjanes de l’atmosfera amb una nova incursió d’aire càlid sud-saharià que ha la disparat de nou les temperatures durant el cap de setmana i que ens deixarà dies de molta calor ben bé fins dimarts de la setmana que ve.

Sí, més d’una setmana de calor intensa que tenim per davant!!!

Una setmana que comença amb temperatures encara més altes que les del cap de setmana. Les temperatures nocturnes han quedat un poc més altes i les màximes també pujaran un parell de graus. A més la calor tindrà més durada. Els valors de les màximes es registraran abans i es mantindran durant més hores.

Demà dimarts tampoc veurem massa núvols al cel i el mercuri dels termòmetres marcarà més o menys els valors de hui deixant de nou un dia molt calorós.

Per si no en teníem prou dimecres ens espera un dels dies de més calor de tota la setmana. Vol dir això que refrescarà a partir de dijous. NO!! La recta final de la setmana serà tan calorosa com dimecres i hui dia els models no donen un descens de les temperatures fins dimarts 19. D’ací a una setmana!!!

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.