Segona ona de calor

No ens afectarà de ple com ho està fent i ho farà al centre i a l’oest de la Península però la patirem també ací a la Comunitat Valenciana. Es tracta de la segona ona de calor de la temporada que tot indica no serà tan forta com la primera, com la que ens afectà la recta final de la primavera, però vos avance que esta és de llarga durada.

Tenim una situació meteorològica en superfície poc definida. Típica dels mesos d’estiu. Un temps determinat per les altes pressions i per l’estabilitat

El que no és tan normal és el que podem apreciar a les capes mitjanes de l’atmosfera amb una nova incursió d’aire càlid sud-saharià que ha la disparat de nou les temperatures durant el cap de setmana i que ens deixarà dies de molta calor ben bé fins dimarts de la setmana que ve.

Sí, més d’una setmana de calor intensa que tenim per davant!!!

Una setmana que comença amb temperatures encara més altes que les del cap de setmana. Les temperatures nocturnes han quedat un poc més altes i les màximes també pujaran un parell de graus. A més la calor tindrà més durada. Els valors de les màximes es registraran abans i es mantindran durant més hores.

Demà dimarts tampoc veurem massa núvols al cel i el mercuri dels termòmetres marcarà més o menys els valors de hui deixant de nou un dia molt calorós.

Per si no en teníem prou dimecres ens espera un dels dies de més calor de tota la setmana. Vol dir això que refrescarà a partir de dijous. NO!! La recta final de la setmana serà tan calorosa com dimecres i hui dia els models no donen un descens de les temperatures fins dimarts 19. D’ací a una setmana!!!

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla