Segona ona de calor

No ens afectarà de ple com ho està fent i ho farà al centre i a l’oest de la Península però la patirem també ací a la Comunitat Valenciana. Es tracta de la segona ona de calor de la temporada que tot indica no serà tan forta com la primera, com la que ens afectà la recta final de la primavera, però vos avance que esta és de llarga durada.

Tenim una situació meteorològica en superfície poc definida. Típica dels mesos d’estiu. Un temps determinat per les altes pressions i per l’estabilitat

El que no és tan normal és el que podem apreciar a les capes mitjanes de l’atmosfera amb una nova incursió d’aire càlid sud-saharià que ha la disparat de nou les temperatures durant el cap de setmana i que ens deixarà dies de molta calor ben bé fins dimarts de la setmana que ve.

Sí, més d’una setmana de calor intensa que tenim per davant!!!

Una setmana que comença amb temperatures encara més altes que les del cap de setmana. Les temperatures nocturnes han quedat un poc més altes i les màximes també pujaran un parell de graus. A més la calor tindrà més durada. Els valors de les màximes es registraran abans i es mantindran durant més hores.

Demà dimarts tampoc veurem massa núvols al cel i el mercuri dels termòmetres marcarà més o menys els valors de hui deixant de nou un dia molt calorós.

Per si no en teníem prou dimecres ens espera un dels dies de més calor de tota la setmana. Vol dir això que refrescarà a partir de dijous. NO!! La recta final de la setmana serà tan calorosa com dimecres i hui dia els models no donen un descens de les temperatures fins dimarts 19. D’ací a una setmana!!!

Últimes notícies

Seixanta centres valencians es queden sense direcció després de la dimissió en bloc dels seus directors

Seixanta centres públics de la Comunitat Valenciana s'han quedat sense equip directiu després de registrar la dimissió d'unes 240 persones en suport a la vaga indefinida del professorat.

Tres anys i mig de presó per al capità del vaixell afonat a Indonèsia amb una família valenciana

Un tribunal indonesi condemna a tres anys i mig de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo amb una família valenciana a bord, de la que només van sobreviure una mare i la seua filla. El cap de màquines rep dos anys i mig pel seu paper en l'accident.

Olympiacos recupera el tron europeu en una final agònica davant el Reial Madrid

Olympiacos conquista la seua quarta Eurolliga a Atenes després de remuntar al Reial Madrid en una final de màxima tensió. València Basket s'estrena en la Final Four i Fenerbahce decep com a campió vigent.

Continuen buscant a un banyista desaparegut a la platja del Campello (Alacant)

Un ampli dispositiu de Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers i Creu Roja busca a un banyista desaparegut a la platja Carrer de la Mar del Campello després de deixar les seues pertinences en l'arena i no tornar de l'aigua.

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.

Estiu de rècord en ocupació: hostaleria i distribució oferixen milers de vacants qualificades

Hostaleria, supermercats i la indústria alimentària reforcen plantilles este estiu amb més de mig milió de contractes i noves escoles, beques i cursos per a captar personal qualificat.