Segona ona de calor

No ens afectarà de ple com ho està fent i ho farà al centre i a l’oest de la Península però la patirem també ací a la Comunitat Valenciana. Es tracta de la segona ona de calor de la temporada que tot indica no serà tan forta com la primera, com la que ens afectà la recta final de la primavera, però vos avance que esta és de llarga durada.

Tenim una situació meteorològica en superfície poc definida. Típica dels mesos d’estiu. Un temps determinat per les altes pressions i per l’estabilitat

El que no és tan normal és el que podem apreciar a les capes mitjanes de l’atmosfera amb una nova incursió d’aire càlid sud-saharià que ha la disparat de nou les temperatures durant el cap de setmana i que ens deixarà dies de molta calor ben bé fins dimarts de la setmana que ve.

Sí, més d’una setmana de calor intensa que tenim per davant!!!

Una setmana que comença amb temperatures encara més altes que les del cap de setmana. Les temperatures nocturnes han quedat un poc més altes i les màximes també pujaran un parell de graus. A més la calor tindrà més durada. Els valors de les màximes es registraran abans i es mantindran durant més hores.

Demà dimarts tampoc veurem massa núvols al cel i el mercuri dels termòmetres marcarà més o menys els valors de hui deixant de nou un dia molt calorós.

Per si no en teníem prou dimecres ens espera un dels dies de més calor de tota la setmana. Vol dir això que refrescarà a partir de dijous. NO!! La recta final de la setmana serà tan calorosa com dimecres i hui dia els models no donen un descens de les temperatures fins dimarts 19. D’ací a una setmana!!!

Últimes notícies

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.