Anuncios

Torna la calor de ple estiu este cap de setmana sense excepcions

Imatge d'una sortida de sol al Delta de l'Ebre

L’ambient estiuenc serà el protagonista del temps d’este cap de setmana | Agustí Descarrega

 

El temps de ple estiu torna este cap de setmana a casa nostra amb calor que anirà a més i que deixarà màximes, de nou, de 30º o més en la majoria de zones del territori valencià. No s’espera, ni de bon tros, una calorada, però sí que les temperatures recuperaran el terreny perdut els últms dies. D’esta forma, amb molt de sol, a pesar del pas d’alguns intervals de núvols que no deixaran pluges en cap lloc.

 

Anuncios

Temperatures cap amunt

Pel que fa a les temperatures, faran un clar bot endavant amb màximes que, a partir d’este mateix divendres, però especialment al llarg del cap de setmana, tornaran a assolir o superar els 30º en gran part del territori. Pròxim a la costa, la majoria de termòmetres en les hores centrals del dia se situaran entre els 29º i 32º, però en l’interior es mouran de 31º a 35º aproximadament.

 

Un ambient clarament més càlid de dia, mentres que de nit també pujaran les mínimes, a pesar de què només es quedaran lleugerament per damunt dels 20º en la costa, a on no es descarta alguna nit tropical.

 

Temps per a aprofitar

Si ens fixem en l’estat del cel, el sol dominarà en conjunt, però al llarg de tots estos tres dies aniran circulant algunes bandes de núvols alts i prims que seran un poc més destacats entre València i Alacant. No obstant, no s’esperen precipitacions en cap cas, tampoc al voltant dels Ports, a on per les vesprades creixeran nuvolades inofensives.

 

Mapa de previsió a València l'11 de setembre del 2020

Mapa de previsió per a este divendres | Aemet

 

Alguns canvis a la vista

De cara a la pròxima setmana, es mantindrà este ambient estiuenc, però ja baixaran un poc les temperatures. D’esta manera, a l’espera que els termòmetres baixen més a partir de mitjans de setmana, alhora que podrien arribar alguns arruixons. Un extrem, però, que haurem d’anar confirmant en pròximes previsions.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.
Anuncios