Les temperatures mínimes de la passada matinada han registrat un lleuger descens en la província de València, mentre que no han registrat cap canvi en la resta de la Comunitat Valenciana; la més baixa ha estat a Utiel on s'han arribat als dos graus baix zero. A més a més, altres localitats valencianes també han tingut temperatures molt baixes com ara a Manises (3 graus); a Xàtiva (4 graus) i 7 en Oliva. Així, en línies generals les temperatures baixaran encara més en els pròxims dies, amb valors tèrmics baixos durant la nit i bastant elevats durant el dia per a l'època en la qual estem.
Menys d'1 minutde lectura
El temps a València: Mínimes baix zero en els pròxims dies
Per València Diari
Últimes notícies
Medi ambient
La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament
La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.
Economia
Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV
UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.
Economia
Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes
Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.
Economia
Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana
Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.
Cultura
El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central
El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.
Cultura
Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell
El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.
Economia
El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns
Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.
Economia
La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril
Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.







