Les temperatures mínimes de la passada matinada han registrat un lleuger descens en la província de València, mentre que no han registrat cap canvi en la resta de la Comunitat Valenciana; la més baixa ha estat a Utiel on s'han arribat als dos graus baix zero. A més a més, altres localitats valencianes també han tingut temperatures molt baixes com ara a Manises (3 graus); a Xàtiva (4 graus) i 7 en Oliva. Així, en línies generals les temperatures baixaran encara més en els pròxims dies, amb valors tèrmics baixos durant la nit i bastant elevats durant el dia per a l'època en la qual estem.
Anuncios
Menys d'1 minutde lectura
El temps a València: Mínimes baix zero en els pròxims dies
Per València Diari
Anuncios
Últimes notícies
Economia
Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat
Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.
Salut
Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana
La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.
Política
L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox
PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.
Salut
La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR
La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Economia
Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris
L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.
Economia
La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%
La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.
Economia
El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent
El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.
Economia
La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual
La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.
Anuncios







