La tardor arriba per fi i per partida doble esta setmana

Imatge d'una fulla amb colors de tardor

La tardor arriba oficialment este dimarts | Arxiu

 

La tardor arriba oficialment este dimarts, 22 de setembre, a les 15:31 hores i pareix que, amb ella, també tindrem un canvi important en les temperatures, tot i que encara tardarà uns dies. No serà fins a finals de setmana quan els termòmetres baixaran clarament i tindrem valors ja més normals per l’època en la que es trobem.

 

L’estació de l’estiu se’n va emportant-se amb ell la calor tan pesada d’estos últims mesos. No obstant això, pràcticament no s’esperen pluges, però els núvols estaran presents més d’un dia.

 

Ja baixen les temperatures

Durant els primers dies de la setmana, encara tindrem temperatures altes per l’època amb temperatures màximes que oscil·laran entre 29º i 34º. En els pròxims dies, farà molta basca a la costa, a on encara hi haurà lleugerament nits tropicals.

 

No serà fins a partir de la vesprada del dijous i, sobretot, divendres i el cap de setmana quan l’entrada d’una massa d’aire clarament més fred farà baixar bruscament les temperatures. Les precipitacions màximes es mouran entre els 23º i 27º i passarem nits fresques. Sens dubte, es tracta d’un ambient més propi d’esta època després d’un estiu que s’ha fet molt llarg.

 

Mapa de previsió a València el 21 de setembre del 2020

Mapa de previsió per a hui | Aemet

 

Molts núvols i poca pluja

Pel que fa a l’estat del cel, els intervals de núvols seran freqüents al llarg dels tres o quatre primers dies de la setmana, especialment al sud del territori valencià. No obstant això, també hi haurà moments de sol. D’altra banda, la pluja no estarà molt present. Només este dilluns i dimarts cauran alguns arruixons a l’interior de Castelló que, puntualment, arribaran a la costa.

 

De cara al dijous, no es descarta que ploga. Este dia entrarà amb molta força el vent de mestral i escamparà tots els núvols, deixant uns últims dies de la setmana assolellats, al mateix temps que més frescos.   

Últimes notícies

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.