Xicotet respir de la forta calor, però les temperatures tornaran a pujar esta setmana

Imatge d'una sortida de sol a Verges, al Baix Empordà

A pesar d’alguns canvis este dimecres, arriba la calor més forta de la setmana | Àngel Galán

 

El temps d’esta setmana vindrà marcat per la baixada de les temperatures els primers dies, però no ens fiem d’este descens perquè els termòmetres tornaran a pujar a mitjans i finals de setmana. Amb tot, tindrem una situació que es mantindrà prou solejada, però entre dilluns i dimarts poden caure alguns arruixons febles.

 

Calor més moderada

Pel que fa a les temperatures, entre dilluns i dimarts, la calor serà molt més moderada amb màximes que es mouran entre els 27º i 32º, si bé poden ser més altes en zones interiors. De nit també baixaran més els termòmetres, tot i que seguirà la basca i l’ambient un poc pesat prop de la costa.

 

De cara als següents dies, els termòmetres tornaran a pujar a partir de mitja setmana, quan tindrem màximes que superaran ja els 30º en gran part del territori, inclús els 35º en l’interior. L’ambient serà clarament més càlid i de ple estiu, però pareix que no es repetirien les màximes tan extremes dels últims dies de juliol.

 

Mapa de previsió a València el 4 d'agost del 2020

Mapa de previsió per a este dilluns | Aemet

 

Alguns arruixons a la vista

Entre dilluns i dimarts poden caure alguns arruixons febles i dispersos, principalment en les comarques del sud. En general, seran fenòmens poc importants, febles i passatgers, mentres que esta situació ja serà història a partir de dimecres. 

 

Si donem una ullada a mitjà termini, no es veuen pluges ni regades generals a la vista, tot i que pareix que els arruixons de vesprada podrien ser més freqüents algunes jornades en l’interior del territori valencià, especialment al voltant dels Ports. Tampoc es veuen onades de calor prop, a pesar de què seguirà l’ambient de ple estiu amb calor i basca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.