Tornen el sol i la calor

Poc de temps han tardat a tornar el sol i la calor.

L’estiu ens regalava dimarts de vesprada les primeres tronades de la temporada i deixava l’ambient un poc més fresc. Lamentar la pedra que va caure en punts del Comtat però en conjunt la pluja va ser beneficiosa.

Ahir el ponent era fresquet a primera hora però ja sabem que amb l’ajuda del Foehn sempre acaba calfant-se en arribar al centre i a la costa.

Hui encara es deixarà sentir durant bona part del matí, i encara que a migdia pense que acabarà imposant-se la brisa tindrà temps suficient per a deixar les temperatures tan altes o més que les d’ahir.

Demà divendres farà un dia molt semblant al de hui. Potser es veuran més núvols de vesprada però només eren de mitja evolució i per tant no cal esperar que tinguen cap conseqüència. El vent es deixarà sentir fluix de ponent a l’interior i al centre però a la costa serà el xaloc qui predomine des de mig matí.

La notícia que més agrairem serà el descens de les temperatures previst a partir de diumenge. Fins eixe moment les temperatures superaran els 30 graus a la costa i els 35 en punts del centre i de l’interior, però tot indica que a partir de diumenge quedaran per davall dels 30 a la costa i dels 35 als observatoris de ponent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.