13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Tornen el sol i la calor

Poc de temps han tardat a tornar el sol i la calor.

L’estiu ens regalava dimarts de vesprada les primeres tronades de la temporada i deixava l’ambient un poc més fresc. Lamentar la pedra que va caure en punts del Comtat però en conjunt la pluja va ser beneficiosa.

Ahir el ponent era fresquet a primera hora però ja sabem que amb l’ajuda del Foehn sempre acaba calfant-se en arribar al centre i a la costa.

Hui encara es deixarà sentir durant bona part del matí, i encara que a migdia pense que acabarà imposant-se la brisa tindrà temps suficient per a deixar les temperatures tan altes o més que les d’ahir.

Demà divendres farà un dia molt semblant al de hui. Potser es veuran més núvols de vesprada però només eren de mitja evolució i per tant no cal esperar que tinguen cap conseqüència. El vent es deixarà sentir fluix de ponent a l’interior i al centre però a la costa serà el xaloc qui predomine des de mig matí.

La notícia que més agrairem serà el descens de les temperatures previst a partir de diumenge. Fins eixe moment les temperatures superaran els 30 graus a la costa i els 35 en punts del centre i de l’interior, però tot indica que a partir de diumenge quedaran per davall dels 30 a la costa i dels 35 als observatoris de ponent.

Últimes notícies

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.