Tornen el sol i la calor

Poc de temps han tardat a tornar el sol i la calor.

L’estiu ens regalava dimarts de vesprada les primeres tronades de la temporada i deixava l’ambient un poc més fresc. Lamentar la pedra que va caure en punts del Comtat però en conjunt la pluja va ser beneficiosa.

Ahir el ponent era fresquet a primera hora però ja sabem que amb l’ajuda del Foehn sempre acaba calfant-se en arribar al centre i a la costa.

Hui encara es deixarà sentir durant bona part del matí, i encara que a migdia pense que acabarà imposant-se la brisa tindrà temps suficient per a deixar les temperatures tan altes o més que les d’ahir.

Demà divendres farà un dia molt semblant al de hui. Potser es veuran més núvols de vesprada però només eren de mitja evolució i per tant no cal esperar que tinguen cap conseqüència. El vent es deixarà sentir fluix de ponent a l’interior i al centre però a la costa serà el xaloc qui predomine des de mig matí.

La notícia que més agrairem serà el descens de les temperatures previst a partir de diumenge. Fins eixe moment les temperatures superaran els 30 graus a la costa i els 35 en punts del centre i de l’interior, però tot indica que a partir de diumenge quedaran per davall dels 30 a la costa i dels 35 als observatoris de ponent.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.