Tornen el sol i la calor

Poc de temps han tardat a tornar el sol i la calor.

L’estiu ens regalava dimarts de vesprada les primeres tronades de la temporada i deixava l’ambient un poc més fresc. Lamentar la pedra que va caure en punts del Comtat però en conjunt la pluja va ser beneficiosa.

Ahir el ponent era fresquet a primera hora però ja sabem que amb l’ajuda del Foehn sempre acaba calfant-se en arribar al centre i a la costa.

Hui encara es deixarà sentir durant bona part del matí, i encara que a migdia pense que acabarà imposant-se la brisa tindrà temps suficient per a deixar les temperatures tan altes o més que les d’ahir.

Demà divendres farà un dia molt semblant al de hui. Potser es veuran més núvols de vesprada però només eren de mitja evolució i per tant no cal esperar que tinguen cap conseqüència. El vent es deixarà sentir fluix de ponent a l’interior i al centre però a la costa serà el xaloc qui predomine des de mig matí.

La notícia que més agrairem serà el descens de les temperatures previst a partir de diumenge. Fins eixe moment les temperatures superaran els 30 graus a la costa i els 35 en punts del centre i de l’interior, però tot indica que a partir de diumenge quedaran per davall dels 30 a la costa i dels 35 als observatoris de ponent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.