Últimes tronades de la temporada

Imatge de dues persones passejant un dia de pluja de tardor

 

La calor ens ha acompanyat durant la primera part de la setmana. Hem tingut dies de rigorós estiu, on la humitat relativa alta s’ha barrejat amb les altes temperatures ‘regalant-nos’ les primeres tropicals, les primeres nits d’insomni a tota la franja costanera.

Ahir notàrem com les temperatures quedàvem prou més baixes que dies enrere. Un descens d’entre 3 i 4 graus que tots agrairem, i hui continuaran baixant tot i que l’ambient es mantindrà bascós.

La inestabilitat ens acompanyarà des de primera hora, i les precipitacions podran afectar la major part de la Comunitat encara que les pluges més intenses cal esperar-les al nord, on Aemet ha donat un avís per pluges intenses que poden donar més de 20 litres en poc més d’una hora i estar acompanyades de pedra.

 

Avís meteo 17 juny 2021

El matí serà més inestable que la vesprada i les pluges més intenses cal esperar-les al nord i per l’interior, sense descartar algun ruixat d’intensitat moderada a prop de la costa.

De vesprada els núvols més actius descarregaran al nord i al sud escamparà la nuvolositat amb el pas de les hores.

Oratge hui dijous 17 de juny

 

Les temperatures encara baixaran dos o tres graus més.

Temperatures hui dijous 17 de juny

Demà divendres encara hi quedarà certa inestabilitat que podrà afavorir que es registren ruixats de distribució irregular i de poca entitat.

Oratge demà divendres 18 de juny

 

Tindrem més sol, i encara que les temperatures nocturnes quedaran més baixes les diürnes tendiran a pujar.

Temperatures demà divendres 18 juny

L’últim cap de setmana de la primavera començarà inestable i més fresc. Les pluges avançaran des de l’interior, localment ca esperar ruixats moderats i fins i tot en forma de tempesta, cap a la costa on els núvols arribaran amb poca activitat.

Durant la nit i matinada escamparà la nuvolositat i començarà a deixar-se sentir el ponent que farà pujar les temperatures de forma notable a la costa.

Dilluns començarem la setmana i donarem la benvinguda a l’estiu amb ponent i calor.

Oratge a partir del dissabte 19 de juny

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles