Últimes tronades de la temporada

Imatge de dues persones passejant un dia de pluja de tardor

 

La calor ens ha acompanyat durant la primera part de la setmana. Hem tingut dies de rigorós estiu, on la humitat relativa alta s’ha barrejat amb les altes temperatures ‘regalant-nos’ les primeres tropicals, les primeres nits d’insomni a tota la franja costanera.

Ahir notàrem com les temperatures quedàvem prou més baixes que dies enrere. Un descens d’entre 3 i 4 graus que tots agrairem, i hui continuaran baixant tot i que l’ambient es mantindrà bascós.

La inestabilitat ens acompanyarà des de primera hora, i les precipitacions podran afectar la major part de la Comunitat encara que les pluges més intenses cal esperar-les al nord, on Aemet ha donat un avís per pluges intenses que poden donar més de 20 litres en poc més d’una hora i estar acompanyades de pedra.

 

Avís meteo 17 juny 2021

El matí serà més inestable que la vesprada i les pluges més intenses cal esperar-les al nord i per l’interior, sense descartar algun ruixat d’intensitat moderada a prop de la costa.

De vesprada els núvols més actius descarregaran al nord i al sud escamparà la nuvolositat amb el pas de les hores.

Oratge hui dijous 17 de juny

 

Les temperatures encara baixaran dos o tres graus més.

Temperatures hui dijous 17 de juny

Demà divendres encara hi quedarà certa inestabilitat que podrà afavorir que es registren ruixats de distribució irregular i de poca entitat.

Oratge demà divendres 18 de juny

 

Tindrem més sol, i encara que les temperatures nocturnes quedaran més baixes les diürnes tendiran a pujar.

Temperatures demà divendres 18 juny

L’últim cap de setmana de la primavera començarà inestable i més fresc. Les pluges avançaran des de l’interior, localment ca esperar ruixats moderats i fins i tot en forma de tempesta, cap a la costa on els núvols arribaran amb poca activitat.

Durant la nit i matinada escamparà la nuvolositat i començarà a deixar-se sentir el ponent que farà pujar les temperatures de forma notable a la costa.

Dilluns començarem la setmana i donarem la benvinguda a l’estiu amb ponent i calor.

Oratge a partir del dissabte 19 de juny

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.