València supera els 24 graus en febrer

Les temperatures màximes a la Comunitat Valenciana han superat este dijous 15 de febrer els 24 graus, ni més ni menys, en un hivern que està tenint de tot al territori valencià i on es passa de les pluges a l'oratge primaveral en qüestió d'hores.

 

A Alacant i a Castelló s'han registrat 21 graus, mentre que València ha superat a les altres dos capitals de província i ha arribat a 24ºC, donant una sensació tèrmica molt suau als carrers de la ciutat. Segons les dades d'AEMET, i com podrà notar tot el món, del fred de fa una setmana s'ha passat a un ambient molt suau amb temperatures superiors a quasi 5 graus per damunt de la mitjana que seria normal al mes de febrer.

 

Per poc de temps

 

El canvi de temperatures al Cap i Casal arribarà esta nit on s'espera una baixada de temperatures de quasi 10ºC situant-se al voltant dels 10ºC. Però esta baixada de temperatures no farà que ens visite la pluja.

 

La probabilitat de pluja arribarà el dissabte amb una probabilitat ara mateix del 75%. Per al diumenge la probabilitat es fixa en un 80% i per al dilluns es fixa una baixada de temperatures a València de fins a 6° i una probabilitat de pluja de poc més del 50%.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.