València supera els 24 graus en febrer

Les temperatures màximes a la Comunitat Valenciana han superat este dijous 15 de febrer els 24 graus, ni més ni menys, en un hivern que està tenint de tot al territori valencià i on es passa de les pluges a l'oratge primaveral en qüestió d'hores.

 

A Alacant i a Castelló s'han registrat 21 graus, mentre que València ha superat a les altres dos capitals de província i ha arribat a 24ºC, donant una sensació tèrmica molt suau als carrers de la ciutat. Segons les dades d'AEMET, i com podrà notar tot el món, del fred de fa una setmana s'ha passat a un ambient molt suau amb temperatures superiors a quasi 5 graus per damunt de la mitjana que seria normal al mes de febrer.

 

Per poc de temps

 

El canvi de temperatures al Cap i Casal arribarà esta nit on s'espera una baixada de temperatures de quasi 10ºC situant-se al voltant dels 10ºC. Però esta baixada de temperatures no farà que ens visite la pluja.

 

La probabilitat de pluja arribarà el dissabte amb una probabilitat ara mateix del 75%. Per al diumenge la probabilitat es fixa en un 80% i per al dilluns es fixa una baixada de temperatures a València de fins a 6° i una probabilitat de pluja de poc més del 50%.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.