València supera els 24 graus en febrer

Les temperatures màximes a la Comunitat Valenciana han superat este dijous 15 de febrer els 24 graus, ni més ni menys, en un hivern que està tenint de tot al territori valencià i on es passa de les pluges a l'oratge primaveral en qüestió d'hores.

 

A Alacant i a Castelló s'han registrat 21 graus, mentre que València ha superat a les altres dos capitals de província i ha arribat a 24ºC, donant una sensació tèrmica molt suau als carrers de la ciutat. Segons les dades d'AEMET, i com podrà notar tot el món, del fred de fa una setmana s'ha passat a un ambient molt suau amb temperatures superiors a quasi 5 graus per damunt de la mitjana que seria normal al mes de febrer.

 

Per poc de temps

 

El canvi de temperatures al Cap i Casal arribarà esta nit on s'espera una baixada de temperatures de quasi 10ºC situant-se al voltant dels 10ºC. Però esta baixada de temperatures no farà que ens visite la pluja.

 

La probabilitat de pluja arribarà el dissabte amb una probabilitat ara mateix del 75%. Per al diumenge la probabilitat es fixa en un 80% i per al dilluns es fixa una baixada de temperatures a València de fins a 6° i una probabilitat de pluja de poc més del 50%.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.