Vent al nord i gelades dèbils per a la primera meitat de setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca de manera tranquil·la pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, per a hui dilluns s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols alts i mitjans en la zona nord del territori. En el sud podrien acumular-se més nuvolades i produir-se alguna precipitació de caràcter dèbil durant la vesprada. Pel que fa a les temperatures, les mínimes es mantenen mentre que les màximes baixen respecte a dies passats.

 

El vent bufarà amb força a la zona de l’interior nord de Castelló, on Aemet ha activat l’avís groc per fortes ratxes del nord-oest, de fins a 90 km/h, que puntualment podrien superar els 100 km/h. Aquest fenomen es manté de les 11 a les 15 hores d’aquest dilluns. En la resta del territori el vent del nord-oest i l’oest també podrà bufar amb alguna ratxa moderada, però tendirà a ser fluix amb el pas de les hores.

 

A causa d’aquesta alerta per vent tot l’interior de la província de Castelló ha quedat marcat en nivell alt, color taronja, de risc d’incendis forestals. Per a demà tot el territori es manté en color verd, és a dir, risc mitjà/baix.

 

Per a demà dimarts s’espera novament una jornada tranquil·la. El més destacable, segons apunta Aemet, serà la presència d’intervals de núvols baixos al sud d’Alacant, mentre que les temperatures descendiran en general, amb gelades dèbils en les zones de l’interior nord de la Comunitat. L’interior nord de Castelló continuarà comptant amb vent del nord-oest moderat de matinada.

 

Per a dimecres els cels es mantindran clars o amb pocs núvols, passant a cobrir-se amb núvols baixos de vesprada. Les temperatures no patiran canvis, continuaran les gelades dèbils a les zones interiors, i el vent es mantindrà fluix, passant a bufat de component est.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.