11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Vent al nord i gelades dèbils per a la primera meitat de setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca de manera tranquil·la pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, per a hui dilluns s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols alts i mitjans en la zona nord del territori. En el sud podrien acumular-se més nuvolades i produir-se alguna precipitació de caràcter dèbil durant la vesprada. Pel que fa a les temperatures, les mínimes es mantenen mentre que les màximes baixen respecte a dies passats.

 

El vent bufarà amb força a la zona de l’interior nord de Castelló, on Aemet ha activat l’avís groc per fortes ratxes del nord-oest, de fins a 90 km/h, que puntualment podrien superar els 100 km/h. Aquest fenomen es manté de les 11 a les 15 hores d’aquest dilluns. En la resta del territori el vent del nord-oest i l’oest també podrà bufar amb alguna ratxa moderada, però tendirà a ser fluix amb el pas de les hores.

 

A causa d’aquesta alerta per vent tot l’interior de la província de Castelló ha quedat marcat en nivell alt, color taronja, de risc d’incendis forestals. Per a demà tot el territori es manté en color verd, és a dir, risc mitjà/baix.

 

Per a demà dimarts s’espera novament una jornada tranquil·la. El més destacable, segons apunta Aemet, serà la presència d’intervals de núvols baixos al sud d’Alacant, mentre que les temperatures descendiran en general, amb gelades dèbils en les zones de l’interior nord de la Comunitat. L’interior nord de Castelló continuarà comptant amb vent del nord-oest moderat de matinada.

 

Per a dimecres els cels es mantindran clars o amb pocs núvols, passant a cobrir-se amb núvols baixos de vesprada. Les temperatures no patiran canvis, continuaran les gelades dèbils a les zones interiors, i el vent es mantindrà fluix, passant a bufat de component est.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.