Vent al nord i gelades dèbils per a la primera meitat de setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca de manera tranquil·la pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, per a hui dilluns s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols alts i mitjans en la zona nord del territori. En el sud podrien acumular-se més nuvolades i produir-se alguna precipitació de caràcter dèbil durant la vesprada. Pel que fa a les temperatures, les mínimes es mantenen mentre que les màximes baixen respecte a dies passats.

 

El vent bufarà amb força a la zona de l’interior nord de Castelló, on Aemet ha activat l’avís groc per fortes ratxes del nord-oest, de fins a 90 km/h, que puntualment podrien superar els 100 km/h. Aquest fenomen es manté de les 11 a les 15 hores d’aquest dilluns. En la resta del territori el vent del nord-oest i l’oest també podrà bufar amb alguna ratxa moderada, però tendirà a ser fluix amb el pas de les hores.

 

A causa d’aquesta alerta per vent tot l’interior de la província de Castelló ha quedat marcat en nivell alt, color taronja, de risc d’incendis forestals. Per a demà tot el territori es manté en color verd, és a dir, risc mitjà/baix.

 

Per a demà dimarts s’espera novament una jornada tranquil·la. El més destacable, segons apunta Aemet, serà la presència d’intervals de núvols baixos al sud d’Alacant, mentre que les temperatures descendiran en general, amb gelades dèbils en les zones de l’interior nord de la Comunitat. L’interior nord de Castelló continuarà comptant amb vent del nord-oest moderat de matinada.

 

Per a dimecres els cels es mantindran clars o amb pocs núvols, passant a cobrir-se amb núvols baixos de vesprada. Les temperatures no patiran canvis, continuaran les gelades dèbils a les zones interiors, i el vent es mantindrà fluix, passant a bufat de component est.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.