Vent al nord i gelades dèbils per a la primera meitat de setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca de manera tranquil·la pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, per a hui dilluns s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols alts i mitjans en la zona nord del territori. En el sud podrien acumular-se més nuvolades i produir-se alguna precipitació de caràcter dèbil durant la vesprada. Pel que fa a les temperatures, les mínimes es mantenen mentre que les màximes baixen respecte a dies passats.

 

El vent bufarà amb força a la zona de l’interior nord de Castelló, on Aemet ha activat l’avís groc per fortes ratxes del nord-oest, de fins a 90 km/h, que puntualment podrien superar els 100 km/h. Aquest fenomen es manté de les 11 a les 15 hores d’aquest dilluns. En la resta del territori el vent del nord-oest i l’oest també podrà bufar amb alguna ratxa moderada, però tendirà a ser fluix amb el pas de les hores.

 

A causa d’aquesta alerta per vent tot l’interior de la província de Castelló ha quedat marcat en nivell alt, color taronja, de risc d’incendis forestals. Per a demà tot el territori es manté en color verd, és a dir, risc mitjà/baix.

 

Per a demà dimarts s’espera novament una jornada tranquil·la. El més destacable, segons apunta Aemet, serà la presència d’intervals de núvols baixos al sud d’Alacant, mentre que les temperatures descendiran en general, amb gelades dèbils en les zones de l’interior nord de la Comunitat. L’interior nord de Castelló continuarà comptant amb vent del nord-oest moderat de matinada.

 

Per a dimecres els cels es mantindran clars o amb pocs núvols, passant a cobrir-se amb núvols baixos de vesprada. Les temperatures no patiran canvis, continuaran les gelades dèbils a les zones interiors, i el vent es mantindrà fluix, passant a bufat de component est.

Últimes notícies

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.