El vent deixa pas als cels clars i les temperatures en ascens a la Comunitat

 

Després dels temporals de vent dels últims dies, torna la calma a la Comunitat. Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a la jornada de hui predominarà el cel clar o poc ennuvolat. Les temperatures aniran pujant, i només es registrarà vent fluix de ponent (oest), amb intervals de mestral(nord-oest), a la zona nord de Castelló.

 

Algunes zones poden arribar o superar hui els 20 ºC de màxima. És el cas de punts com València o Orihuela, que tindran fins a 22 ºC, o Elx, Gandia i la Vall d’Uixó, amb 20 ºC.

 

Per a demà dimecres el cel continuarà poc nuvolat o clar amb intervals de núvols alts, i les temperatures es mantindran sense grans canvis. El vent serà variable, i fluix.

 

Les màximes es mantindran entre els 18-19 ºC a punts com Castelló, Alacant, Requena o Dénia, i podran arribar als 20ºC a València i 21 ºC a Orihuela i Ontinyent.

 

Segons els pronòstic d’Aemet, dijous el cel continuarà amb intervals de núvols, les temperatures no patiran canvis i el vent serà fluix. La mateixa tònica es mantindrà divendres, amb la diferència d’algun lleuger descens en els termòmetres.

 

L’absència de fort vent fa que el nivell de preemergència del 112 sobre risc d’incendis forestals estiga en color verd, és a dir, en nivell baix o mitjà, tant per a la jornada de hui dimarts, com per a demà.

 

Un gener poc o gens plujós

 

Tal com s’observa en el mapa elaborat per Aemet sobre les pluges a la Comunitat en aquest mes de gener, la presència de precipitacions al nostre territori ha sigut prou escassa, arribant a ser pràcticament nul·la en alguns punts.

 

L’interior nord de Castelló, la costa nord d’Alacant i la zona més interior de València, en el límit amb Aragó i Castella-la Manxa, han sigut els llocs on més pluja s’ha recollit aquest mes, entre 5 i 50 litres per metre quadrat segons la zona.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.