El vent deixa pas als cels clars i les temperatures en ascens a la Comunitat

 

Després dels temporals de vent dels últims dies, torna la calma a la Comunitat. Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a la jornada de hui predominarà el cel clar o poc ennuvolat. Les temperatures aniran pujant, i només es registrarà vent fluix de ponent (oest), amb intervals de mestral(nord-oest), a la zona nord de Castelló.

 

Algunes zones poden arribar o superar hui els 20 ºC de màxima. És el cas de punts com València o Orihuela, que tindran fins a 22 ºC, o Elx, Gandia i la Vall d’Uixó, amb 20 ºC.

 

Per a demà dimecres el cel continuarà poc nuvolat o clar amb intervals de núvols alts, i les temperatures es mantindran sense grans canvis. El vent serà variable, i fluix.

 

Les màximes es mantindran entre els 18-19 ºC a punts com Castelló, Alacant, Requena o Dénia, i podran arribar als 20ºC a València i 21 ºC a Orihuela i Ontinyent.

 

Segons els pronòstic d’Aemet, dijous el cel continuarà amb intervals de núvols, les temperatures no patiran canvis i el vent serà fluix. La mateixa tònica es mantindrà divendres, amb la diferència d’algun lleuger descens en els termòmetres.

 

L’absència de fort vent fa que el nivell de preemergència del 112 sobre risc d’incendis forestals estiga en color verd, és a dir, en nivell baix o mitjà, tant per a la jornada de hui dimarts, com per a demà.

 

Un gener poc o gens plujós

 

Tal com s’observa en el mapa elaborat per Aemet sobre les pluges a la Comunitat en aquest mes de gener, la presència de precipitacions al nostre territori ha sigut prou escassa, arribant a ser pràcticament nul·la en alguns punts.

 

L’interior nord de Castelló, la costa nord d’Alacant i la zona més interior de València, en el límit amb Aragó i Castella-la Manxa, han sigut els llocs on més pluja s’ha recollit aquest mes, entre 5 i 50 litres per metre quadrat segons la zona.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.