Vídeo viral: La imprudència més trista del temporal

Si ja és prou perillós el temporal, per ell mateix, només falta que les persones fem imprudències, que el facen encara més perillós. La borrasca 'Glòria' ha provocat grans destrosses en tot el Mediterrani, però també algunes persones han comés imprudències terribles que ens han deixat imàtgens molt tristes.

 

Un exemple és este vídeo, a on es veu a un home intentant creuar el riu Ter desbordat en Sant Julià de Llor i Bonmartí (Girona), a pesar de la força de l’aigua i les advertències de Protecció Civil. Però, a demés, l'home no va a soles, sinó que du al seu gos amb ell.

 

En les imàtgens es pot vore com l’home du al gos agarrat en braços mentres creua el riu, però, en un moment en el que pareix que la força de l'aigua puga amb ell, tira al gos a l'aigua. Encara que pareix que l'home siga conscient del que acaba de fer, ja és tard, perquè la força de l'aigua pot amb la del gos, que és arrossegat i és perd aigua avall en una escena dramàtica. Es desconeix si l’animal ha sobreviscut a l’accident provocat per la imprudència de l’home. El vídeo ha provocat moltíssimes reaccions en contra de l'home en les xarxes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU