Vídeo viral: La imprudència més trista del temporal

Si ja és prou perillós el temporal, per ell mateix, només falta que les persones fem imprudències, que el facen encara més perillós. La borrasca 'Glòria' ha provocat grans destrosses en tot el Mediterrani, però també algunes persones han comés imprudències terribles que ens han deixat imàtgens molt tristes.

 

Un exemple és este vídeo, a on es veu a un home intentant creuar el riu Ter desbordat en Sant Julià de Llor i Bonmartí (Girona), a pesar de la força de l’aigua i les advertències de Protecció Civil. Però, a demés, l'home no va a soles, sinó que du al seu gos amb ell.

 

En les imàtgens es pot vore com l’home du al gos agarrat en braços mentres creua el riu, però, en un moment en el que pareix que la força de l'aigua puga amb ell, tira al gos a l'aigua. Encara que pareix que l'home siga conscient del que acaba de fer, ja és tard, perquè la força de l'aigua pot amb la del gos, que és arrossegat i és perd aigua avall en una escena dramàtica. Es desconeix si l’animal ha sobreviscut a l’accident provocat per la imprudència de l’home. El vídeo ha provocat moltíssimes reaccions en contra de l'home en les xarxes.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.