Anuncios

Vídeo viral: La imprudència més trista del temporal

Si ja és prou perillós el temporal, per ell mateix, només falta que les persones fem imprudències, que el facen encara més perillós. La borrasca 'Glòria' ha provocat grans destrosses en tot el Mediterrani, però també algunes persones han comés imprudències terribles que ens han deixat imàtgens molt tristes.

 

Un exemple és este vídeo, a on es veu a un home intentant creuar el riu Ter desbordat en Sant Julià de Llor i Bonmartí (Girona), a pesar de la força de l’aigua i les advertències de Protecció Civil. Però, a demés, l'home no va a soles, sinó que du al seu gos amb ell.

Anuncios

 

En les imàtgens es pot vore com l’home du al gos agarrat en braços mentres creua el riu, però, en un moment en el que pareix que la força de l'aigua puga amb ell, tira al gos a l'aigua. Encara que pareix que l'home siga conscient del que acaba de fer, ja és tard, perquè la força de l'aigua pot amb la del gos, que és arrossegat i és perd aigua avall en una escena dramàtica. Es desconeix si l’animal ha sobreviscut a l’accident provocat per la imprudència de l’home. El vídeo ha provocat moltíssimes reaccions en contra de l'home en les xarxes.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.
Anuncios