Vídeo viral: La imprudència més trista del temporal

Si ja és prou perillós el temporal, per ell mateix, només falta que les persones fem imprudències, que el facen encara més perillós. La borrasca 'Glòria' ha provocat grans destrosses en tot el Mediterrani, però també algunes persones han comés imprudències terribles que ens han deixat imàtgens molt tristes.

 

Un exemple és este vídeo, a on es veu a un home intentant creuar el riu Ter desbordat en Sant Julià de Llor i Bonmartí (Girona), a pesar de la força de l’aigua i les advertències de Protecció Civil. Però, a demés, l'home no va a soles, sinó que du al seu gos amb ell.

 

En les imàtgens es pot vore com l’home du al gos agarrat en braços mentres creua el riu, però, en un moment en el que pareix que la força de l'aigua puga amb ell, tira al gos a l'aigua. Encara que pareix que l'home siga conscient del que acaba de fer, ja és tard, perquè la força de l'aigua pot amb la del gos, que és arrossegat i és perd aigua avall en una escena dramàtica. Es desconeix si l’animal ha sobreviscut a l’accident provocat per la imprudència de l’home. El vídeo ha provocat moltíssimes reaccions en contra de l'home en les xarxes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.