Metrovalencia recuperarà el dimarts la freqüència habitual de les seues línies, reduïda per la dana

Mus anuncia l’arribada de les L1, L2 i L7 a l’estació de València Sud i preveu que tota la xarxa puga estar activa abans de l’estiu

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Metrovalencia recuperarà dimarts que ve, 18 de febrer, la freqüència habitual dels seus trens, reduïda després dels danys provocats per la dana del passat 29 d’octubre en estacions, vies i altres infraestructures d’esta xarxa.

L’horari normal es reprendrà en poder arribar els combois de les línies 1 procedents de Bétera i Seminari, els de la 2 que circulen des de Llíria i Paterna, i els de la 7 de Marítim fins a l’estació de València Sud, una de les arrasades per les inundacions d’este temporal i una vegada conclosos els treballs que ho faran possibles.

Els trens d’estes línies que passen per València Sud des de Castelló, amb la línia 1, i des de Torrent Avinguda, amb les 2 i 7, encara no podran circular fins a aquest destinació perquè seguixen les labors per a recuperar les vies i la resta d’infraestructures. Estos trajectes se seguiran fent amb autobús fins a la capital valenciana.

Així ho ha indicat este dimarts el conseller de Medi ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, durant la visita que ha realitzat a l’estació de València Sud. El responsable autonòmic ha assenyalat que es preveu que “abans de l’estiu” tota la xarxa de Metrovalencia puga estar activa i totalment recuperada una vegada resolts tots els danys provocats per la dana.

“Anunciem la primera fita de l’última fase i definitiva de la recuperació de tota la circulació de Metrovalencia, de tots els serveis de tramvia i metro”, ha exposat Martínez Mus. “Amb això recuperem el cent per cent de la freqüència habitual, que encara manteníem no completa”, ha agregat el conseller, que ha destacat que a partir del dimarts “les freqüències de 15 minuts es van a recuperar”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.