Metrovalencia recuperarà el dimarts la freqüència habitual de les seues línies, reduïda per la dana

Mus anuncia l’arribada de les L1, L2 i L7 a l’estació de València Sud i preveu que tota la xarxa puga estar activa abans de l’estiu

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Metrovalencia recuperarà dimarts que ve, 18 de febrer, la freqüència habitual dels seus trens, reduïda després dels danys provocats per la dana del passat 29 d’octubre en estacions, vies i altres infraestructures d’esta xarxa.

L’horari normal es reprendrà en poder arribar els combois de les línies 1 procedents de Bétera i Seminari, els de la 2 que circulen des de Llíria i Paterna, i els de la 7 de Marítim fins a l’estació de València Sud, una de les arrasades per les inundacions d’este temporal i una vegada conclosos els treballs que ho faran possibles.

Els trens d’estes línies que passen per València Sud des de Castelló, amb la línia 1, i des de Torrent Avinguda, amb les 2 i 7, encara no podran circular fins a aquest destinació perquè seguixen les labors per a recuperar les vies i la resta d’infraestructures. Estos trajectes se seguiran fent amb autobús fins a la capital valenciana.

Així ho ha indicat este dimarts el conseller de Medi ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, durant la visita que ha realitzat a l’estació de València Sud. El responsable autonòmic ha assenyalat que es preveu que «abans de l’estiu» tota la xarxa de Metrovalencia puga estar activa i totalment recuperada una vegada resolts tots els danys provocats per la dana.

«Anunciem la primera fita de l’última fase i definitiva de la recuperació de tota la circulació de Metrovalencia, de tots els serveis de tramvia i metro», ha exposat Martínez Mus. «Amb això recuperem el cent per cent de la freqüència habitual, que encara manteníem no completa», ha agregat el conseller, que ha destacat que a partir del dimarts «les freqüències de 15 minuts es van a recuperar».

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.