Metrovalencia recuperarà el dimarts la freqüència habitual de les seues línies, reduïda per la dana

Mus anuncia l’arribada de les L1, L2 i L7 a l’estació de València Sud i preveu que tota la xarxa puga estar activa abans de l’estiu

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Metrovalencia recuperarà dimarts que ve, 18 de febrer, la freqüència habitual dels seus trens, reduïda després dels danys provocats per la dana del passat 29 d’octubre en estacions, vies i altres infraestructures d’esta xarxa.

L’horari normal es reprendrà en poder arribar els combois de les línies 1 procedents de Bétera i Seminari, els de la 2 que circulen des de Llíria i Paterna, i els de la 7 de Marítim fins a l’estació de València Sud, una de les arrasades per les inundacions d’este temporal i una vegada conclosos els treballs que ho faran possibles.

Els trens d’estes línies que passen per València Sud des de Castelló, amb la línia 1, i des de Torrent Avinguda, amb les 2 i 7, encara no podran circular fins a aquest destinació perquè seguixen les labors per a recuperar les vies i la resta d’infraestructures. Estos trajectes se seguiran fent amb autobús fins a la capital valenciana.

Així ho ha indicat este dimarts el conseller de Medi ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, durant la visita que ha realitzat a l’estació de València Sud. El responsable autonòmic ha assenyalat que es preveu que “abans de l’estiu” tota la xarxa de Metrovalencia puga estar activa i totalment recuperada una vegada resolts tots els danys provocats per la dana.

“Anunciem la primera fita de l’última fase i definitiva de la recuperació de tota la circulació de Metrovalencia, de tots els serveis de tramvia i metro”, ha exposat Martínez Mus. “Amb això recuperem el cent per cent de la freqüència habitual, que encara manteníem no completa”, ha agregat el conseller, que ha destacat que a partir del dimarts “les freqüències de 15 minuts es van a recuperar”.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.