Mastodon

Metrovalencia recuperarà el dimarts la freqüència habitual de les seues línies, reduïda per la dana

Mus anuncia l’arribada de les L1, L2 i L7 a l’estació de València Sud i preveu que tota la xarxa puga estar activa abans de l’estiu

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Metrovalencia recuperarà dimarts que ve, 18 de febrer, la freqüència habitual dels seus trens, reduïda després dels danys provocats per la dana del passat 29 d’octubre en estacions, vies i altres infraestructures d’esta xarxa.

L’horari normal es reprendrà en poder arribar els combois de les línies 1 procedents de Bétera i Seminari, els de la 2 que circulen des de Llíria i Paterna, i els de la 7 de Marítim fins a l’estació de València Sud, una de les arrasades per les inundacions d’este temporal i una vegada conclosos els treballs que ho faran possibles.

Els trens d’estes línies que passen per València Sud des de Castelló, amb la línia 1, i des de Torrent Avinguda, amb les 2 i 7, encara no podran circular fins a aquest destinació perquè seguixen les labors per a recuperar les vies i la resta d’infraestructures. Estos trajectes se seguiran fent amb autobús fins a la capital valenciana.

Així ho ha indicat este dimarts el conseller de Medi ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, durant la visita que ha realitzat a l’estació de València Sud. El responsable autonòmic ha assenyalat que es preveu que “abans de l’estiu” tota la xarxa de Metrovalencia puga estar activa i totalment recuperada una vegada resolts tots els danys provocats per la dana.

“Anunciem la primera fita de l’última fase i definitiva de la recuperació de tota la circulació de Metrovalencia, de tots els serveis de tramvia i metro”, ha exposat Martínez Mus. “Amb això recuperem el cent per cent de la freqüència habitual, que encara manteníem no completa”, ha agregat el conseller, que ha destacat que a partir del dimarts “les freqüències de 15 minuts es van a recuperar”.

ÚLTIMES NOTÍCIES