Mítics Castelló unix generacions amb un nou escenari remember

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

Mitics90 Àrea, un espai 100 per cent remember, dins del festival Mítics Castelló, que se celebrarà el 28 de setembre en el Recinte de Fires i Mercats de Castelló, naix «per un tema generacional». «Volem arribar a una generació atreta pel pop rock dels 80 i els 90, per la música remember que va marcar també aquest dècades o per tots dos estils, per què no», segons ha explicat Joaquim López, director del Mítics Castelló.

Així, al seu escenari pop-rock, pel qual desfilaran bandes mítiques com Los Secretos o Los Enemigos, a més de Jaime Urrutia, la icònica veu de Gabinete Caligari, Rafa Sánchez de la Unió i les versions de Vudú, incorpora un nou escenari dedicat a la música remember.

Tots dos estaran connectats i oberts al públic del festival, que podrà gaudir de la programació simultània projectada en sengles espais. El cartell de Mitics90 Àrea «trepitja fort», segons ha avançat López, amb quatre propostes artístiques diferents per a guiar este viatge als 90.

D’una banda, es troba la liderada per artistes «que canten en viu i que tenen una projecció nacional i internacional molt sòlida, amb autèntics himnes» com ‘Mysterious estafes’ de la britànica Tina Cousins, junt amb la catalana Rebeka Brown, una de les veus més conegudes de l’escena electrònica internacional, i la formació techno-danse Clublanders.

D’altra banda «incorporem a un dels millors artistes remember de la història a Espanya: Miguel Serna, encapçalant una selecció de dj’s referents en l’escena catalana i la valenciana», ha dit. Així, des de l’àmbit local s’unixen «dj’s tan influents com Tonet Marzà, Vicente Añó, Paco Moliner, Danny A, i Ángel Sáez, mentre que des del sud de Catalunya volen fins a Mítics Castelló Pepo WB i Guillerno Argentó», ha conclòs López.

Últimes notícies

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.