Mítics Castelló unix generacions amb un nou escenari remember

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

Mitics90 Àrea, un espai 100 per cent remember, dins del festival Mítics Castelló, que se celebrarà el 28 de setembre en el Recinte de Fires i Mercats de Castelló, naix “per un tema generacional”. “Volem arribar a una generació atreta pel pop rock dels 80 i els 90, per la música remember que va marcar també aquest dècades o per tots dos estils, per què no”, segons ha explicat Joaquim López, director del Mítics Castelló.

Així, al seu escenari pop-rock, pel qual desfilaran bandes mítiques com Los Secretos o Los Enemigos, a més de Jaime Urrutia, la icònica veu de Gabinete Caligari, Rafa Sánchez de la Unió i les versions de Vudú, incorpora un nou escenari dedicat a la música remember.

Tots dos estaran connectats i oberts al públic del festival, que podrà gaudir de la programació simultània projectada en sengles espais. El cartell de Mitics90 Àrea “trepitja fort”, segons ha avançat López, amb quatre propostes artístiques diferents per a guiar este viatge als 90.

D’una banda, es troba la liderada per artistes “que canten en viu i que tenen una projecció nacional i internacional molt sòlida, amb autèntics himnes” com ‘Mysterious estafes’ de la britànica Tina Cousins, junt amb la catalana Rebeka Brown, una de les veus més conegudes de l’escena electrònica internacional, i la formació techno-danse Clublanders.

D’altra banda “incorporem a un dels millors artistes remember de la història a Espanya: Miguel Serna, encapçalant una selecció de dj’s referents en l’escena catalana i la valenciana”, ha dit. Així, des de l’àmbit local s’unixen “dj’s tan influents com Tonet Marzà, Vicente Añó, Paco Moliner, Danny A, i Ángel Sáez, mentre que des del sud de Catalunya volen fins a Mítics Castelló Pepo WB i Guillerno Argentó”, ha conclòs López.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.