Mítics Castelló unix generacions amb un nou escenari remember

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

Mitics90 Àrea, un espai 100 per cent remember, dins del festival Mítics Castelló, que se celebrarà el 28 de setembre en el Recinte de Fires i Mercats de Castelló, naix “per un tema generacional”. “Volem arribar a una generació atreta pel pop rock dels 80 i els 90, per la música remember que va marcar també aquest dècades o per tots dos estils, per què no”, segons ha explicat Joaquim López, director del Mítics Castelló.

Així, al seu escenari pop-rock, pel qual desfilaran bandes mítiques com Los Secretos o Los Enemigos, a més de Jaime Urrutia, la icònica veu de Gabinete Caligari, Rafa Sánchez de la Unió i les versions de Vudú, incorpora un nou escenari dedicat a la música remember.

Tots dos estaran connectats i oberts al públic del festival, que podrà gaudir de la programació simultània projectada en sengles espais. El cartell de Mitics90 Àrea “trepitja fort”, segons ha avançat López, amb quatre propostes artístiques diferents per a guiar este viatge als 90.

D’una banda, es troba la liderada per artistes “que canten en viu i que tenen una projecció nacional i internacional molt sòlida, amb autèntics himnes” com ‘Mysterious estafes’ de la britànica Tina Cousins, junt amb la catalana Rebeka Brown, una de les veus més conegudes de l’escena electrònica internacional, i la formació techno-danse Clublanders.

D’altra banda “incorporem a un dels millors artistes remember de la història a Espanya: Miguel Serna, encapçalant una selecció de dj’s referents en l’escena catalana i la valenciana”, ha dit. Així, des de l’àmbit local s’unixen “dj’s tan influents com Tonet Marzà, Vicente Añó, Paco Moliner, Danny A, i Ángel Sáez, mentre que des del sud de Catalunya volen fins a Mítics Castelló Pepo WB i Guillerno Argentó”, ha conclòs López.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.