Mítics Castelló unix generacions amb un nou escenari remember

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

Mitics90 Àrea, un espai 100 per cent remember, dins del festival Mítics Castelló, que se celebrarà el 28 de setembre en el Recinte de Fires i Mercats de Castelló, naix «per un tema generacional». «Volem arribar a una generació atreta pel pop rock dels 80 i els 90, per la música remember que va marcar també aquest dècades o per tots dos estils, per què no», segons ha explicat Joaquim López, director del Mítics Castelló.

Així, al seu escenari pop-rock, pel qual desfilaran bandes mítiques com Los Secretos o Los Enemigos, a més de Jaime Urrutia, la icònica veu de Gabinete Caligari, Rafa Sánchez de la Unió i les versions de Vudú, incorpora un nou escenari dedicat a la música remember.

Tots dos estaran connectats i oberts al públic del festival, que podrà gaudir de la programació simultània projectada en sengles espais. El cartell de Mitics90 Àrea «trepitja fort», segons ha avançat López, amb quatre propostes artístiques diferents per a guiar este viatge als 90.

D’una banda, es troba la liderada per artistes «que canten en viu i que tenen una projecció nacional i internacional molt sòlida, amb autèntics himnes» com ‘Mysterious estafes’ de la britànica Tina Cousins, junt amb la catalana Rebeka Brown, una de les veus més conegudes de l’escena electrònica internacional, i la formació techno-danse Clublanders.

D’altra banda «incorporem a un dels millors artistes remember de la història a Espanya: Miguel Serna, encapçalant una selecció de dj’s referents en l’escena catalana i la valenciana», ha dit. Així, des de l’àmbit local s’unixen «dj’s tan influents com Tonet Marzà, Vicente Añó, Paco Moliner, Danny A, i Ángel Sáez, mentre que des del sud de Catalunya volen fins a Mítics Castelló Pepo WB i Guillerno Argentó», ha conclòs López.

Últimes notícies

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.