Mítics Castelló unix generacions amb un nou escenari remember

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

Mitics90 Àrea, un espai 100 per cent remember, dins del festival Mítics Castelló, que se celebrarà el 28 de setembre en el Recinte de Fires i Mercats de Castelló, naix «per un tema generacional». «Volem arribar a una generació atreta pel pop rock dels 80 i els 90, per la música remember que va marcar també aquest dècades o per tots dos estils, per què no», segons ha explicat Joaquim López, director del Mítics Castelló.

Així, al seu escenari pop-rock, pel qual desfilaran bandes mítiques com Los Secretos o Los Enemigos, a més de Jaime Urrutia, la icònica veu de Gabinete Caligari, Rafa Sánchez de la Unió i les versions de Vudú, incorpora un nou escenari dedicat a la música remember.

Tots dos estaran connectats i oberts al públic del festival, que podrà gaudir de la programació simultània projectada en sengles espais. El cartell de Mitics90 Àrea «trepitja fort», segons ha avançat López, amb quatre propostes artístiques diferents per a guiar este viatge als 90.

D’una banda, es troba la liderada per artistes «que canten en viu i que tenen una projecció nacional i internacional molt sòlida, amb autèntics himnes» com ‘Mysterious estafes’ de la britànica Tina Cousins, junt amb la catalana Rebeka Brown, una de les veus més conegudes de l’escena electrònica internacional, i la formació techno-danse Clublanders.

D’altra banda «incorporem a un dels millors artistes remember de la història a Espanya: Miguel Serna, encapçalant una selecció de dj’s referents en l’escena catalana i la valenciana», ha dit. Així, des de l’àmbit local s’unixen «dj’s tan influents com Tonet Marzà, Vicente Añó, Paco Moliner, Danny A, i Ángel Sáez, mentre que des del sud de Catalunya volen fins a Mítics Castelló Pepo WB i Guillerno Argentó», ha conclòs López.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.