Mor Aaron Carter, germà d’un dels components de Backstreet Boys

El cantant i actor Aaron Carter, de tan sols 34 anys, ha sigut trobat mort aquest dissabte a la seua casa de Lancaster (els EUA), segons ha informat el mitjà estatunidenc TMZ.

El cadàver va ser localitzat en la banyera de l’habitatge, a la qual de seguida van arribar diverses dotacions policials i metgesses que no van poder fer res per salvar la seua vida.

L’artista, germà menor de l’integrant de la ‘boy band’ BackStreet BoysNick Carter, va saltar a la fama a fins de la dècada de 1990 com a cantant pop. Va debutar en 1997, amb tan sols 9 anys, i va anar també una de les cares del canal infantil Nickelodeon.

Carter va començar com telenorer per als Backstreet Boys en una gira de 1997, i el seu àlbum debut, ‘Aaron Carter’, va ser llançat més tard aqueix any, aconseguint l’estatus de disc d’or.
El seu següent àlbum, ‘Aaron’s Party (Menja and Get It)’, va ser llançat el setembre de 2000 i va obtindre triple platí. En ell s’incloïen els senzills ‘I Want Candy’, ‘Aaron’s Party (Menja Get It)’ i ‘That’s How I Beat Shaq’.

Carter també va fer treballs com a actor, apareixent en sèries com ‘Lizzie McGuire’ i va debutar a Broadway en 2001 com JoJo en ‘Who en Seussical the Musical’.

La seua infància no va ser fàcil amb episodis d’abús per part dels seus germans, segons ell mateix va revelar en una entrevista televisiva. «La meua germana em va violar dels 10 als 13 anys, quan no estava medicada. No sols vaig patir abusos sexuals per part d’ella, sinó també per part de les meues primeres dues ballarines quan jo tenia 8 anys. I el meu germà va abusar del mi tota la vida», va comptar en el seu moment l’artista. Als 31 anys, el cantant i ballarí va ser diagnosticat d’esquizofrènia, trastorn bipolar, depressió maníaca i ansietat.

Carter havia tingut prèviament problemes per la seua addicció a l’alcohol i els medicaments.

Fa només uns dies, la policia li va detindre per conduir sota els efectes de l’alcohol, segons ‘TMZ’. Aquesta no era la primera vegada que tenia problemes amb la llei. En 2017, el cantant va ser arrestat per càrrecs de possessió de marihuana a Geòrgia.

La seua germana Leslie va morir en 2012 d’una sobredosi de medicaments que estava prenent per a tractar la depressió que patia. La seua pròpia mare va confessar que patia un llarg historial de malalties mentals.

Aaron Carter va nàixer el 7 de desembre de 1987 en Tampa, en l’estat de Florida, i va saltar a la fama en la dècada dels 90, després que arran de l’èxit del grup del seu germà, se li llançara com un ídol infantil.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.