Mor Aaron Carter, germà d’un dels components de Backstreet Boys

El cantant i actor Aaron Carter, de tan sols 34 anys, ha sigut trobat mort aquest dissabte a la seua casa de Lancaster (els EUA), segons ha informat el mitjà estatunidenc TMZ.

El cadàver va ser localitzat en la banyera de l’habitatge, a la qual de seguida van arribar diverses dotacions policials i metgesses que no van poder fer res per salvar la seua vida.

L’artista, germà menor de l’integrant de la ‘boy band’ BackStreet BoysNick Carter, va saltar a la fama a fins de la dècada de 1990 com a cantant pop. Va debutar en 1997, amb tan sols 9 anys, i va anar també una de les cares del canal infantil Nickelodeon.

Carter va començar com telenorer per als Backstreet Boys en una gira de 1997, i el seu àlbum debut, ‘Aaron Carter’, va ser llançat més tard aqueix any, aconseguint l’estatus de disc d’or.
El seu següent àlbum, ‘Aaron’s Party (Menja and Get It)’, va ser llançat el setembre de 2000 i va obtindre triple platí. En ell s’incloïen els senzills ‘I Want Candy’, ‘Aaron’s Party (Menja Get It)’ i ‘That’s How I Beat Shaq’.

Carter també va fer treballs com a actor, apareixent en sèries com ‘Lizzie McGuire’ i va debutar a Broadway en 2001 com JoJo en ‘Who en Seussical the Musical’.

La seua infància no va ser fàcil amb episodis d’abús per part dels seus germans, segons ell mateix va revelar en una entrevista televisiva. «La meua germana em va violar dels 10 als 13 anys, quan no estava medicada. No sols vaig patir abusos sexuals per part d’ella, sinó també per part de les meues primeres dues ballarines quan jo tenia 8 anys. I el meu germà va abusar del mi tota la vida», va comptar en el seu moment l’artista. Als 31 anys, el cantant i ballarí va ser diagnosticat d’esquizofrènia, trastorn bipolar, depressió maníaca i ansietat.

Carter havia tingut prèviament problemes per la seua addicció a l’alcohol i els medicaments.

Fa només uns dies, la policia li va detindre per conduir sota els efectes de l’alcohol, segons ‘TMZ’. Aquesta no era la primera vegada que tenia problemes amb la llei. En 2017, el cantant va ser arrestat per càrrecs de possessió de marihuana a Geòrgia.

La seua germana Leslie va morir en 2012 d’una sobredosi de medicaments que estava prenent per a tractar la depressió que patia. La seua pròpia mare va confessar que patia un llarg historial de malalties mentals.

Aaron Carter va nàixer el 7 de desembre de 1987 en Tampa, en l’estat de Florida, i va saltar a la fama en la dècada dels 90, després que arran de l’èxit del grup del seu germà, se li llançara com un ídol infantil.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.