Mor Aaron Carter, germà d’un dels components de Backstreet Boys

El cantant i actor Aaron Carter, de tan sols 34 anys, ha sigut trobat mort aquest dissabte a la seua casa de Lancaster (els EUA), segons ha informat el mitjà estatunidenc TMZ.

El cadàver va ser localitzat en la banyera de l’habitatge, a la qual de seguida van arribar diverses dotacions policials i metgesses que no van poder fer res per salvar la seua vida.

L’artista, germà menor de l’integrant de la ‘boy band’ BackStreet BoysNick Carter, va saltar a la fama a fins de la dècada de 1990 com a cantant pop. Va debutar en 1997, amb tan sols 9 anys, i va anar també una de les cares del canal infantil Nickelodeon.

Carter va començar com telenorer per als Backstreet Boys en una gira de 1997, i el seu àlbum debut, ‘Aaron Carter’, va ser llançat més tard aqueix any, aconseguint l’estatus de disc d’or.
El seu següent àlbum, ‘Aaron’s Party (Menja and Get It)’, va ser llançat el setembre de 2000 i va obtindre triple platí. En ell s’incloïen els senzills ‘I Want Candy’, ‘Aaron’s Party (Menja Get It)’ i ‘That’s How I Beat Shaq’.

Carter també va fer treballs com a actor, apareixent en sèries com ‘Lizzie McGuire’ i va debutar a Broadway en 2001 com JoJo en ‘Who en Seussical the Musical’.

La seua infància no va ser fàcil amb episodis d’abús per part dels seus germans, segons ell mateix va revelar en una entrevista televisiva. «La meua germana em va violar dels 10 als 13 anys, quan no estava medicada. No sols vaig patir abusos sexuals per part d’ella, sinó també per part de les meues primeres dues ballarines quan jo tenia 8 anys. I el meu germà va abusar del mi tota la vida», va comptar en el seu moment l’artista. Als 31 anys, el cantant i ballarí va ser diagnosticat d’esquizofrènia, trastorn bipolar, depressió maníaca i ansietat.

Carter havia tingut prèviament problemes per la seua addicció a l’alcohol i els medicaments.

Fa només uns dies, la policia li va detindre per conduir sota els efectes de l’alcohol, segons ‘TMZ’. Aquesta no era la primera vegada que tenia problemes amb la llei. En 2017, el cantant va ser arrestat per càrrecs de possessió de marihuana a Geòrgia.

La seua germana Leslie va morir en 2012 d’una sobredosi de medicaments que estava prenent per a tractar la depressió que patia. La seua pròpia mare va confessar que patia un llarg historial de malalties mentals.

Aaron Carter va nàixer el 7 de desembre de 1987 en Tampa, en l’estat de Florida, i va saltar a la fama en la dècada dels 90, després que arran de l’èxit del grup del seu germà, se li llançara com un ídol infantil.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.