Mor Aaron Carter, germà d’un dels components de Backstreet Boys

El cantant i actor Aaron Carter, de tan sols 34 anys, ha sigut trobat mort aquest dissabte a la seua casa de Lancaster (els EUA), segons ha informat el mitjà estatunidenc TMZ.

El cadàver va ser localitzat en la banyera de l’habitatge, a la qual de seguida van arribar diverses dotacions policials i metgesses que no van poder fer res per salvar la seua vida.

L’artista, germà menor de l’integrant de la ‘boy band’ BackStreet BoysNick Carter, va saltar a la fama a fins de la dècada de 1990 com a cantant pop. Va debutar en 1997, amb tan sols 9 anys, i va anar també una de les cares del canal infantil Nickelodeon.

Carter va començar com telenorer per als Backstreet Boys en una gira de 1997, i el seu àlbum debut, ‘Aaron Carter’, va ser llançat més tard aqueix any, aconseguint l’estatus de disc d’or.
El seu següent àlbum, ‘Aaron’s Party (Menja and Get It)’, va ser llançat el setembre de 2000 i va obtindre triple platí. En ell s’incloïen els senzills ‘I Want Candy’, ‘Aaron’s Party (Menja Get It)’ i ‘That’s How I Beat Shaq’.

Carter també va fer treballs com a actor, apareixent en sèries com ‘Lizzie McGuire’ i va debutar a Broadway en 2001 com JoJo en ‘Who en Seussical the Musical’.

La seua infància no va ser fàcil amb episodis d’abús per part dels seus germans, segons ell mateix va revelar en una entrevista televisiva. «La meua germana em va violar dels 10 als 13 anys, quan no estava medicada. No sols vaig patir abusos sexuals per part d’ella, sinó també per part de les meues primeres dues ballarines quan jo tenia 8 anys. I el meu germà va abusar del mi tota la vida», va comptar en el seu moment l’artista. Als 31 anys, el cantant i ballarí va ser diagnosticat d’esquizofrènia, trastorn bipolar, depressió maníaca i ansietat.

Carter havia tingut prèviament problemes per la seua addicció a l’alcohol i els medicaments.

Fa només uns dies, la policia li va detindre per conduir sota els efectes de l’alcohol, segons ‘TMZ’. Aquesta no era la primera vegada que tenia problemes amb la llei. En 2017, el cantant va ser arrestat per càrrecs de possessió de marihuana a Geòrgia.

La seua germana Leslie va morir en 2012 d’una sobredosi de medicaments que estava prenent per a tractar la depressió que patia. La seua pròpia mare va confessar que patia un llarg historial de malalties mentals.

Aaron Carter va nàixer el 7 de desembre de 1987 en Tampa, en l’estat de Florida, i va saltar a la fama en la dècada dels 90, després que arran de l’èxit del grup del seu germà, se li llançara com un ídol infantil.

Últimes notícies

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.