Mor Aaron Carter, germà d’un dels components de Backstreet Boys

El cantant i actor Aaron Carter, de tan sols 34 anys, ha sigut trobat mort aquest dissabte a la seua casa de Lancaster (els EUA), segons ha informat el mitjà estatunidenc TMZ.

El cadàver va ser localitzat en la banyera de l’habitatge, a la qual de seguida van arribar diverses dotacions policials i metgesses que no van poder fer res per salvar la seua vida.

L’artista, germà menor de l’integrant de la ‘boy band’ BackStreet BoysNick Carter, va saltar a la fama a fins de la dècada de 1990 com a cantant pop. Va debutar en 1997, amb tan sols 9 anys, i va anar també una de les cares del canal infantil Nickelodeon.

Carter va començar com telenorer per als Backstreet Boys en una gira de 1997, i el seu àlbum debut, ‘Aaron Carter’, va ser llançat més tard aqueix any, aconseguint l’estatus de disc d’or.
El seu següent àlbum, ‘Aaron’s Party (Menja and Get It)’, va ser llançat el setembre de 2000 i va obtindre triple platí. En ell s’incloïen els senzills ‘I Want Candy’, ‘Aaron’s Party (Menja Get It)’ i ‘That’s How I Beat Shaq’.

Carter també va fer treballs com a actor, apareixent en sèries com ‘Lizzie McGuire’ i va debutar a Broadway en 2001 com JoJo en ‘Who en Seussical the Musical’.

La seua infància no va ser fàcil amb episodis d’abús per part dels seus germans, segons ell mateix va revelar en una entrevista televisiva. «La meua germana em va violar dels 10 als 13 anys, quan no estava medicada. No sols vaig patir abusos sexuals per part d’ella, sinó també per part de les meues primeres dues ballarines quan jo tenia 8 anys. I el meu germà va abusar del mi tota la vida», va comptar en el seu moment l’artista. Als 31 anys, el cantant i ballarí va ser diagnosticat d’esquizofrènia, trastorn bipolar, depressió maníaca i ansietat.

Carter havia tingut prèviament problemes per la seua addicció a l’alcohol i els medicaments.

Fa només uns dies, la policia li va detindre per conduir sota els efectes de l’alcohol, segons ‘TMZ’. Aquesta no era la primera vegada que tenia problemes amb la llei. En 2017, el cantant va ser arrestat per càrrecs de possessió de marihuana a Geòrgia.

La seua germana Leslie va morir en 2012 d’una sobredosi de medicaments que estava prenent per a tractar la depressió que patia. La seua pròpia mare va confessar que patia un llarg historial de malalties mentals.

Aaron Carter va nàixer el 7 de desembre de 1987 en Tampa, en l’estat de Florida, i va saltar a la fama en la dècada dels 90, després que arran de l’èxit del grup del seu germà, se li llançara com un ídol infantil.

Últimes notícies

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.