10.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Mor una bebé a Villena després d’ennuegar-se menjant fruita seca

Una xiqueta de 15 mesos va morir ahir per asfíxia després d’ennuegar-se menjant fruita seca en l’habitatge familiar de Villena.

El succés va tindre lloc al voltant de les 15.30 hores d’ahir quan la bebé va menjar fruita seca al moment menys pensat dels familiars, la qual cosa li va provocar una ennuegada i la posterior asfíxia.

Els progenitors la van traslladar a les Urgències d’un centre sanitari de la localitat i els metges van tractar de reanimar a la xiqueta de 15 mesos però no van poder fer res per salvar-li la vida.

El cos sense vida de la bebé va ser traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a realitzar-li l’autòpsia.

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.