12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor un home a Gandia després de quedar atrapat en un túnel de rentada de cotxes

Un home de 71 anys va morir ahir en quedar-se atrapat en un túnel de rentada de vehicles de Gandia.

Els bombers i sergent de Gandia es van desplaçar a les 17.32 hores al rescat d’un home que havia quedat atrapat en un túnel de rentada de vehicles ubicat entre la CV-670 i l’avinguda de Grau de Gandia.

A l’arribada dels bombers l’home estava inconscient i sense pols, atrapat entre el vehicle i el pilar del tren de rentada.

Ràpidament, els bombers van procedir a rescatar la víctima, retirant lleugerament el vehicle, i van atendre l’home, utilitzant desfibril·lador i fent RCP.

El CICU va mobilitzar un SAMU fins al lloc de l’accident on també van acudir agents de la Policia Local. Els bombers van fer maniobres de reanimació, que van continuar els sanitaris desplaçats. No van obtindre resposta, l’home de 71 anys havia mort. Presentava traumatisme cranioencefàlic i toràcic.

Últimes notícies

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.