Una dona mor d’un infart en veure com un gos perseguia el seu fill

Una dona ha mort després de patir un gran esglai. Aquesta mare va presenciar com un gos perseguia gran velocitat el seu fill, de cinc anys, la qual cosa li va provocar un «infart de l’esglai«, segons van relatar els familiars.

Els fets van ocórrer a Buenos Aires, on el xicotet es va acostar a una botiga pròxima al seu domicili quan un gos es va escapar i va començar a acostar-se a ell. El menor, per por i per a evitar l’atac, va eixir corrent, però l’animal va córrer darrere d’ell.

Tota aquesta persecució la va presenciar la mare del menor, de 46 anys, que davant l’estat de nerviosisme patit per veure al seu fill fugint de l’animal va patir un «infart de l’esglai» després del qual finalment va morir. Els mèdics forenses van corroborar que la dona va morir després d’un infart patit per haver viscut una forta impressió amb la persecució del seu fill per l’animal.

Malgrat el tràgic final d’aquesta història, el gos finalment no va arribar a mossegar al menor, ja que pel camí de la persecució va mossegar a un altre animal, la qual cosa va fer que el xicotet poguera posar-se fora de perill, segons recull La República.

Un gos mossega en la cara a un bebé de 14 mesos a Almeria

Un bebé de 14 mesos va resultar ferit greu després de ser mossegat en la cara per un gos a la terrassa d’un bar localitzada en el municipi d’Almeria d’El Ejido (Almeria).

Emergències 112 Andalusia va detallar a través d’un comunicat que el succés es va produir minuts abans de les 10,00 hores del dissabte, quan testimonis del succés alertaven que un gos havia mossegat a un bebé en la cara a la terrassa d’un bar situada al carrer Sant Isidre.

Fins al lloc del succés es van desplaçar ràpidament, mobilitzats pel centre coordinador, una UVI mòbil del Centre d’Emergències Sanitàries 061, efectius del Cos Nacional de Policia i de la Policia Local.
Fonts policials han informat que el gos, de raça American Stanford, estava amb els seus amos a la terrassa d’un establiment d’hostaleria quan va passar un matrimoni amb el bebé, i el ca s’ha abalançat i li ha mossegat la cara.

Últimes notícies

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.