Una dona mor d’un infart en veure com un gos perseguia el seu fill

Una dona ha mort després de patir un gran esglai. Aquesta mare va presenciar com un gos perseguia gran velocitat el seu fill, de cinc anys, la qual cosa li va provocar un «infart de l’esglai«, segons van relatar els familiars.

Els fets van ocórrer a Buenos Aires, on el xicotet es va acostar a una botiga pròxima al seu domicili quan un gos es va escapar i va començar a acostar-se a ell. El menor, per por i per a evitar l’atac, va eixir corrent, però l’animal va córrer darrere d’ell.

Tota aquesta persecució la va presenciar la mare del menor, de 46 anys, que davant l’estat de nerviosisme patit per veure al seu fill fugint de l’animal va patir un «infart de l’esglai» després del qual finalment va morir. Els mèdics forenses van corroborar que la dona va morir després d’un infart patit per haver viscut una forta impressió amb la persecució del seu fill per l’animal.

Malgrat el tràgic final d’aquesta història, el gos finalment no va arribar a mossegar al menor, ja que pel camí de la persecució va mossegar a un altre animal, la qual cosa va fer que el xicotet poguera posar-se fora de perill, segons recull La República.

Un gos mossega en la cara a un bebé de 14 mesos a Almeria

Un bebé de 14 mesos va resultar ferit greu després de ser mossegat en la cara per un gos a la terrassa d’un bar localitzada en el municipi d’Almeria d’El Ejido (Almeria).

Emergències 112 Andalusia va detallar a través d’un comunicat que el succés es va produir minuts abans de les 10,00 hores del dissabte, quan testimonis del succés alertaven que un gos havia mossegat a un bebé en la cara a la terrassa d’un bar situada al carrer Sant Isidre.

Fins al lloc del succés es van desplaçar ràpidament, mobilitzats pel centre coordinador, una UVI mòbil del Centre d’Emergències Sanitàries 061, efectius del Cos Nacional de Policia i de la Policia Local.
Fonts policials han informat que el gos, de raça American Stanford, estava amb els seus amos a la terrassa d’un establiment d’hostaleria quan va passar un matrimoni amb el bebé, i el ca s’ha abalançat i li ha mossegat la cara.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.