18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una dona mor d’un infart en veure com un gos perseguia el seu fill

Una dona ha mort després de patir un gran esglai. Aquesta mare va presenciar com un gos perseguia gran velocitat el seu fill, de cinc anys, la qual cosa li va provocar un “infart de l’esglai“, segons van relatar els familiars.

Els fets van ocórrer a Buenos Aires, on el xicotet es va acostar a una botiga pròxima al seu domicili quan un gos es va escapar i va començar a acostar-se a ell. El menor, per por i per a evitar l’atac, va eixir corrent, però l’animal va córrer darrere d’ell.

Tota aquesta persecució la va presenciar la mare del menor, de 46 anys, que davant l’estat de nerviosisme patit per veure al seu fill fugint de l’animal va patir un “infart de l’esglai” després del qual finalment va morir. Els mèdics forenses van corroborar que la dona va morir després d’un infart patit per haver viscut una forta impressió amb la persecució del seu fill per l’animal.

Malgrat el tràgic final d’aquesta història, el gos finalment no va arribar a mossegar al menor, ja que pel camí de la persecució va mossegar a un altre animal, la qual cosa va fer que el xicotet poguera posar-se fora de perill, segons recull La República.

Un gos mossega en la cara a un bebé de 14 mesos a Almeria

Un bebé de 14 mesos va resultar ferit greu després de ser mossegat en la cara per un gos a la terrassa d’un bar localitzada en el municipi d’Almeria d’El Ejido (Almeria).

Emergències 112 Andalusia va detallar a través d’un comunicat que el succés es va produir minuts abans de les 10,00 hores del dissabte, quan testimonis del succés alertaven que un gos havia mossegat a un bebé en la cara a la terrassa d’un bar situada al carrer Sant Isidre.

Fins al lloc del succés es van desplaçar ràpidament, mobilitzats pel centre coordinador, una UVI mòbil del Centre d’Emergències Sanitàries 061, efectius del Cos Nacional de Policia i de la Policia Local.
Fonts policials han informat que el gos, de raça American Stanford, estava amb els seus amos a la terrassa d’un establiment d’hostaleria quan va passar un matrimoni amb el bebé, i el ca s’ha abalançat i li ha mossegat la cara.

Últimes notícies

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.