Mor una jove de 24 anys en caure quan escalava per la façana d’un edifici a Xirivella

Una jove de 24 anys ha mort este dimarts en caure des d’una altura d’uns 10 metres quan escalava per la façana d’un edifici a Xirivella (València), segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

Els fets han ocorregut sobre les 06.00 hores en una zona al costat del centre comercial Gran Túria, quan la víctima, que no era resident en l’immoble, tractava d’accedir grimpant per la seua façana, per circumstàncies no precisades. No obstant això, quan es trobava a una altura d’uns 10 metres, ha caigut i ha mort en l’acte.

Fins al lloc han acudit patrulles de la Comissaria de Policia Nacional de Xirivella i Policia Científica, que han obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’ocorregut. Les primeres hipòtesis, segons han detallat les mateixes fonts, apunten a una mort accidental.

Sobre les 09.00 hores s’ha procedit a l’alçament del cadàver de la víctima, una dona de 24 anys de nacionalitat algeriana.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.