Mor la model Valentina Boscardin per coronavirus als 18 anys

 

Valentina Boscardin tenia tota la vida per davant. Als 18 anys ha mort a causa d’una trombosi provocada pel covid-19 en un hospital de Sao Paulo.

«Que Déu et reba amb els braços oberts. Filla meua, t’estimaré per sempre. Un àngel puja al cel», escrivia la seua mare, la coneguda presentadora brasilera Marcia Boscardin, en el seu compte d’Instagram.
En una foto en la qual apareix al costat de la seua filla assegura que «amb molt de dolor» s’acomiada de l'»amor de la seua vida» i que es troba «sense paraules».

 

 

No tenia problemes de salut

 

Segons la seua progenitora, la model no tenia problemes de salut previs i havia rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

La jove formava part de l’agència de models Ford Model el Brasil Sao Paulo, que també va confirmar la notícia de la seua defunció a mitjans locals.

La jove seguia els passos de la seua mare i tenia una prometedora carrera per davant. Utilitzava les xarxes socials per a compartir els seus viatges internacionals i els seus treballs com a model. La seua última publicació va ser el 20 de desembre.

 

Últimes notícies

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.