Mor la model Valentina Boscardin per coronavirus als 18 anys

 

Valentina Boscardin tenia tota la vida per davant. Als 18 anys ha mort a causa d’una trombosi provocada pel covid-19 en un hospital de Sao Paulo.

“Que Déu et reba amb els braços oberts. Filla meua, t’estimaré per sempre. Un àngel puja al cel”, escrivia la seua mare, la coneguda presentadora brasilera Marcia Boscardin, en el seu compte d’Instagram.
En una foto en la qual apareix al costat de la seua filla assegura que “amb molt de dolor” s’acomiada de l'”amor de la seua vida” i que es troba “sense paraules”.

 

 

No tenia problemes de salut

 

Segons la seua progenitora, la model no tenia problemes de salut previs i havia rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

La jove formava part de l’agència de models Ford Model el Brasil Sao Paulo, que també va confirmar la notícia de la seua defunció a mitjans locals.

La jove seguia els passos de la seua mare i tenia una prometedora carrera per davant. Utilitzava les xarxes socials per a compartir els seus viatges internacionals i els seus treballs com a model. La seua última publicació va ser el 20 de desembre.

 

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.