Mor la model Valentina Boscardin per coronavirus als 18 anys

 

Valentina Boscardin tenia tota la vida per davant. Als 18 anys ha mort a causa d’una trombosi provocada pel covid-19 en un hospital de Sao Paulo.

«Que Déu et reba amb els braços oberts. Filla meua, t’estimaré per sempre. Un àngel puja al cel», escrivia la seua mare, la coneguda presentadora brasilera Marcia Boscardin, en el seu compte d’Instagram.
En una foto en la qual apareix al costat de la seua filla assegura que «amb molt de dolor» s’acomiada de l'»amor de la seua vida» i que es troba «sense paraules».

 

 

No tenia problemes de salut

 

Segons la seua progenitora, la model no tenia problemes de salut previs i havia rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

La jove formava part de l’agència de models Ford Model el Brasil Sao Paulo, que també va confirmar la notícia de la seua defunció a mitjans locals.

La jove seguia els passos de la seua mare i tenia una prometedora carrera per davant. Utilitzava les xarxes socials per a compartir els seus viatges internacionals i els seus treballs com a model. La seua última publicació va ser el 20 de desembre.

 

Últimes notícies

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.