15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Mor un mític exjugador argentí del València CF

L’exjugador argentí del València CF Óscar Rubén Valdez, que va ser internacional per Espanya, ha mort als 78 anys d’edat este diumenge a València després d’una llarga malaltia, segons han informat fonts pròximes a la família.

Nascut a Buenos Aires (1946) i nacionalitzat espanyol, Valdez va ser jugador del València de 1970 a 1978 i va ser protagonista en el títol de Lliga de 1971, a més de participar amb l’equip valencianista en les finals de Copa de 1971 i 1972 que el València va perdre davant el Barcelona (4-3) i l’Atlètic de Madrid (2-1), si bé en ambdós partits va marcar un gol.

En les seues huit temporades en el València va jugar un total de 210 partits en què va sumar 61 gols. Després de deixar el València en concloure la temporada 77-78, va jugar en la següent campanya en el CD Castelló i va tancar la seua carrera a l’any següent a l’Argentina en el Kimberley de Mar del Plata. Abans d’arribar a Espanya, va jugar en els equips argentins d’Almirante Brown i Platense.

A més, Óscar Rubén Valdez va ser internacional en nou ocasions amb la selecció espanyola, amb la qual va marcar cinc gols.

També va ser entrenador del primer equip del València. Va ser en la campanya 85-86, després de la qual l’equip de Mestalla va descendir a Segona Divisió, i en què va ser destituït a mitjan temporada després d’una abultada derrota davant la Reial Societat i rellevat en el càrrec per Alfredo Di Stéfano. Com a entrenador també va dirigir el Mestalla, el Gandia i el Polideportiu Almeria.

Últimes notícies

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.

El València Basket posa a prova la seua reacció en un nou dol davant Saragossa

València Basket es mesura el diumenge a Casademont Zaragoza en la Lliga Femenina Endesa després del colp europeu. Arriba amb la baixa de Raquel Carrera i el possible debut de lliga de Nia Coffey.

El Vila-real arriba llançat davant un Llevant cuer en el Ciutat

El Vila-real encadena sis victòries en LaLiga i visita a un Llevant cuer i sense triomfs a casa. El dol mesura inèrcia positiva enfront d'urgència per reaccionar.