Mor un mític exjugador argentí del València CF

L’exjugador argentí del València CF Óscar Rubén Valdez, que va ser internacional per Espanya, ha mort als 78 anys d’edat este diumenge a València després d’una llarga malaltia, segons han informat fonts pròximes a la família.

Nascut a Buenos Aires (1946) i nacionalitzat espanyol, Valdez va ser jugador del València de 1970 a 1978 i va ser protagonista en el títol de Lliga de 1971, a més de participar amb l’equip valencianista en les finals de Copa de 1971 i 1972 que el València va perdre davant el Barcelona (4-3) i l’Atlètic de Madrid (2-1), si bé en ambdós partits va marcar un gol.

En les seues huit temporades en el València va jugar un total de 210 partits en què va sumar 61 gols. Després de deixar el València en concloure la temporada 77-78, va jugar en la següent campanya en el CD Castelló i va tancar la seua carrera a l’any següent a l’Argentina en el Kimberley de Mar del Plata. Abans d’arribar a Espanya, va jugar en els equips argentins d’Almirante Brown i Platense.

A més, Óscar Rubén Valdez va ser internacional en nou ocasions amb la selecció espanyola, amb la qual va marcar cinc gols.

També va ser entrenador del primer equip del València. Va ser en la campanya 85-86, després de la qual l’equip de Mestalla va descendir a Segona Divisió, i en què va ser destituït a mitjan temporada després d’una abultada derrota davant la Reial Societat i rellevat en el càrrec per Alfredo Di Stéfano. Com a entrenador també va dirigir el Mestalla, el Gandia i el Polideportiu Almeria.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.