Mor un mític exjugador argentí del València CF

L’exjugador argentí del València CF Óscar Rubén Valdez, que va ser internacional per Espanya, ha mort als 78 anys d’edat este diumenge a València després d’una llarga malaltia, segons han informat fonts pròximes a la família.

Nascut a Buenos Aires (1946) i nacionalitzat espanyol, Valdez va ser jugador del València de 1970 a 1978 i va ser protagonista en el títol de Lliga de 1971, a més de participar amb l’equip valencianista en les finals de Copa de 1971 i 1972 que el València va perdre davant el Barcelona (4-3) i l’Atlètic de Madrid (2-1), si bé en ambdós partits va marcar un gol.

En les seues huit temporades en el València va jugar un total de 210 partits en què va sumar 61 gols. Després de deixar el València en concloure la temporada 77-78, va jugar en la següent campanya en el CD Castelló i va tancar la seua carrera a l’any següent a l’Argentina en el Kimberley de Mar del Plata. Abans d’arribar a Espanya, va jugar en els equips argentins d’Almirante Brown i Platense.

A més, Óscar Rubén Valdez va ser internacional en nou ocasions amb la selecció espanyola, amb la qual va marcar cinc gols.

També va ser entrenador del primer equip del València. Va ser en la campanya 85-86, després de la qual l’equip de Mestalla va descendir a Segona Divisió, i en què va ser destituït a mitjan temporada després d’una abultada derrota davant la Reial Societat i rellevat en el càrrec per Alfredo Di Stéfano. Com a entrenador també va dirigir el Mestalla, el Gandia i el Polideportiu Almeria.

Últimes notícies

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.

Nous teixos als Jardins del Real per a recuperar este arbre mil·lenari a València

La Generalitat i l'Ajuntament de València han incorporat dos nous teixos i plantes associades als Jardins del Real per a reforçar la presència d'esta espècie mil·lenària i acostar-la a la ciutadania.

La UPV impulsa una campanya solidària per a sostindre dues germanes gazatines refugiades a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i garantir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València després de fugir de Gaza.