Mor un mític exjugador argentí del València CF

L’exjugador argentí del València CF Óscar Rubén Valdez, que va ser internacional per Espanya, ha mort als 78 anys d’edat este diumenge a València després d’una llarga malaltia, segons han informat fonts pròximes a la família.

Nascut a Buenos Aires (1946) i nacionalitzat espanyol, Valdez va ser jugador del València de 1970 a 1978 i va ser protagonista en el títol de Lliga de 1971, a més de participar amb l’equip valencianista en les finals de Copa de 1971 i 1972 que el València va perdre davant el Barcelona (4-3) i l’Atlètic de Madrid (2-1), si bé en ambdós partits va marcar un gol.

En les seues huit temporades en el València va jugar un total de 210 partits en què va sumar 61 gols. Després de deixar el València en concloure la temporada 77-78, va jugar en la següent campanya en el CD Castelló i va tancar la seua carrera a l’any següent a l’Argentina en el Kimberley de Mar del Plata. Abans d’arribar a Espanya, va jugar en els equips argentins d’Almirante Brown i Platense.

A més, Óscar Rubén Valdez va ser internacional en nou ocasions amb la selecció espanyola, amb la qual va marcar cinc gols.

També va ser entrenador del primer equip del València. Va ser en la campanya 85-86, després de la qual l’equip de Mestalla va descendir a Segona Divisió, i en què va ser destituït a mitjan temporada després d’una abultada derrota davant la Reial Societat i rellevat en el càrrec per Alfredo Di Stéfano. Com a entrenador també va dirigir el Mestalla, el Gandia i el Polideportiu Almeria.

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.