13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Mor una xiqueta de només 8 anys en un accident amb moto d’aigua en Múrcia

 

Una xiqueta de 8 anys ha perdut la vida este cap de setmana a conseqüència de les greus ferides que ha patit després de xocar la moto aquàtica en què navegava amb una embarcació. Els fets han tingut lloc en les aigües de la Mar Menor, en la Manga (San Javier), Múrcia, a on han acudit Sanitaris de la Gerència d’Urgències i Emergències Sanitàries ‘061’. Amb tot, una volta allí no han pogut salvar la vida de la menuda, segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències.

 

Testimonis dels fets han tocat este dissabte, cap a les 20.26 hores, al ‘112’ per a avisar de l’accident marítim que s’havia produït en aigües de la Mar Menor, a tocar de l’Escola de Pieter. Van ser els mateixos testimonis qui van informar de l’estat de gravetat en què es trobava la menor, ferida greument i inconscient, i que va ser rescatada de l’aigua i col·locada en la plataforma d’una embarcació.

 

Davant dels fets, es va mobilitzar fins a la zona personal i vehicles del Servici d’Emergències de l’Ajuntament de San Javier i una Unitat Mòbil d’Emergències del ‘061’, i també efectius de la Guàrdia Civil.

 

Finalment, els sanitaris no han pogut salvar la vida de l’accidentada, que moria a conseqüència de les greus ferides rebudes. També s’havia desplaçat allí un equip de resposta immediata d’emergències de la Creu Roja per a oferir suport psicològic als familiars.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.