Mor una xiqueta de només 8 anys en un accident amb moto d’aigua en Múrcia

 

Una xiqueta de 8 anys ha perdut la vida este cap de setmana a conseqüència de les greus ferides que ha patit després de xocar la moto aquàtica en què navegava amb una embarcació. Els fets han tingut lloc en les aigües de la Mar Menor, en la Manga (San Javier), Múrcia, a on han acudit Sanitaris de la Gerència d’Urgències i Emergències Sanitàries ‘061’. Amb tot, una volta allí no han pogut salvar la vida de la menuda, segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències.

 

Testimonis dels fets han tocat este dissabte, cap a les 20.26 hores, al ‘112’ per a avisar de l’accident marítim que s’havia produït en aigües de la Mar Menor, a tocar de l’Escola de Pieter. Van ser els mateixos testimonis qui van informar de l’estat de gravetat en què es trobava la menor, ferida greument i inconscient, i que va ser rescatada de l’aigua i col·locada en la plataforma d’una embarcació.

 

Davant dels fets, es va mobilitzar fins a la zona personal i vehicles del Servici d’Emergències de l’Ajuntament de San Javier i una Unitat Mòbil d’Emergències del ‘061’, i també efectius de la Guàrdia Civil.

 

Finalment, els sanitaris no han pogut salvar la vida de l’accidentada, que moria a conseqüència de les greus ferides rebudes. També s’havia desplaçat allí un equip de resposta immediata d’emergències de la Creu Roja per a oferir suport psicològic als familiars.

Últimes notícies

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.