Mor una xiqueta de només 8 anys en un accident amb moto d’aigua en Múrcia

 

Una xiqueta de 8 anys ha perdut la vida este cap de setmana a conseqüència de les greus ferides que ha patit després de xocar la moto aquàtica en què navegava amb una embarcació. Els fets han tingut lloc en les aigües de la Mar Menor, en la Manga (San Javier), Múrcia, a on han acudit Sanitaris de la Gerència d’Urgències i Emergències Sanitàries ‘061’. Amb tot, una volta allí no han pogut salvar la vida de la menuda, segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències.

 

Testimonis dels fets han tocat este dissabte, cap a les 20.26 hores, al ‘112’ per a avisar de l’accident marítim que s’havia produït en aigües de la Mar Menor, a tocar de l’Escola de Pieter. Van ser els mateixos testimonis qui van informar de l’estat de gravetat en què es trobava la menor, ferida greument i inconscient, i que va ser rescatada de l’aigua i col·locada en la plataforma d’una embarcació.

 

Davant dels fets, es va mobilitzar fins a la zona personal i vehicles del Servici d’Emergències de l’Ajuntament de San Javier i una Unitat Mòbil d’Emergències del ‘061’, i també efectius de la Guàrdia Civil.

 

Finalment, els sanitaris no han pogut salvar la vida de l’accidentada, que moria a conseqüència de les greus ferides rebudes. També s’havia desplaçat allí un equip de resposta immediata d’emergències de la Creu Roja per a oferir suport psicològic als familiars.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.