Mor una xiqueta de només 8 anys en un accident amb moto d’aigua en Múrcia

 

Una xiqueta de 8 anys ha perdut la vida este cap de setmana a conseqüència de les greus ferides que ha patit després de xocar la moto aquàtica en què navegava amb una embarcació. Els fets han tingut lloc en les aigües de la Mar Menor, en la Manga (San Javier), Múrcia, a on han acudit Sanitaris de la Gerència d’Urgències i Emergències Sanitàries ‘061’. Amb tot, una volta allí no han pogut salvar la vida de la menuda, segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències.

 

Testimonis dels fets han tocat este dissabte, cap a les 20.26 hores, al ‘112’ per a avisar de l’accident marítim que s’havia produït en aigües de la Mar Menor, a tocar de l’Escola de Pieter. Van ser els mateixos testimonis qui van informar de l’estat de gravetat en què es trobava la menor, ferida greument i inconscient, i que va ser rescatada de l’aigua i col·locada en la plataforma d’una embarcació.

 

Davant dels fets, es va mobilitzar fins a la zona personal i vehicles del Servici d’Emergències de l’Ajuntament de San Javier i una Unitat Mòbil d’Emergències del ‘061’, i també efectius de la Guàrdia Civil.

 

Finalment, els sanitaris no han pogut salvar la vida de l’accidentada, que moria a conseqüència de les greus ferides rebudes. També s’havia desplaçat allí un equip de resposta immediata d’emergències de la Creu Roja per a oferir suport psicològic als familiars.

Últimes notícies

València afronta fins a 39 graus en l’inici de la quarta ona de calor

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor extrema a la província de València, amb màximes previstes de fins a 39 graus en l’interior sud.

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.
FILMOTECA D'ESTIU