Moren una menor de 12 anys i un home de 44 en un accident de trànsit a la carretera N-232 a Morella

Dos persones han mort en un accident de trànsit registrat este dimecres a la nit en la carretera N-232 en el terme municipal de Morella (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en les seues xarxes socials i el Centre de Gestió de Trànsit. Segons informen els servicis d’emergència, es tracta d’una menor de 12 anys i un home de 44 anys.

Els servicis mèdics d’emergència van assistir a altres quatre persones que van resultar ferides de diversa consideració i totes elles van ser traslladades a l’Hospital de Vinaròs: Un bebé de 9 mesos, contusió lleu, una dona de 28 anys, fractura de fèmur, un home de 56 anys, policontusions i traumatisme i un menor de 13 anys, politraumatisme.

El succés es va registrar sobre les 22.55 hores de la passada jornada a l’altura del quilòmetre 48,100 de la citada via.

Dol a Morella i minut de silenci

L’ajuntament de Morella ha decretat hui jornada de dol oficial i ha suspés tots els actes festius, almenys, per al dia de hui i diumenge que ve en el qual tenia lloc el retaule de danses del Gremi d’Arts i Oficis del qual era integrant la menor.

Per a este dijous es manté únicament la missa, igual que per al diumenge. A les 12.30 l’ajuntament ha convocat un minut de silenci pel dolor que ha deixat el succés entre la població.

Durant este migdia les autoritats locals i el comité del Sexenni decidiran si suspenen tots els actes festius de la resta de jornades festives d’este Sexenni que s’allarga fins dissabte que ve 27 d’agost.

Quant a l’actuació prevista esta nit, de moment l’ajuntament ha confirmat que es manté el concert de Seguretat Social.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.