16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Moren una menor de 12 anys i un home de 44 en un accident de trànsit a la carretera N-232 a Morella

Dos persones han mort en un accident de trànsit registrat este dimecres a la nit en la carretera N-232 en el terme municipal de Morella (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en les seues xarxes socials i el Centre de Gestió de Trànsit. Segons informen els servicis d’emergència, es tracta d’una menor de 12 anys i un home de 44 anys.

Els servicis mèdics d’emergència van assistir a altres quatre persones que van resultar ferides de diversa consideració i totes elles van ser traslladades a l’Hospital de Vinaròs: Un bebé de 9 mesos, contusió lleu, una dona de 28 anys, fractura de fèmur, un home de 56 anys, policontusions i traumatisme i un menor de 13 anys, politraumatisme.

El succés es va registrar sobre les 22.55 hores de la passada jornada a l’altura del quilòmetre 48,100 de la citada via.

Dol a Morella i minut de silenci

L’ajuntament de Morella ha decretat hui jornada de dol oficial i ha suspés tots els actes festius, almenys, per al dia de hui i diumenge que ve en el qual tenia lloc el retaule de danses del Gremi d’Arts i Oficis del qual era integrant la menor.

Per a este dijous es manté únicament la missa, igual que per al diumenge. A les 12.30 l’ajuntament ha convocat un minut de silenci pel dolor que ha deixat el succés entre la població.

Durant este migdia les autoritats locals i el comité del Sexenni decidiran si suspenen tots els actes festius de la resta de jornades festives d’este Sexenni que s’allarga fins dissabte que ve 27 d’agost.

Quant a l’actuació prevista esta nit, de moment l’ajuntament ha confirmat que es manté el concert de Seguretat Social.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.