Moren una menor de 12 anys i un home de 44 en un accident de trànsit a la carretera N-232 a Morella

Dos persones han mort en un accident de trànsit registrat este dimecres a la nit en la carretera N-232 en el terme municipal de Morella (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en les seues xarxes socials i el Centre de Gestió de Trànsit. Segons informen els servicis d’emergència, es tracta d’una menor de 12 anys i un home de 44 anys.

Els servicis mèdics d’emergència van assistir a altres quatre persones que van resultar ferides de diversa consideració i totes elles van ser traslladades a l’Hospital de Vinaròs: Un bebé de 9 mesos, contusió lleu, una dona de 28 anys, fractura de fèmur, un home de 56 anys, policontusions i traumatisme i un menor de 13 anys, politraumatisme.

El succés es va registrar sobre les 22.55 hores de la passada jornada a l’altura del quilòmetre 48,100 de la citada via.

Dol a Morella i minut de silenci

L’ajuntament de Morella ha decretat hui jornada de dol oficial i ha suspés tots els actes festius, almenys, per al dia de hui i diumenge que ve en el qual tenia lloc el retaule de danses del Gremi d’Arts i Oficis del qual era integrant la menor.

Per a este dijous es manté únicament la missa, igual que per al diumenge. A les 12.30 l’ajuntament ha convocat un minut de silenci pel dolor que ha deixat el succés entre la població.

Durant este migdia les autoritats locals i el comité del Sexenni decidiran si suspenen tots els actes festius de la resta de jornades festives d’este Sexenni que s’allarga fins dissabte que ve 27 d’agost.

Quant a l’actuació prevista esta nit, de moment l’ajuntament ha confirmat que es manté el concert de Seguretat Social.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.