Moren una menor de 12 anys i un home de 44 en un accident de trànsit a la carretera N-232 a Morella

Dos persones han mort en un accident de trànsit registrat este dimecres a la nit en la carretera N-232 en el terme municipal de Morella (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en les seues xarxes socials i el Centre de Gestió de Trànsit. Segons informen els servicis d’emergència, es tracta d’una menor de 12 anys i un home de 44 anys.

Els servicis mèdics d’emergència van assistir a altres quatre persones que van resultar ferides de diversa consideració i totes elles van ser traslladades a l’Hospital de Vinaròs: Un bebé de 9 mesos, contusió lleu, una dona de 28 anys, fractura de fèmur, un home de 56 anys, policontusions i traumatisme i un menor de 13 anys, politraumatisme.

El succés es va registrar sobre les 22.55 hores de la passada jornada a l’altura del quilòmetre 48,100 de la citada via.

Dol a Morella i minut de silenci

L’ajuntament de Morella ha decretat hui jornada de dol oficial i ha suspés tots els actes festius, almenys, per al dia de hui i diumenge que ve en el qual tenia lloc el retaule de danses del Gremi d’Arts i Oficis del qual era integrant la menor.

Per a este dijous es manté únicament la missa, igual que per al diumenge. A les 12.30 l’ajuntament ha convocat un minut de silenci pel dolor que ha deixat el succés entre la població.

Durant este migdia les autoritats locals i el comité del Sexenni decidiran si suspenen tots els actes festius de la resta de jornades festives d’este Sexenni que s’allarga fins dissabte que ve 27 d’agost.

Quant a l’actuació prevista esta nit, de moment l’ajuntament ha confirmat que es manté el concert de Seguretat Social.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.