9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Moren una menor de 12 anys i un home de 44 en un accident de trànsit a la carretera N-232 a Morella

Dos persones han mort en un accident de trànsit registrat este dimecres a la nit en la carretera N-232 en el terme municipal de Morella (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en les seues xarxes socials i el Centre de Gestió de Trànsit. Segons informen els servicis d’emergència, es tracta d’una menor de 12 anys i un home de 44 anys.

Els servicis mèdics d’emergència van assistir a altres quatre persones que van resultar ferides de diversa consideració i totes elles van ser traslladades a l’Hospital de Vinaròs: Un bebé de 9 mesos, contusió lleu, una dona de 28 anys, fractura de fèmur, un home de 56 anys, policontusions i traumatisme i un menor de 13 anys, politraumatisme.

El succés es va registrar sobre les 22.55 hores de la passada jornada a l’altura del quilòmetre 48,100 de la citada via.

Dol a Morella i minut de silenci

L’ajuntament de Morella ha decretat hui jornada de dol oficial i ha suspés tots els actes festius, almenys, per al dia de hui i diumenge que ve en el qual tenia lloc el retaule de danses del Gremi d’Arts i Oficis del qual era integrant la menor.

Per a este dijous es manté únicament la missa, igual que per al diumenge. A les 12.30 l’ajuntament ha convocat un minut de silenci pel dolor que ha deixat el succés entre la població.

Durant este migdia les autoritats locals i el comité del Sexenni decidiran si suspenen tots els actes festius de la resta de jornades festives d’este Sexenni que s’allarga fins dissabte que ve 27 d’agost.

Quant a l’actuació prevista esta nit, de moment l’ajuntament ha confirmat que es manté el concert de Seguretat Social.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.