Rafa Nadal i Mery Perelló: el sexe del seu bebé i quan naixerà

Rafa Nadal i la seua dona Mery Perelló estan esperant al seu primer bebé, ja coneixen el sexe del bebé i quan naixerà. Des que la revista ‘Hola’ confirmara fa uns dies que els rumors eren certs i que la parella estava en estat de bona esperança, s’han intentat conéixer detalls de com avança la gestació i ha sigut el diari balear ‘Última Hora’ el que ha llançat una mica de llum a l’assumpte.


Segons la seua informació, Rafa i Mery seran pares d’un xiquet que naixerà, si tot es desenvolupa correctament i en terminis, el mes vinent d’octubre.

Perelló ja es troba en el segon trimestre d’embaràs i ha aconseguit el cinqué mes de gestació, per la qual cosa el matrimoni ja compta les setmanes per a complir un dels seus grans somnis. Fent gala com és habitual en ells d’un caràcter molt reservat, la parella no ha donat mostres del feliç moment que estan vivint i que van compartir amb els seus éssers estimats abans que la notícia inundara la premsa de mig món.

La famosa parella està a punt de celebrar el seu tercer aniversari de boda, Nadal i Xisca es va donar el ‘sí, vull’ l’octubre de 2019. Ells mai han ocultat la seua intenció d’ampliar la família, encara que el tenista ha confessat en més d’una ocasió que els xiquets arribarien quan la seua carrera esportiva li ho permetera. Un moment que ja ha arribat, posant així la guinda a una bonica i molt discreta història d’amor que dura ja 17 anys.

El propi esportista ha parlat en alguna ocasió de la possibilitat de ser pares. El gener de 2021, va deixar clar el seu desig de ser pare en no gaire temps.

«Si venen xiquets, hi haurà un canvi. És una cosa que probablement succeirà en el futur, perquè tots dos ho volem«, va admetre l’esportista de Manacor.

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.