Rafa Nadal i Mery Perelló: el sexe del seu bebé i quan naixerà

Rafa Nadal i la seua dona Mery Perelló estan esperant al seu primer bebé, ja coneixen el sexe del bebé i quan naixerà. Des que la revista ‘Hola’ confirmara fa uns dies que els rumors eren certs i que la parella estava en estat de bona esperança, s’han intentat conéixer detalls de com avança la gestació i ha sigut el diari balear ‘Última Hora’ el que ha llançat una mica de llum a l’assumpte.


Segons la seua informació, Rafa i Mery seran pares d’un xiquet que naixerà, si tot es desenvolupa correctament i en terminis, el mes vinent d’octubre.

Perelló ja es troba en el segon trimestre d’embaràs i ha aconseguit el cinqué mes de gestació, per la qual cosa el matrimoni ja compta les setmanes per a complir un dels seus grans somnis. Fent gala com és habitual en ells d’un caràcter molt reservat, la parella no ha donat mostres del feliç moment que estan vivint i que van compartir amb els seus éssers estimats abans que la notícia inundara la premsa de mig món.

La famosa parella està a punt de celebrar el seu tercer aniversari de boda, Nadal i Xisca es va donar el ‘sí, vull’ l’octubre de 2019. Ells mai han ocultat la seua intenció d’ampliar la família, encara que el tenista ha confessat en més d’una ocasió que els xiquets arribarien quan la seua carrera esportiva li ho permetera. Un moment que ja ha arribat, posant així la guinda a una bonica i molt discreta història d’amor que dura ja 17 anys.

El propi esportista ha parlat en alguna ocasió de la possibilitat de ser pares. El gener de 2021, va deixar clar el seu desig de ser pare en no gaire temps.

«Si venen xiquets, hi haurà un canvi. És una cosa que probablement succeirà en el futur, perquè tots dos ho volem«, va admetre l’esportista de Manacor.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.