Rafa Nadal i Mery Perelló: el sexe del seu bebé i quan naixerà

Rafa Nadal i la seua dona Mery Perelló estan esperant al seu primer bebé, ja coneixen el sexe del bebé i quan naixerà. Des que la revista ‘Hola’ confirmara fa uns dies que els rumors eren certs i que la parella estava en estat de bona esperança, s’han intentat conéixer detalls de com avança la gestació i ha sigut el diari balear ‘Última Hora’ el que ha llançat una mica de llum a l’assumpte.


Segons la seua informació, Rafa i Mery seran pares d’un xiquet que naixerà, si tot es desenvolupa correctament i en terminis, el mes vinent d’octubre.

Perelló ja es troba en el segon trimestre d’embaràs i ha aconseguit el cinqué mes de gestació, per la qual cosa el matrimoni ja compta les setmanes per a complir un dels seus grans somnis. Fent gala com és habitual en ells d’un caràcter molt reservat, la parella no ha donat mostres del feliç moment que estan vivint i que van compartir amb els seus éssers estimats abans que la notícia inundara la premsa de mig món.

La famosa parella està a punt de celebrar el seu tercer aniversari de boda, Nadal i Xisca es va donar el ‘sí, vull’ l’octubre de 2019. Ells mai han ocultat la seua intenció d’ampliar la família, encara que el tenista ha confessat en més d’una ocasió que els xiquets arribarien quan la seua carrera esportiva li ho permetera. Un moment que ja ha arribat, posant així la guinda a una bonica i molt discreta història d’amor que dura ja 17 anys.

El propi esportista ha parlat en alguna ocasió de la possibilitat de ser pares. El gener de 2021, va deixar clar el seu desig de ser pare en no gaire temps.

«Si venen xiquets, hi haurà un canvi. És una cosa que probablement succeirà en el futur, perquè tots dos ho volem«, va admetre l’esportista de Manacor.

Últimes notícies

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.