Rafa Nadal i Mery Perelló: el sexe del seu bebé i quan naixerà

Rafa Nadal i la seua dona Mery Perelló estan esperant al seu primer bebé, ja coneixen el sexe del bebé i quan naixerà. Des que la revista ‘Hola’ confirmara fa uns dies que els rumors eren certs i que la parella estava en estat de bona esperança, s’han intentat conéixer detalls de com avança la gestació i ha sigut el diari balear ‘Última Hora’ el que ha llançat una mica de llum a l’assumpte.


Segons la seua informació, Rafa i Mery seran pares d’un xiquet que naixerà, si tot es desenvolupa correctament i en terminis, el mes vinent d’octubre.

Perelló ja es troba en el segon trimestre d’embaràs i ha aconseguit el cinqué mes de gestació, per la qual cosa el matrimoni ja compta les setmanes per a complir un dels seus grans somnis. Fent gala com és habitual en ells d’un caràcter molt reservat, la parella no ha donat mostres del feliç moment que estan vivint i que van compartir amb els seus éssers estimats abans que la notícia inundara la premsa de mig món.

La famosa parella està a punt de celebrar el seu tercer aniversari de boda, Nadal i Xisca es va donar el ‘sí, vull’ l’octubre de 2019. Ells mai han ocultat la seua intenció d’ampliar la família, encara que el tenista ha confessat en més d’una ocasió que els xiquets arribarien quan la seua carrera esportiva li ho permetera. Un moment que ja ha arribat, posant així la guinda a una bonica i molt discreta història d’amor que dura ja 17 anys.

El propi esportista ha parlat en alguna ocasió de la possibilitat de ser pares. El gener de 2021, va deixar clar el seu desig de ser pare en no gaire temps.

Si venen xiquets, hi haurà un canvi. És una cosa que probablement succeirà en el futur, perquè tots dos ho volem“, va admetre l’esportista de Manacor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.