Rafa Nadal i Mery Perelló: el sexe del seu bebé i quan naixerà

Rafa Nadal i la seua dona Mery Perelló estan esperant al seu primer bebé, ja coneixen el sexe del bebé i quan naixerà. Des que la revista ‘Hola’ confirmara fa uns dies que els rumors eren certs i que la parella estava en estat de bona esperança, s’han intentat conéixer detalls de com avança la gestació i ha sigut el diari balear ‘Última Hora’ el que ha llançat una mica de llum a l’assumpte.


Segons la seua informació, Rafa i Mery seran pares d’un xiquet que naixerà, si tot es desenvolupa correctament i en terminis, el mes vinent d’octubre.

Perelló ja es troba en el segon trimestre d’embaràs i ha aconseguit el cinqué mes de gestació, per la qual cosa el matrimoni ja compta les setmanes per a complir un dels seus grans somnis. Fent gala com és habitual en ells d’un caràcter molt reservat, la parella no ha donat mostres del feliç moment que estan vivint i que van compartir amb els seus éssers estimats abans que la notícia inundara la premsa de mig món.

La famosa parella està a punt de celebrar el seu tercer aniversari de boda, Nadal i Xisca es va donar el ‘sí, vull’ l’octubre de 2019. Ells mai han ocultat la seua intenció d’ampliar la família, encara que el tenista ha confessat en més d’una ocasió que els xiquets arribarien quan la seua carrera esportiva li ho permetera. Un moment que ja ha arribat, posant així la guinda a una bonica i molt discreta història d’amor que dura ja 17 anys.

El propi esportista ha parlat en alguna ocasió de la possibilitat de ser pares. El gener de 2021, va deixar clar el seu desig de ser pare en no gaire temps.

«Si venen xiquets, hi haurà un canvi. És una cosa que probablement succeirà en el futur, perquè tots dos ho volem«, va admetre l’esportista de Manacor.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.