Nou Contracte Multimèdia per al Saló de Plens de l’Ajuntament de València Millora el Vot Electrònic

VALÈNCIA

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València ha adjudicat hui dijous a l’empresa Audiovisuals Avellàn SL el nou contracte de subministrament, instal·lació, assistència tècnica i manteniment dels equips multimèdia del saló de plens del consistori.

El nou contracte, que es divideix en tres lots i té un cost de 281.103,25 euros (IVA inclòs), permetrà el vot electrònic dels regidors i regidores tant de forma presencial com remota.

Així, els membres de la corporació local podran votar electrònicament, similar a altres institucions, eliminant la votació a mà alçada. El resultat de cada vot es visualitzarà en dos monitors que s’instal·laran als laterals de la presidència.

El portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, ha indicat que aquest contracte és «necessari» per adequar el saló de plens a les noves tecnologies. Caballero ha ressaltat que l’hemicicle és un espai «històric» i «protegit» però calia un «avanç tècnic». Aquesta millora tecnològica es realitzarà mantenint el caràcter patrimonial de l’hemicicle, considerat un Bé de Rellevància Local, i amb el menor impacte visual possible.

Amb la implementació del sistema de conferència i votació electrònica, s’evitaran errors humans en el recompte de vots i en la presa de decisions. El sistema controlarà els torns, les peticions de paraula i els temps assignats, facilitant així el funcionament de les sessions.

A més, el sistema permetrà generar informes sobre els resultats de les votacions en diferents sessions o reunions, identificant els participants, l’hora i data de cada votació, així com el format (presencial o remot) i el sentit de cada vot.

Els informes seran exportables per facilitar l’arxiu, incloent certificats que impedeixin modificacions i un registre històric que mantindrà com a mínim els resultats de les últimes 16 sessions.

PARLAR «DES DE BANCADA»

De la mateixa manera, el contracte millorarà la sonorització de la sala, permetent que els membres de la corporació puguen parlar des de la bancada. Caballero també ha apuntat que s’instal·larà un sistema de micròfons sense fils amb cobertura per a un mínim de dotze dispositius addicionals, incloent una taula de barreja digital que permetrà el control del sistema de micròfons des d’una tauleta tàctil o ordinador. Això facilitarà el seguiment de les reunions a persones amb discapacitat auditiva en qualsevol punt de l’hemicicle.

A més, es preveu la instal·lació de monitors per a facilitar videoconferències i presentacions de documents gràfics durant les sessions amb seguiment local o remot.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.