Nou Contracte Multimèdia per al Saló de Plens de l’Ajuntament de València Millora el Vot Electrònic

VALÈNCIA

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València ha adjudicat hui dijous a l’empresa Audiovisuals Avellàn SL el nou contracte de subministrament, instal·lació, assistència tècnica i manteniment dels equips multimèdia del saló de plens del consistori.

El nou contracte, que es divideix en tres lots i té un cost de 281.103,25 euros (IVA inclòs), permetrà el vot electrònic dels regidors i regidores tant de forma presencial com remota.

Així, els membres de la corporació local podran votar electrònicament, similar a altres institucions, eliminant la votació a mà alçada. El resultat de cada vot es visualitzarà en dos monitors que s’instal·laran als laterals de la presidència.

El portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, ha indicat que aquest contracte és “necessari” per adequar el saló de plens a les noves tecnologies. Caballero ha ressaltat que l’hemicicle és un espai “històric” i “protegit” però calia un “avanç tècnic”. Aquesta millora tecnològica es realitzarà mantenint el caràcter patrimonial de l’hemicicle, considerat un Bé de Rellevància Local, i amb el menor impacte visual possible.

Amb la implementació del sistema de conferència i votació electrònica, s’evitaran errors humans en el recompte de vots i en la presa de decisions. El sistema controlarà els torns, les peticions de paraula i els temps assignats, facilitant així el funcionament de les sessions.

A més, el sistema permetrà generar informes sobre els resultats de les votacions en diferents sessions o reunions, identificant els participants, l’hora i data de cada votació, així com el format (presencial o remot) i el sentit de cada vot.

Els informes seran exportables per facilitar l’arxiu, incloent certificats que impedeixin modificacions i un registre històric que mantindrà com a mínim els resultats de les últimes 16 sessions.

PARLAR “DES DE BANCADA”

De la mateixa manera, el contracte millorarà la sonorització de la sala, permetent que els membres de la corporació puguen parlar des de la bancada. Caballero també ha apuntat que s’instal·larà un sistema de micròfons sense fils amb cobertura per a un mínim de dotze dispositius addicionals, incloent una taula de barreja digital que permetrà el control del sistema de micròfons des d’una tauleta tàctil o ordinador. Això facilitarà el seguiment de les reunions a persones amb discapacitat auditiva en qualsevol punt de l’hemicicle.

A més, es preveu la instal·lació de monitors per a facilitar videoconferències i presentacions de documents gràfics durant les sessions amb seguiment local o remot.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.