15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Sanitat notifica 441 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

Un total de 3.947.606 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.445.156 persones.

D’altra banda, des de l’última actualització del divendres, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 441 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 501.234 persones. Per províncies, 59 a Castelló (51.948 en total); 235 a Alacant (182.806 en total) i 147 a València (266.478 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 1.125 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 495.610 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.628 a Castelló, 178.949 a Alacant i 264.976 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 391 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 62 a la província de Castelló, 9 en UCI; 166 a la província d’Alacant, 47 d’elles en l’UCI; i 163 a la província de València, 37 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 13 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.670: 830 a la província de Castelló, 2.919 en la d’Alacant i 3.921 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 9.405 casos actius, la qual cosa suposa un 1,83% del total de positius.

S’ha registrat un brot que tinguera 10 o més casos associats:

– Benilloba: 13 casos. Origen social.

Últimes notícies

Guia Repsol premia a quatre restaurants pel seu lideratge en sostenibilitat

Guia Repsol ha distingit amb el Sol Sostenible a Ricard Camarena, Els Moles, Ansils i Tram pel seu treball respectuós amb el medi ambient. La distinció busca crear referents en cada categoria de la guia.

Banda de València, volteig de campanes i pirotècnia celebraran els 600 anys del Micalet

La plaça de la Reina acollirà el diumenge 8 de febrer un concert de la Banda Simfònica Municipal amb 'L'Obertura 1812', volteig del Micalet i pirotècnia. La cita commemora la finalització de la torre en 1426 i s'emmarca a València Music City.

Compromís impulsa una campanya per a defendre que la vivenda és un dret, no un negoci

Compromís ha llançat una campanya en la Comunitat Valenciana per a situar la vivenda com a dret i no com a negoci, amb accions al carrer i un paquet de mesures. La coalició reclama valentia política i proposa limitar lloguers, ampliar el parc públic i regular els pisos turístics.

El PP reclama en Les Corts agilitzar el pagament de les ajudes per la DANA

El PP ha registrat en Les Corts una iniciativa perquè el Govern agilitze els pagaments de les ajudes per la DANA del 29 d'octubre de 2024. La formació sosté que només s'ha abonat el 8% i exigix desbloquejar els fons europeus.

Diana Morant acusa a Martínez Mus de mentir sobre la Rodalia valenciana

Diana Morant ha acusat a Vicente Martínez Mus d'usar la hipèrbole i la mentida en criticar el Pla de Rodalia. Ha defés 1.700 milions d'inversió i una execució superior al 80%.

La Generalitat denuncia que el Pla de Rodalia va tancar 2025 amb només un 38% d’obres executades

El Consell xifra en un 38% l'execució del Pla de Rodalia 2017-2025 i reclama culminar les obres, definir un nou pla i reforçar servicis pel 'col·lapse' de la C3.

La Generalitat detecta falta de dades en expedients d’adjudicataris de VPP a Alacant

La Generalitat ha trobat documentació incompleta en part dels 140 expedients d'adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan. Revisarà cas per cas i estudia mesures per a evitar irregularitats i possibles especulacions.

Pérez Llorca destaca a Berlín el lideratge del sector agroalimentari valencià després del rècord d’exportacions

La Comunitat Valenciana ha batut en 2025 el seu rècord exportador agroalimentari amb 10.197 milions. Des de Fruit Logistica, Pérez Llorca ha defés ajudes i regles justes.