16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Una nova tractorada recorrerà este diumenge el centre de València contra les lleis europees de l’Agenda 2030

La Plataforma 6F ha convocat una nova tractorada al centre de València per a aquest diumenge, 7 d’abril, en protesta per “les lleis europees de l’Agenda 2030 que estan acabant amb el sector primari de tota Europa i en sol·licitud d’amnistia per les multes desproporcionades rebudes“.

Els tractors eixiran a les 8.30 hores des de diferents punts de València per a després trobar-se a l’Albereda, escortats per les autoritats. Hi haurà vehicles que isquen des de Poble Nou, La Torre i el polígon la Reva. Després de la manifestació,

La manifestació, encapçalada pels vehicles seguits darrere per participants a peu, tindrà com a punt de trobada el Passeig de l’Albereda, a l’altura de Torre de Sant Felip a les 10.00 hores i discorrerà pel Pont del Real, la plaça Tetuán, Porta de la Mar, Colón, Guillem de Castro, Blanqueries i Pintor López fins a acabar enfront de la Delegació del Govern sobre les 11 hores.

Entre les 15 i 16 hores, els tractors emprendran el camí per a tornar a les zones d’eixida del matí.

Entre les reivindicacions de la protesta està la preferència comunitària per a evitar la competència deslleial, la derogació del Pacte Verd Europeu, “eleccions en el camp” i la fi de les subvencions a organitzacions agrària.

En opinió dels convocants, l’Agenda 2030 té com a objectiu “destruir el sector primari europeu” i que Europa depenga de països extracomunitaris, “generant pèrdua econòmica incalculable, perduda de costums de les zones rurals, i en general, perdre el que ha fet que Espanya siga el que ha sigut fins a dia d’avui”.

La convocatòria convida a la participació a “qualsevol plataforma, associació o persona que estiga en contra de les mesures europees de l’Agenda 2030“.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.