Una nova tractorada recorrerà este diumenge el centre de València contra les lleis europees de l’Agenda 2030

La Plataforma 6F ha convocat una nova tractorada al centre de València per a aquest diumenge, 7 d’abril, en protesta per «les lleis europees de l’Agenda 2030 que estan acabant amb el sector primari de tota Europa i en sol·licitud d’amnistia per les multes desproporcionades rebudes«.

Els tractors eixiran a les 8.30 hores des de diferents punts de València per a després trobar-se a l’Albereda, escortats per les autoritats. Hi haurà vehicles que isquen des de Poble Nou, La Torre i el polígon la Reva. Després de la manifestació,

La manifestació, encapçalada pels vehicles seguits darrere per participants a peu, tindrà com a punt de trobada el Passeig de l’Albereda, a l’altura de Torre de Sant Felip a les 10.00 hores i discorrerà pel Pont del Real, la plaça Tetuán, Porta de la Mar, Colón, Guillem de Castro, Blanqueries i Pintor López fins a acabar enfront de la Delegació del Govern sobre les 11 hores.

Entre les 15 i 16 hores, els tractors emprendran el camí per a tornar a les zones d’eixida del matí.

Entre les reivindicacions de la protesta està la preferència comunitària per a evitar la competència deslleial, la derogació del Pacte Verd Europeu, «eleccions en el camp» i la fi de les subvencions a organitzacions agrària.

En opinió dels convocants, l’Agenda 2030 té com a objectiu «destruir el sector primari europeu» i que Europa depenga de països extracomunitaris, «generant pèrdua econòmica incalculable, perduda de costums de les zones rurals, i en general, perdre el que ha fet que Espanya siga el que ha sigut fins a dia d’avui».

La convocatòria convida a la participació a «qualsevol plataforma, associació o persona que estiga en contra de les mesures europees de l’Agenda 2030«.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.