Una nova tractorada recorrerà este diumenge el centre de València contra les lleis europees de l’Agenda 2030

La Plataforma 6F ha convocat una nova tractorada al centre de València per a aquest diumenge, 7 d’abril, en protesta per “les lleis europees de l’Agenda 2030 que estan acabant amb el sector primari de tota Europa i en sol·licitud d’amnistia per les multes desproporcionades rebudes“.

Els tractors eixiran a les 8.30 hores des de diferents punts de València per a després trobar-se a l’Albereda, escortats per les autoritats. Hi haurà vehicles que isquen des de Poble Nou, La Torre i el polígon la Reva. Després de la manifestació,

La manifestació, encapçalada pels vehicles seguits darrere per participants a peu, tindrà com a punt de trobada el Passeig de l’Albereda, a l’altura de Torre de Sant Felip a les 10.00 hores i discorrerà pel Pont del Real, la plaça Tetuán, Porta de la Mar, Colón, Guillem de Castro, Blanqueries i Pintor López fins a acabar enfront de la Delegació del Govern sobre les 11 hores.

Entre les 15 i 16 hores, els tractors emprendran el camí per a tornar a les zones d’eixida del matí.

Entre les reivindicacions de la protesta està la preferència comunitària per a evitar la competència deslleial, la derogació del Pacte Verd Europeu, “eleccions en el camp” i la fi de les subvencions a organitzacions agrària.

En opinió dels convocants, l’Agenda 2030 té com a objectiu “destruir el sector primari europeu” i que Europa depenga de països extracomunitaris, “generant pèrdua econòmica incalculable, perduda de costums de les zones rurals, i en general, perdre el que ha fet que Espanya siga el que ha sigut fins a dia d’avui”.

La convocatòria convida a la participació a “qualsevol plataforma, associació o persona que estiga en contra de les mesures europees de l’Agenda 2030“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.