Una nova tractorada recorrerà este diumenge el centre de València contra les lleis europees de l’Agenda 2030

La Plataforma 6F ha convocat una nova tractorada al centre de València per a aquest diumenge, 7 d’abril, en protesta per «les lleis europees de l’Agenda 2030 que estan acabant amb el sector primari de tota Europa i en sol·licitud d’amnistia per les multes desproporcionades rebudes«.

Els tractors eixiran a les 8.30 hores des de diferents punts de València per a després trobar-se a l’Albereda, escortats per les autoritats. Hi haurà vehicles que isquen des de Poble Nou, La Torre i el polígon la Reva. Després de la manifestació,

La manifestació, encapçalada pels vehicles seguits darrere per participants a peu, tindrà com a punt de trobada el Passeig de l’Albereda, a l’altura de Torre de Sant Felip a les 10.00 hores i discorrerà pel Pont del Real, la plaça Tetuán, Porta de la Mar, Colón, Guillem de Castro, Blanqueries i Pintor López fins a acabar enfront de la Delegació del Govern sobre les 11 hores.

Entre les 15 i 16 hores, els tractors emprendran el camí per a tornar a les zones d’eixida del matí.

Entre les reivindicacions de la protesta està la preferència comunitària per a evitar la competència deslleial, la derogació del Pacte Verd Europeu, «eleccions en el camp» i la fi de les subvencions a organitzacions agrària.

En opinió dels convocants, l’Agenda 2030 té com a objectiu «destruir el sector primari europeu» i que Europa depenga de països extracomunitaris, «generant pèrdua econòmica incalculable, perduda de costums de les zones rurals, i en general, perdre el que ha fet que Espanya siga el que ha sigut fins a dia d’avui».

La convocatòria convida a la participació a «qualsevol plataforma, associació o persona que estiga en contra de les mesures europees de l’Agenda 2030«.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.