Quan obrin els supermercats de la Comunitat per Setmana Santa?

Les grans superfícies de la Comunitat Valenciana, declarades de gran afluència turística de València i Alacant obriran en Divendres Sant (15 d’abril) i el diumenge 24 d’abril, vespra de Sant Vicent.

A més dels dies festius, cal tindre en compte els dies no laborables autoritzats per cada comunitat autònoma per a l’obertura de comerços, així com la normativa de cada supermercat a l’hora d’obrir els seus centres els diumenges i festius. Repassem la política d’horaris i els plans d’algunes de les principals cadenes d’alimentació de cara a la Setmana Santa.

L’associació de grans superfícies recomana en tot cas als consumidors consultar horaris d’obertura de les botigues en les seues respectives pàgines web. Segons Joaquín Cerveró, portaveu del col·lectiu, “l’arribada del bon temps, el volum de turisme intern, nacional i internacional que esperem rebre aquests dies, així com la necessitat d’adequar els segons habitatges i la presentació de noves col·leccions de moda, ens fan preveure una bona campanya de Setmana Santa i Pasqua”.

L’únic dia que romandran tancats tots els centres de la Comunitat Valenciana serà el dilluns de Pasqua, dia 18 d’abril. En ser festiu a València el dia de Sant Vicent, 25 d’abril, els centres de la ciutat no obriran les seues portes, però sí que ho faran en el seu horari habitual, de 10 a 22 hores, els centres d’Alacant i Castelló, mentre que Elx obrirà d’11 a 21 hores.

MERCADONA

Mercadona el Dijous Sant, no tancarà com sol fer la multinacional espanyola, però sí que reduirà el seu horari: estarà obert de 09.00 a 15.00 hores en les comunitats on no siga festiu. Per part seua, sí que tancarà el Divendres Sant, igual que el Diumenge de Resurrecció, ja que mai obri aquest dia.

Carrefour

La cadena Carrefour obrirà pràcticament tots els seus supermercats, sense importar que siga festiu. No obstant això, podria haver-hi reduccions d’hores i fins i tot tancar algunes botigues. Per això, es recomana consultar aquest cercador per a saber exactament l’horari de la teua botiga més pròxima. També cal tindre en compte que els seus ‘mini supermercats’, com Carrefour Express, sí que estaran oberts.

Lidl

Generalment, les botigues Lidl tancaran tant el Divendres Sant com el Diumenge de Resurrecció. Quant al Dijous Sant, obrirà de 09.00 a 21.00 hores a les ciutats on no és festiu, mentre que reduirà el seu horari de 10.00 a 15.00 en aquelles on si ho siga. És el mateix cas per a Aldi.

El Corte Inglés


No hi haurà grans canvis en els supermercats d’El Corte Inglés, obrint tots els festius de Setmana Santa. L’excepció serà el Divendres Sant, on sí que podria baixar la persiana en alguns centres. Per a saber les hores exactes, i saber en quines botigues ho farà, aquest és el seu horari per supermercat.

DIA

Supermercats DIA també mantindrà en línies generals els seus horaris. Tant el Dijous Sant com el Divendres Sant obrirà de 09.00 a 21.30 hores, encara que en última instància podria dependre de la gestió de cada botiga. En aquest localitzador es pot saber l’obertura i tancament de tots els seus establiments. Per part seua, el Diumenge de Resurrecció estarà obert de 10.00 a 14.30 hores.

Alcampo


Com en el cas anterior, Alcampo tampoc patirà grans modificacions horàries. No obstant això, sí que hi ha dos opcions possibles depenent de cada supermercat: obrir en el seu horari habitual (de 09.00 a 21.00 hores) o bé obrir el Dijous i Divendres Sant en horari reduït (de 10.00 a 14.30 hores). Es pot consultar en aquest cercador les hores exactes per a cada botiga.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.