OCU aconsella als afectats pel tancament de Marina d’Or reclamar totes les despeses

El reconegut complex turístic Marina d’Or va sorprendre molts en anunciar, de manera inesperada, el tancament anticipat dels seus hotels i balneari, posant fi a la temporada molts abans del previst, que originalment s’estenia fins al desembre. Esta decisió ha portat a la cancel·lació de totes les reserves programades per a després del 17 de setembre.

Davant d’esta situació, l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha expressat la seua preocupació i considera que esta política de tancament i cancel·lació genera perjudicis als consumidors de manera injustificada. Per això, l’OCU insta els afectats a prendre mesures i reclamar-ne els drets.

Si bé la companyia ha comunicat als consumidors amb reserves que procedirà a tornar-ne l’import, l’OCU subratlla que la compensació no s’ha de limitar només a les reserves. Hi ha altres despeses associades que els consumidors han incorregut en preparació per a la seua estada al complex, i que ara, a causa del tancament, perden el propòsit.

Per exemple, molts visitants, en planificar la seua estada a la denominada ‘Ciutat de Vacances’, solen contractar serveis addicionals, com el transport. Per tant, l’OCU sosté que Marina d’Or ha d’assumir la responsabilitat de reemborsar també estos desemborsaments addicionals, ja que els consumidors es troben en una situació on no poden gaudir dels serveis per als quals ja han pagat.

L’organització també ofereix consells pràctics per als afectats: és essencial guardar tots els comprovants, ja siguen de reserves, pagaments  o qualsevol altra despesa relacionada amb l’estada prevista a Marina d’Or. Estos documents seran crucials en el moment de formalitzar qualsevol reclamació.

Finalment, si els usuaris senten que no se’ls ha compensat adequadament per les despeses i els perjudicis patits a causa del tancament anticipat del complex, l’OCU recorda que hi ha recursos i eines disponibles per als consumidors. És fonamental que els afectats estiguen informats i exercisca els seus drets en situacions com esta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.