OCU aconsella als afectats pel tancament de Marina d’Or reclamar totes les despeses

El reconegut complex turístic Marina d’Or va sorprendre molts en anunciar, de manera inesperada, el tancament anticipat dels seus hotels i balneari, posant fi a la temporada molts abans del previst, que originalment s’estenia fins al desembre. Esta decisió ha portat a la cancel·lació de totes les reserves programades per a després del 17 de setembre.

Davant d’esta situació, l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha expressat la seua preocupació i considera que esta política de tancament i cancel·lació genera perjudicis als consumidors de manera injustificada. Per això, l’OCU insta els afectats a prendre mesures i reclamar-ne els drets.

Si bé la companyia ha comunicat als consumidors amb reserves que procedirà a tornar-ne l’import, l’OCU subratlla que la compensació no s’ha de limitar només a les reserves. Hi ha altres despeses associades que els consumidors han incorregut en preparació per a la seua estada al complex, i que ara, a causa del tancament, perden el propòsit.

Per exemple, molts visitants, en planificar la seua estada a la denominada ‘Ciutat de Vacances’, solen contractar serveis addicionals, com el transport. Per tant, l’OCU sosté que Marina d’Or ha d’assumir la responsabilitat de reemborsar també estos desemborsaments addicionals, ja que els consumidors es troben en una situació on no poden gaudir dels serveis per als quals ja han pagat.

L’organització també ofereix consells pràctics per als afectats: és essencial guardar tots els comprovants, ja siguen de reserves, pagaments  o qualsevol altra despesa relacionada amb l’estada prevista a Marina d’Or. Estos documents seran crucials en el moment de formalitzar qualsevol reclamació.

Finalment, si els usuaris senten que no se’ls ha compensat adequadament per les despeses i els perjudicis patits a causa del tancament anticipat del complex, l’OCU recorda que hi ha recursos i eines disponibles per als consumidors. És fonamental que els afectats estiguen informats i exercisca els seus drets en situacions com esta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.