OCU aconsella als afectats pel tancament de Marina d’Or reclamar totes les despeses

El reconegut complex turístic Marina d’Or va sorprendre molts en anunciar, de manera inesperada, el tancament anticipat dels seus hotels i balneari, posant fi a la temporada molts abans del previst, que originalment s’estenia fins al desembre. Esta decisió ha portat a la cancel·lació de totes les reserves programades per a després del 17 de setembre.

Davant d’esta situació, l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha expressat la seua preocupació i considera que esta política de tancament i cancel·lació genera perjudicis als consumidors de manera injustificada. Per això, l’OCU insta els afectats a prendre mesures i reclamar-ne els drets.

Si bé la companyia ha comunicat als consumidors amb reserves que procedirà a tornar-ne l’import, l’OCU subratlla que la compensació no s’ha de limitar només a les reserves. Hi ha altres despeses associades que els consumidors han incorregut en preparació per a la seua estada al complex, i que ara, a causa del tancament, perden el propòsit.

Per exemple, molts visitants, en planificar la seua estada a la denominada ‘Ciutat de Vacances’, solen contractar serveis addicionals, com el transport. Per tant, l’OCU sosté que Marina d’Or ha d’assumir la responsabilitat de reemborsar també estos desemborsaments addicionals, ja que els consumidors es troben en una situació on no poden gaudir dels serveis per als quals ja han pagat.

L’organització també ofereix consells pràctics per als afectats: és essencial guardar tots els comprovants, ja siguen de reserves, pagaments  o qualsevol altra despesa relacionada amb l’estada prevista a Marina d’Or. Estos documents seran crucials en el moment de formalitzar qualsevol reclamació.

Finalment, si els usuaris senten que no se’ls ha compensat adequadament per les despeses i els perjudicis patits a causa del tancament anticipat del complex, l’OCU recorda que hi ha recursos i eines disponibles per als consumidors. És fonamental que els afectats estiguen informats i exercisca els seus drets en situacions com esta.

Últimes notícies

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.