L’Ajuntament d’Oliva amplia el Fons d’Ajudes Parèntesis per a ajudar a les empreses locals

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), va aprovar, en la sessió plenària de dijous passat, la proposta de la Delegació d’Hisenda de consignar 150.000 euros per a la modificació de crèdit, pel mateix valor, per tal d’atendre, amb subvencions pròpies, a les empreses locals.

 

Encara que el consistori es va comprometre a consignar 124.000 euros, ha sigut voluntat del govern local incrementar a 150.000 euros l’aportació municipal per a poder atendre totes les ajudes que se sol·liciten i que cap empresa local, que complisca els requisits, quede fora d’estes subvencions. Amb esta aportació, l’Ajuntament d’Oliva distribuirà un total de 854.000 euros.

 

Així mateix, des del Departament d’Hisenda, que encapçala la regidora de l’àrea i vicealcaldessa del municipi, Ana Morell, s’ha decretat la modificació del calendari fiscal dels rebuts d’Ocupació de Domini Públic i de la Recollida de Fem. Els rebuts no es faran efectius al mes d’abril, sinó que s’endarreriran fins al mes de setembre.

 

L’objectiu del consistori de la Safor

Amb esta mesura es pretén garantir el termini amb el que les empreses puguen retornar a la seua activitat, i beneficiar-se de les ajudes anunciades per les respectives administracions, incloses les de l’Ajuntament d’Oliva.

 

Així mateix, ja s’ha signat l’inici d’expedient per a descomptar dels rebuts del fem la part proporcional que correspon al període de tancament de l’activitat a conseqüència de les restriccions davant l’increment de contagis pel Covid-19.

 

«Des del govern local estem recolzant a les empreses locals i per això hem ampliat voluntàriament la borsa d’ajudes a les empreses, així mateix estem treballant en un Pla de Reactivació Econòmica, perquè hem de superar esta pandèmia enfortint la competitivitat de les empreses locals», ha assenyalat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

Últimes notícies

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.
FILMOTECA D'ESTIU