L’Ajuntament d’Oliva amplia el Fons d’Ajudes Parèntesis per a ajudar a les empreses locals

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), va aprovar, en la sessió plenària de dijous passat, la proposta de la Delegació d’Hisenda de consignar 150.000 euros per a la modificació de crèdit, pel mateix valor, per tal d’atendre, amb subvencions pròpies, a les empreses locals.

 

Encara que el consistori es va comprometre a consignar 124.000 euros, ha sigut voluntat del govern local incrementar a 150.000 euros l’aportació municipal per a poder atendre totes les ajudes que se sol·liciten i que cap empresa local, que complisca els requisits, quede fora d’estes subvencions. Amb esta aportació, l’Ajuntament d’Oliva distribuirà un total de 854.000 euros.

 

Així mateix, des del Departament d’Hisenda, que encapçala la regidora de l’àrea i vicealcaldessa del municipi, Ana Morell, s’ha decretat la modificació del calendari fiscal dels rebuts d’Ocupació de Domini Públic i de la Recollida de Fem. Els rebuts no es faran efectius al mes d’abril, sinó que s’endarreriran fins al mes de setembre.

 

L’objectiu del consistori de la Safor

Amb esta mesura es pretén garantir el termini amb el que les empreses puguen retornar a la seua activitat, i beneficiar-se de les ajudes anunciades per les respectives administracions, incloses les de l’Ajuntament d’Oliva.

 

Així mateix, ja s’ha signat l’inici d’expedient per a descomptar dels rebuts del fem la part proporcional que correspon al període de tancament de l’activitat a conseqüència de les restriccions davant l’increment de contagis pel Covid-19.

 

«Des del govern local estem recolzant a les empreses locals i per això hem ampliat voluntàriament la borsa d’ajudes a les empreses, així mateix estem treballant en un Pla de Reactivació Econòmica, perquè hem de superar esta pandèmia enfortint la competitivitat de les empreses locals», ha assenyalat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

Últimes notícies

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.