L’Ajuntament d’Oliva amplia el Fons d’Ajudes Parèntesis per a ajudar a les empreses locals

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), va aprovar, en la sessió plenària de dijous passat, la proposta de la Delegació d’Hisenda de consignar 150.000 euros per a la modificació de crèdit, pel mateix valor, per tal d’atendre, amb subvencions pròpies, a les empreses locals.

 

Encara que el consistori es va comprometre a consignar 124.000 euros, ha sigut voluntat del govern local incrementar a 150.000 euros l’aportació municipal per a poder atendre totes les ajudes que se sol·liciten i que cap empresa local, que complisca els requisits, quede fora d’estes subvencions. Amb esta aportació, l’Ajuntament d’Oliva distribuirà un total de 854.000 euros.

 

Així mateix, des del Departament d’Hisenda, que encapçala la regidora de l’àrea i vicealcaldessa del municipi, Ana Morell, s’ha decretat la modificació del calendari fiscal dels rebuts d’Ocupació de Domini Públic i de la Recollida de Fem. Els rebuts no es faran efectius al mes d’abril, sinó que s’endarreriran fins al mes de setembre.

 

L’objectiu del consistori de la Safor

Amb esta mesura es pretén garantir el termini amb el que les empreses puguen retornar a la seua activitat, i beneficiar-se de les ajudes anunciades per les respectives administracions, incloses les de l’Ajuntament d’Oliva.

 

Així mateix, ja s’ha signat l’inici d’expedient per a descomptar dels rebuts del fem la part proporcional que correspon al període de tancament de l’activitat a conseqüència de les restriccions davant l’increment de contagis pel Covid-19.

 

«Des del govern local estem recolzant a les empreses locals i per això hem ampliat voluntàriament la borsa d’ajudes a les empreses, així mateix estem treballant en un Pla de Reactivació Econòmica, perquè hem de superar esta pandèmia enfortint la competitivitat de les empreses locals», ha assenyalat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.