Paiporta inicia la seva primera trobada ciutadana per a la reconstrucció i regeneració post-dana

VALÈNCIA, 17

L’Ajuntament de Paiporta ha convocat la primera trobada ciutadana per a la reconstrucció i regeneració després dels efectes devastadors de la dana. Aquesta reunió és oberta a tota la ciutadania, incloent associacions, comitès i col·lectius locals, amb la finalitat de compartir preocupacions, resoldre dubtes i aportar propostes en un espai d’escolta activa, diàleg i construcció conjunta.

La trobada se celebrarà el dimarts, 22, de 19 a 21.30 hores, al Museu de la Rajoleria, i comptarà amb la participació de la corporació municipal i personal tècnic. Aquest espai ha estat dissenyat com un ambient «íntim i respectuós» on els paiportins puguen *expressar-se amb llibertat* i *contribuir a definir el present i futur* del seu municipi.

«Paiporta és cosa de totes i tots. Volem que aquesta siga la primera de moltes trobades on puguem assentar-nos amb la ciutadania, escoltar les seues idees, resoldre inquietuds i construir solucions juntes. Este és el camí cap a una recuperació justa, participada i transformadora,» ha manifestat l’alcaldessa, Maribel Albalat.

Aquesta primera trobada forma part d’una estratègia més àmplia de participació ciutadana que ha engegat el consistori per afrontar els nous reptes urbanístics, socials i mediambientals que es presenten al municipi després de la dana.

Des de l’Ajuntament de Paiporta es fa una crida a tota la població: «Acudix, participa i difon. Veu amb ganes de construir el futur de Paiporta!»

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.