Paiporta inicia la seva primera trobada ciutadana per a la reconstrucció i regeneració post-dana

VALÈNCIA, 17

L’Ajuntament de Paiporta ha convocat la primera trobada ciutadana per a la reconstrucció i regeneració després dels efectes devastadors de la dana. Aquesta reunió és oberta a tota la ciutadania, incloent associacions, comitès i col·lectius locals, amb la finalitat de compartir preocupacions, resoldre dubtes i aportar propostes en un espai d’escolta activa, diàleg i construcció conjunta.

La trobada se celebrarà el dimarts, 22, de 19 a 21.30 hores, al Museu de la Rajoleria, i comptarà amb la participació de la corporació municipal i personal tècnic. Aquest espai ha estat dissenyat com un ambient “íntim i respectuós” on els paiportins puguen *expressar-se amb llibertat* i *contribuir a definir el present i futur* del seu municipi.

Paiporta és cosa de totes i tots. Volem que aquesta siga la primera de moltes trobades on puguem assentar-nos amb la ciutadania, escoltar les seues idees, resoldre inquietuds i construir solucions juntes. Este és el camí cap a una recuperació justa, participada i transformadora,” ha manifestat l’alcaldessa, Maribel Albalat.

Aquesta primera trobada forma part d’una estratègia més àmplia de participació ciutadana que ha engegat el consistori per afrontar els nous reptes urbanístics, socials i mediambientals que es presenten al municipi després de la dana.

Des de l’Ajuntament de Paiporta es fa una crida a tota la població: “Acudix, participa i difon. Veu amb ganes de construir el futur de Paiporta!”

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.

La Generalitat obri expedient per infracció molt greu a la promotora de vivenda pública de Sant Joan

La conselleria de Vivenda ha iniciat un expedient sancionador per una possible infracció molt greu en la promoció de 131 vivendes de protecció pública en Nou Nazareth, a Sant Joan d'Alacant.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

Ángel Lluna defén davant Les Corts la independència del Síndic de Greuges, denúncia la deterioració de la bona administració i assenyala greus problemes en servicis socials, vivenda i transparència.

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.