Paiporta inicia la seva primera trobada ciutadana per a la reconstrucció i regeneració post-dana

VALÈNCIA, 17

L’Ajuntament de Paiporta ha convocat la primera trobada ciutadana per a la reconstrucció i regeneració després dels efectes devastadors de la dana. Aquesta reunió és oberta a tota la ciutadania, incloent associacions, comitès i col·lectius locals, amb la finalitat de compartir preocupacions, resoldre dubtes i aportar propostes en un espai d’escolta activa, diàleg i construcció conjunta.

La trobada se celebrarà el dimarts, 22, de 19 a 21.30 hores, al Museu de la Rajoleria, i comptarà amb la participació de la corporació municipal i personal tècnic. Aquest espai ha estat dissenyat com un ambient «íntim i respectuós» on els paiportins puguen *expressar-se amb llibertat* i *contribuir a definir el present i futur* del seu municipi.

«Paiporta és cosa de totes i tots. Volem que aquesta siga la primera de moltes trobades on puguem assentar-nos amb la ciutadania, escoltar les seues idees, resoldre inquietuds i construir solucions juntes. Este és el camí cap a una recuperació justa, participada i transformadora,» ha manifestat l’alcaldessa, Maribel Albalat.

Aquesta primera trobada forma part d’una estratègia més àmplia de participació ciutadana que ha engegat el consistori per afrontar els nous reptes urbanístics, socials i mediambientals que es presenten al municipi després de la dana.

Des de l’Ajuntament de Paiporta es fa una crida a tota la població: «Acudix, participa i difon. Veu amb ganes de construir el futur de Paiporta!»

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU