Paiporta intensifica els treballs de desinfecció per a reobrir els col·legis esta setmana

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Paiporta, en col·laboració amb les Forces Armades i ESPAI, ha intensificat les tasques de desinfecció i adequació en els centres educatius del municipi durant el cap de setmana, amb l’objectiu de garantir la seua reobertura esta mateixa setmana, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els directors dels col·legis de Paiporta s’han reunit hui amb la regidora d’Educació, Susana Moreno, i representants de la UME i les Forces Armades per a avaluar l’estat dels treballs realitzats i coordinar les accions pendents.

Al respecte, la regidora d’Educació ha explicat que «ara només falta que l’empresa Tragsa, de la Conselleria, certifique la salubritat dels centres que hem endreçat amb els nostres recursos, ESPAI i l’ajuda de les Forces Armades des del començament de l’emergència.»

En paral·lel, el departament de Benestar Social i Salut Pública del consistori ha començat a rebre els primers resultats de les analítiques de patògens, els quals confirmen que els paràmetres estan «dins de la normalitat». La regidora de Salut Pública, Sari Ortí, ha assenyalat que «des de l’Ajuntament es realitzaran aquest tipus d’analítiques de manera periòdica durant els pròxims mesos per a garantir la seguretat en els centres educatius».

Per la seua banda, el regidor d’Urbanisme de Paiporta, Alejandro Sánchez, ha assenyalat que des de l’ajuntament «exigim a Conselleria que autoritze la continuïtat del Pla Edificant per a accelerar la construcció dels nous CEIP L’Horta i l’IES La Sénia».

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.