10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Paiporta intensifica els treballs de desinfecció per a reobrir els col·legis esta setmana

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Paiporta, en col·laboració amb les Forces Armades i ESPAI, ha intensificat les tasques de desinfecció i adequació en els centres educatius del municipi durant el cap de setmana, amb l’objectiu de garantir la seua reobertura esta mateixa setmana, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els directors dels col·legis de Paiporta s’han reunit hui amb la regidora d’Educació, Susana Moreno, i representants de la UME i les Forces Armades per a avaluar l’estat dels treballs realitzats i coordinar les accions pendents.

Al respecte, la regidora d’Educació ha explicat que “ara només falta que l’empresa Tragsa, de la Conselleria, certifique la salubritat dels centres que hem endreçat amb els nostres recursos, ESPAI i l’ajuda de les Forces Armades des del començament de l’emergència.”

En paral·lel, el departament de Benestar Social i Salut Pública del consistori ha començat a rebre els primers resultats de les analítiques de patògens, els quals confirmen que els paràmetres estan “dins de la normalitat”. La regidora de Salut Pública, Sari Ortí, ha assenyalat que “des de l’Ajuntament es realitzaran aquest tipus d’analítiques de manera periòdica durant els pròxims mesos per a garantir la seguretat en els centres educatius”.

Per la seua banda, el regidor d’Urbanisme de Paiporta, Alejandro Sánchez, ha assenyalat que des de l’ajuntament “exigim a Conselleria que autoritze la continuïtat del Pla Edificant per a accelerar la construcció dels nous CEIP L’Horta i l’IES La Sénia”.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.