Paz Padilla s’enfonsa a ‘Got Talent’ i Edurne li fa costat: no s’oblida d’ell

 

Paz Padilla s’ha convertit en una icona. La seua particular visió de la mort l’ha posicionat com un dels rostres més estimats de la pantalla menuda. Recentment, ha publicat el seu segon llibre: ‘El humor de mi vida‘. Les seues pàgines transmeten positivitat, energia i força per a superar qualsevol pèrdua.

No obstant això, acceptar la defunció d’un ser estimat no és un camí fàcil. Ella mateixa ho ha reconegut en moltes entrevistes, i així ho ha donat a entendre en la seua última aparició pública. La humorista forma part del jurat de ‘Got Talent’, i no ha pogut evitar recordar-se del seu difunt marit en una de les actuacions.

Paz Padilla es va reincorporar al concurs al cap de poc temps de perdre a l’amor de la seua vida. La notícia va agafar de sorpresa a tots, perquè la presentadora no va voler compartir el seu patiment amb ningú.

«Conec la premsa. He treballat a ‘Sálvame’ 11 anys, i he hagut de protegir-ho, perquè a vegades som molt frívols. No entenem que hi ha persones darrere, que poden patir molt amb determinades portades», va declarar en la seua última aparició en l’espai de Jorge Javier Vázquez.

Per este motiu, quan la humorista va decidir tornar al treball, tots els seus companys van aplaudir tant la seua valentia, com la seua fortalesa. El seu discurs s’ha convertit en un exemple: «la mort forma part de la vida, per això hem de disfrutar qualsevol moment».

Les paraules de Paz han ajudat molta gent a tirar endavant. De fet, l’editorial responsable del seu llibre, ha decidit imprimir una cinquena edició. No obstant això, vol deixar clar que el seu manuscrit no és un manual d’autoajuda.

«No espereu trobar una morbosa comèdia romàntica plena de patiment. Ací trobareu una història d’amor comptada amb humor», escriu Pau en el pròleg.

 

«No plore de tristesa, plore d’amor»

La presentadora sempre ha deixat clar que no és bo contenir les emocions. Segons la seua teoria, igual que no tenim gens de por en riure, tampoc hem de tindre-la en plorar. Per este motiu, no ha tingut cap pudor en emocionar-se durant una de les actuacions de ‘Got Talent’.

Paz Padilla té una relació estupenda amb els seus companys de programa. Disfruta d’un vincle especial amb Edurne, qui no ha dubtat en consolar-la quan més l’ha necessitat.

El concurs ha obert les portes a una jove cantant: Elsa Tortonda, de setze anys. L’artista va interpretar uns versos que van tocar el cor de Paz. «Presenc que, després de la nit, vindrà la nit més llarga. Vull que no m’abandones, amor meu», va cantar.

La humorista no va poder contindre les llàgrimes, i va encongir el cor del públic amb la seua reacció. No obstant això, va voler deixar clar: «no plore de tristesa, plore d’amor». No vol que ningú es compadesca d’ella perquè, segons les seues creences, no és víctima de cap drama. Únicament està travessant per un procés natural.

Edurne no va dubtar a abraçar-la per a intentar tallar el plor. Paz li va agrair molt el detall, i va confessar que encara li quedava molt de camí per recórrer. «He plorat tantes vegades així… i les que em queden. Això és el que té la música, que et connecta amb l’amor. M’has ajudat a connectar amb la meua ànima bessona, amb l’amor de la meua vida», li agraeix la humorista a Elsa Tortonda.

Edurne es va quedar prou preocupada per la seua companya. Així que, l’artista no va tindre més remei que confessar el seu gran secret: «quan s’estima tant, l’emoció que se sent és tan gran, que l’única manera amb la qual puc treure-ho és plorant».

La presentadora té clar que l’única raó de viure és estimar i respectar. Per tant, no descarta tornar a tenir una relació amb una altra persona. «Per què pensar que ja no tornaré a estimar? Estimaré d’una forma diferent, amb una altra saviesa, però amb molt d’amor», comenta en una de les seues últimes entrevistes.

Encara estar travessant un moment personal molt complex, la vida professional de Paz Padilla no pot anar millor. Recentment, ha anunciat que el seu llibre, ‘El humor de mi vida’, es convertirà en una obra de teatre. Aconseguirà superar l’èxit de Jorge Javier Vázquez?.

 

Últimes notícies

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.