18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Paz Padilla s’enfonsa a ‘Got Talent’ i Edurne li fa costat: no s’oblida d’ell

 

Paz Padilla s’ha convertit en una icona. La seua particular visió de la mort l’ha posicionat com un dels rostres més estimats de la pantalla menuda. Recentment, ha publicat el seu segon llibre: ‘El humor de mi vida‘. Les seues pàgines transmeten positivitat, energia i força per a superar qualsevol pèrdua.

No obstant això, acceptar la defunció d’un ser estimat no és un camí fàcil. Ella mateixa ho ha reconegut en moltes entrevistes, i així ho ha donat a entendre en la seua última aparició pública. La humorista forma part del jurat de ‘Got Talent’, i no ha pogut evitar recordar-se del seu difunt marit en una de les actuacions.

Paz Padilla es va reincorporar al concurs al cap de poc temps de perdre a l’amor de la seua vida. La notícia va agafar de sorpresa a tots, perquè la presentadora no va voler compartir el seu patiment amb ningú.

«Conec la premsa. He treballat a ‘Sálvame’ 11 anys, i he hagut de protegir-ho, perquè a vegades som molt frívols. No entenem que hi ha persones darrere, que poden patir molt amb determinades portades», va declarar en la seua última aparició en l’espai de Jorge Javier Vázquez.

Per este motiu, quan la humorista va decidir tornar al treball, tots els seus companys van aplaudir tant la seua valentia, com la seua fortalesa. El seu discurs s’ha convertit en un exemple: «la mort forma part de la vida, per això hem de disfrutar qualsevol moment».

Les paraules de Paz han ajudat molta gent a tirar endavant. De fet, l’editorial responsable del seu llibre, ha decidit imprimir una cinquena edició. No obstant això, vol deixar clar que el seu manuscrit no és un manual d’autoajuda.

«No espereu trobar una morbosa comèdia romàntica plena de patiment. Ací trobareu una història d’amor comptada amb humor», escriu Pau en el pròleg.

 

«No plore de tristesa, plore d’amor»

La presentadora sempre ha deixat clar que no és bo contenir les emocions. Segons la seua teoria, igual que no tenim gens de por en riure, tampoc hem de tindre-la en plorar. Per este motiu, no ha tingut cap pudor en emocionar-se durant una de les actuacions de ‘Got Talent’.

Paz Padilla té una relació estupenda amb els seus companys de programa. Disfruta d’un vincle especial amb Edurne, qui no ha dubtat en consolar-la quan més l’ha necessitat.

El concurs ha obert les portes a una jove cantant: Elsa Tortonda, de setze anys. L’artista va interpretar uns versos que van tocar el cor de Paz. «Presenc que, després de la nit, vindrà la nit més llarga. Vull que no m’abandones, amor meu», va cantar.

La humorista no va poder contindre les llàgrimes, i va encongir el cor del públic amb la seua reacció. No obstant això, va voler deixar clar: «no plore de tristesa, plore d’amor». No vol que ningú es compadesca d’ella perquè, segons les seues creences, no és víctima de cap drama. Únicament està travessant per un procés natural.

Edurne no va dubtar a abraçar-la per a intentar tallar el plor. Paz li va agrair molt el detall, i va confessar que encara li quedava molt de camí per recórrer. «He plorat tantes vegades així… i les que em queden. Això és el que té la música, que et connecta amb l’amor. M’has ajudat a connectar amb la meua ànima bessona, amb l’amor de la meua vida», li agraeix la humorista a Elsa Tortonda.

Edurne es va quedar prou preocupada per la seua companya. Així que, l’artista no va tindre més remei que confessar el seu gran secret: «quan s’estima tant, l’emoció que se sent és tan gran, que l’única manera amb la qual puc treure-ho és plorant».

La presentadora té clar que l’única raó de viure és estimar i respectar. Per tant, no descarta tornar a tenir una relació amb una altra persona. «Per què pensar que ja no tornaré a estimar? Estimaré d’una forma diferent, amb una altra saviesa, però amb molt d’amor», comenta en una de les seues últimes entrevistes.

Encara estar travessant un moment personal molt complex, la vida professional de Paz Padilla no pot anar millor. Recentment, ha anunciat que el seu llibre, ‘El humor de mi vida’, es convertirà en una obra de teatre. Aconseguirà superar l’èxit de Jorge Javier Vázquez?.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.