Peñafiel carrega contra Letícia per l’error de protocol de la Zarzuela

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel.

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel. | Cedida.

 

Jaime Peñafiel aprofita qualsevol oportunitat per a pegar-li el carxot de torn a la Reina Letícia. El cronista mai ha estat d’acord amb ella i no és la primera volta que ha posat en relleu faltes i errors en el seu protocol. I ara Peñafiel ha aprofitat que la premsa alemanya ha tret a la llum un enganxó entre Felip i Letícia en una recepció oficial, però lluny de destacar la tensa conversa que mantenen els reis, el periodista assegura que l’error més greu és la ubicació de Letícia, a l’esquerra de Felip.

 

L’últim dard enverinat de Peñafiel

En la seua columna periòdica en ‘El Mundo’, Peñafiel torna a traure l’artilleria contra la reina consort: «Sorprén que a estes altures de la pel·lícula, la inefable Letícia no sàpia a on s’ha de col·locar amb el seu home en els actes públics». El cronista va més allà i assegura que no es tracta d’un simple malentés:

 

«Letícia pretenia col·locar-se a on no li tocava, obligant a Felip a fer-li un gest i unes paraules per a que es canviara». Peñafiel considera que Letícia volia que la saludaren primer a ella, una falta de respecte intolerable.

 

Tot i que també tracta altres temes, és molt habitual que el columnista d’El Mundo aprofite el seu espai per a recordar-li a Letícia el seu lloc. De fet, en esta ocasió, remarca que ella no és la cap d’estat i sentència amb la frase: «No ho oblides, estimada».

 

Peñafiel tensa la corda amb la família de Letícia

Amb eixes acusacions constants, no és gens estrany que el pare de Letícia li negara la salutació a Peñafiel. El tens episodi va tindre lloc fa uns dies en l’hotel Ritz de Madrid, a on es van trobar els dos. Peñafiel li va donar la mà a Jesús Ortiz, però ell va fer un gest per a evitar trobar-se amb el periodista, una evidència que la relació entre la família de la Reina i Peñafiel és, com a mínim, roín.

 

I és que el cronista podria haver sobrepassat la línia de la subtilesa en una de les seues columnes recents. Després de parlar d’Érika Ortiz Rocasolano, la germana menuda de Letícia que es va suïcidar, el periodista va insinuar que un dels motius de la depressió d’Érika va ser el comportament de la Reina.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla