Peñafiel carrega contra Letícia per l’error de protocol de la Zarzuela

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel.

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel. | Cedida.

 

Jaime Peñafiel aprofita qualsevol oportunitat per a pegar-li el carxot de torn a la Reina Letícia. El cronista mai ha estat d’acord amb ella i no és la primera volta que ha posat en relleu faltes i errors en el seu protocol. I ara Peñafiel ha aprofitat que la premsa alemanya ha tret a la llum un enganxó entre Felip i Letícia en una recepció oficial, però lluny de destacar la tensa conversa que mantenen els reis, el periodista assegura que l’error més greu és la ubicació de Letícia, a l’esquerra de Felip.

 

L’últim dard enverinat de Peñafiel

En la seua columna periòdica en ‘El Mundo’, Peñafiel torna a traure l’artilleria contra la reina consort: «Sorprén que a estes altures de la pel·lícula, la inefable Letícia no sàpia a on s’ha de col·locar amb el seu home en els actes públics». El cronista va més allà i assegura que no es tracta d’un simple malentés:

 

«Letícia pretenia col·locar-se a on no li tocava, obligant a Felip a fer-li un gest i unes paraules per a que es canviara». Peñafiel considera que Letícia volia que la saludaren primer a ella, una falta de respecte intolerable.

 

Tot i que també tracta altres temes, és molt habitual que el columnista d’El Mundo aprofite el seu espai per a recordar-li a Letícia el seu lloc. De fet, en esta ocasió, remarca que ella no és la cap d’estat i sentència amb la frase: «No ho oblides, estimada».

 

Peñafiel tensa la corda amb la família de Letícia

Amb eixes acusacions constants, no és gens estrany que el pare de Letícia li negara la salutació a Peñafiel. El tens episodi va tindre lloc fa uns dies en l’hotel Ritz de Madrid, a on es van trobar els dos. Peñafiel li va donar la mà a Jesús Ortiz, però ell va fer un gest per a evitar trobar-se amb el periodista, una evidència que la relació entre la família de la Reina i Peñafiel és, com a mínim, roín.

 

I és que el cronista podria haver sobrepassat la línia de la subtilesa en una de les seues columnes recents. Després de parlar d’Érika Ortiz Rocasolano, la germana menuda de Letícia que es va suïcidar, el periodista va insinuar que un dels motius de la depressió d’Érika va ser el comportament de la Reina.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.