25.7 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Persecució policial després d’intentar atropellar a un guàrdia civil en Carlet

Imatge d’arxiu d’un BMW | Antena 3

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La matinada del passat dissabte, en la localitat d’Alberic, en la comarca valenciana de la Ribera Alta (València), un conductor de 34 anys ha sigut detingut per dos agents de la Guàrdia Civil d’Alzira. L’home està acusat de conducció temerària i contra la seguretat vial, entre altres delictes.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, l’home ha intentat atropellar amb el seu cotxe -un BMW 530-, a un guàrdia civil per a saltar-se un control d’alcoholemia i drogues en l’A7, a l’altura d’esta població. Una patrulla de la Guàrdia Civil, després, ha iniciat una persecució per l’A7 sentit Albacete fins a pillar-lo a l’altura del municipi de Gavarda.

 

L’home, al vore que el perseguien, va xafar més encara l’accelerador, tot i rebre senyals acústiques i lluminoses i ordres de detenció del vehicle. El conductor ha acabat circulant de forma temerària uns 10 km. Concretament, va canviar de carril en diferents ocasions amb risc de causar un accident i implicar altres vehicles.

 

Els agents tractaren de saber les dades del conductor, fins que ho van conseguir. Immediatament, acudiren al seu domicili, en Simat de la Valldigna, a on l’esperaven per a ser detingut. L’home, en arribar a la vivenda, es va resistir davant de les forces de seguretat i va tornar a intentar escapar sense èxit.

 

Fonts policials indiquen que el detingut, al que li han confiscat marihuana en el cotxe, ha donat posititu en el control de drogues, concretament, en cocaïna i cànnabis. Això sí, una segona prova en el laboratori confirmarà estos resultats.

 

Per tots estos fets, el conductor està acusat dels delictes per conducció temerària, contra la seguretat vial, resistència greu i desobediència. A més, l’agent, tot i l’intent d’atropellament del conductor, ha pogut esquivar el vehicle i ha resultat il.lés.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.