«Per favor , llig-me!!!». La carta d’un valencià de 63 anys que busca feina

La necessitat de trobar feina obliga als aspirants a ocupar una plaça de treball a reinventar-se per tal de ser atesos per qui sol·licita empleats. Una mostra evident és la carta que circula per Twitter d'un valencià de 63 anys que ha difós una carta que inicia amb el següent títol: «Per favor, llig-me!!!». Una mostra de la desesperació a la qual es pot arribar quan no existeixen fonts d'ingressos a la casa.

És possible que molts hem observat els clàssics cartells que es pengen pel carrer o en diferents taulells, on les persones s'ofereixen per ocupar diferents llocs de treball. No obstant això, este missatge compta amb una clara diferència, el reflex d'angoixa que mostra l'autor. «Necessite generar ingressos per subsistir», inclou en el missatge, demostrant la pressa que té per tal d'obtenir un salari.

 

Quan continuem donant una oportunitat a l'escrit, ens adonem que es tracta d'un «manetes o hàbil» qui, tot i la seua edat, assegura continuar amb «bona forma física i mental». Per això mateix, no dubta a l'oferir-se «capacitat per desenvolupar les següents tasques: Neteja general —finestres, cuines, lavabos, etc.—. Xicotets treballs —electricitat, reparacions, pintures, etc.—. Atenció a persones majors —acompanyament—».

El reclam de les xarxes socials

Com sempre passa amb els missatges que es converteixen en virals, la carta ha estat aclamada per les xarxes socials, sent Twitter on s'ha difós de manera principal. @Aderyn_Xandra ha estat la responsable de publicar-la, obtenint ràpidament més de 10.000 retuits i quasi 5.000 'M'agrada', un reflex de l'impacte mediàtic que les paraules de l'home han creat en la consciència social.

 

De la mateixa manera, molts dels usuaris d'esta plataforma no han dubtat en respondre al missatge original, que compta amb més de 100 comentaris. En ells, es destaca la necessitat d'ajudar a persones que pateixen estes condicions, a més de destacar un element que ha quedat en un segon pla a la carta: l'espectacular cal·ligrafia produïda pel protagonista.

 

Per això, molts d'ells no han dubtat en destacar la possibilitat que l'home fique esta habilitat dins de les seves destreses. D'altra banda, la responsable de publicar el missatge ha requerit «RT, per favor , per este senyor. Sembla que una veïna de València l'ha trobat a la seua bústia. Lamentable que això passe».

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.