«Per favor , llig-me!!!». La carta d’un valencià de 63 anys que busca feina

La necessitat de trobar feina obliga als aspirants a ocupar una plaça de treball a reinventar-se per tal de ser atesos per qui sol·licita empleats. Una mostra evident és la carta que circula per Twitter d'un valencià de 63 anys que ha difós una carta que inicia amb el següent títol: «Per favor, llig-me!!!». Una mostra de la desesperació a la qual es pot arribar quan no existeixen fonts d'ingressos a la casa.

És possible que molts hem observat els clàssics cartells que es pengen pel carrer o en diferents taulells, on les persones s'ofereixen per ocupar diferents llocs de treball. No obstant això, este missatge compta amb una clara diferència, el reflex d'angoixa que mostra l'autor. «Necessite generar ingressos per subsistir», inclou en el missatge, demostrant la pressa que té per tal d'obtenir un salari.

 

Quan continuem donant una oportunitat a l'escrit, ens adonem que es tracta d'un «manetes o hàbil» qui, tot i la seua edat, assegura continuar amb «bona forma física i mental». Per això mateix, no dubta a l'oferir-se «capacitat per desenvolupar les següents tasques: Neteja general —finestres, cuines, lavabos, etc.—. Xicotets treballs —electricitat, reparacions, pintures, etc.—. Atenció a persones majors —acompanyament—».

El reclam de les xarxes socials

Com sempre passa amb els missatges que es converteixen en virals, la carta ha estat aclamada per les xarxes socials, sent Twitter on s'ha difós de manera principal. @Aderyn_Xandra ha estat la responsable de publicar-la, obtenint ràpidament més de 10.000 retuits i quasi 5.000 'M'agrada', un reflex de l'impacte mediàtic que les paraules de l'home han creat en la consciència social.

 

De la mateixa manera, molts dels usuaris d'esta plataforma no han dubtat en respondre al missatge original, que compta amb més de 100 comentaris. En ells, es destaca la necessitat d'ajudar a persones que pateixen estes condicions, a més de destacar un element que ha quedat en un segon pla a la carta: l'espectacular cal·ligrafia produïda pel protagonista.

 

Per això, molts d'ells no han dubtat en destacar la possibilitat que l'home fique esta habilitat dins de les seves destreses. D'altra banda, la responsable de publicar el missatge ha requerit «RT, per favor , per este senyor. Sembla que una veïna de València l'ha trobat a la seua bústia. Lamentable que això passe».

 

Últimes notícies

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.

Marlaska resta importància a l’agressió policial a una docent a València i la qualifica de cas esporàdic

Fernando Grande-Marlaska ha demanat en el Congrés no qüestionar la faena de la Policia per l’agressió per l’esquena d’un agent a una professora jubilada en una manifestació a València, que ha reconegut com a desproporcionada però ha definit com un cas esporàdic.

Un 12 % d’alumnes de secundària admet que ha rebut missatges sexuals en línia de desconeguts

Un estudi de la Fundació SOL i la Guàrdia Civil alerta que un 12 % d’alumnes de secundària i un 4 % de primària han rebut missatges sexuals en línia de desconeguts, i que quasi quatre de cada deu jóvens han contactat per internet amb persones que no coneixien.