14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

«Per favor , llig-me!!!». La carta d’un valencià de 63 anys que busca feina

La necessitat de trobar feina obliga als aspirants a ocupar una plaça de treball a reinventar-se per tal de ser atesos per qui sol·licita empleats. Una mostra evident és la carta que circula per Twitter d'un valencià de 63 anys que ha difós una carta que inicia amb el següent títol: «Per favor, llig-me!!!». Una mostra de la desesperació a la qual es pot arribar quan no existeixen fonts d'ingressos a la casa.

És possible que molts hem observat els clàssics cartells que es pengen pel carrer o en diferents taulells, on les persones s'ofereixen per ocupar diferents llocs de treball. No obstant això, este missatge compta amb una clara diferència, el reflex d'angoixa que mostra l'autor. «Necessite generar ingressos per subsistir», inclou en el missatge, demostrant la pressa que té per tal d'obtenir un salari.

 

Quan continuem donant una oportunitat a l'escrit, ens adonem que es tracta d'un «manetes o hàbil» qui, tot i la seua edat, assegura continuar amb «bona forma física i mental». Per això mateix, no dubta a l'oferir-se «capacitat per desenvolupar les següents tasques: Neteja general —finestres, cuines, lavabos, etc.—. Xicotets treballs —electricitat, reparacions, pintures, etc.—. Atenció a persones majors —acompanyament—».

El reclam de les xarxes socials

Com sempre passa amb els missatges que es converteixen en virals, la carta ha estat aclamada per les xarxes socials, sent Twitter on s'ha difós de manera principal. @Aderyn_Xandra ha estat la responsable de publicar-la, obtenint ràpidament més de 10.000 retuits i quasi 5.000 'M'agrada', un reflex de l'impacte mediàtic que les paraules de l'home han creat en la consciència social.

 

De la mateixa manera, molts dels usuaris d'esta plataforma no han dubtat en respondre al missatge original, que compta amb més de 100 comentaris. En ells, es destaca la necessitat d'ajudar a persones que pateixen estes condicions, a més de destacar un element que ha quedat en un segon pla a la carta: l'espectacular cal·ligrafia produïda pel protagonista.

 

Per això, molts d'ells no han dubtat en destacar la possibilitat que l'home fique esta habilitat dins de les seves destreses. D'altra banda, la responsable de publicar el missatge ha requerit «RT, per favor , per este senyor. Sembla que una veïna de València l'ha trobat a la seua bústia. Lamentable que això passe».

 

Últimes notícies

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.