Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

València, 18 d’abril (EUROPA PRESS).– La Comunitat Valenciana tindrà esta jornada, en què se celebra el Divendres Sant, cel poc nuvolós amb nuvolositat alta i amb intervals de núvols d’evolució diürna a l’interior a la vesprada, segons indica la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a este dia. Este és el resum de la previsió de l’oratge a València hui, Divendres Sant, 18 d’abril: pugen les temperatures i vent fluix de ponent.

Així mateix, indica que les temperatures tindran pocs canvis i que hi haurà un ascens de les màximes a l’interior de València. Les temperatures mínimes que s’esperen en les tres capitals de província són de 13 graus a Alacant i València, i de 10 a Castelló de la Plana. Les màximes previstes se situen en 23 graus a Alacant, 22 a Castelló de la Plana i 25 a València.

Ponent a primera hora i brises a la vesprada

El vent serà fluix de component oest, tendint a la vesprada a sud-oest fluix a l’interior i a sud i sud-est fluix, ocasionalment moderat al litoral.

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) assenyala també en la seua predicció que este divendres no s’esperen a la Comunitat Valenciana fenòmens significatius.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU