Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

València, 18 d’abril (EUROPA PRESS).– La Comunitat Valenciana tindrà esta jornada, en què se celebra el Divendres Sant, cel poc nuvolós amb nuvolositat alta i amb intervals de núvols d’evolució diürna a l’interior a la vesprada, segons indica la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a este dia. Este és el resum de la previsió de l’oratge a València hui, Divendres Sant, 18 d’abril: pugen les temperatures i vent fluix de ponent.

Així mateix, indica que les temperatures tindran pocs canvis i que hi haurà un ascens de les màximes a l’interior de València. Les temperatures mínimes que s’esperen en les tres capitals de província són de 13 graus a Alacant i València, i de 10 a Castelló de la Plana. Les màximes previstes se situen en 23 graus a Alacant, 22 a Castelló de la Plana i 25 a València.

Ponent a primera hora i brises a la vesprada

El vent serà fluix de component oest, tendint a la vesprada a sud-oest fluix a l’interior i a sud i sud-est fluix, ocasionalment moderat al litoral.

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) assenyala també en la seua predicció que este divendres no s’esperen a la Comunitat Valenciana fenòmens significatius.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.