Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

València, 18 d’abril (EUROPA PRESS).– La Comunitat Valenciana tindrà esta jornada, en què se celebra el Divendres Sant, cel poc nuvolós amb nuvolositat alta i amb intervals de núvols d’evolució diürna a l’interior a la vesprada, segons indica la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a este dia. Este és el resum de la previsió de l’oratge a València hui, Divendres Sant, 18 d’abril: pugen les temperatures i vent fluix de ponent.

Així mateix, indica que les temperatures tindran pocs canvis i que hi haurà un ascens de les màximes a l’interior de València. Les temperatures mínimes que s’esperen en les tres capitals de província són de 13 graus a Alacant i València, i de 10 a Castelló de la Plana. Les màximes previstes se situen en 23 graus a Alacant, 22 a Castelló de la Plana i 25 a València.

Ponent a primera hora i brises a la vesprada

El vent serà fluix de component oest, tendint a la vesprada a sud-oest fluix a l’interior i a sud i sud-est fluix, ocasionalment moderat al litoral.

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) assenyala també en la seua predicció que este divendres no s’esperen a la Comunitat Valenciana fenòmens significatius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.