La Policia Local d’Alacant posa més de 170 multes durant el cap de setmana

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que este cap de setmana s’ha reforçat l’operatiu i establit màxima pressió policial per a fer front a la pandèmia, evitar aglomeracions, controlar els aforaments i el compliment de les mesures de seguretat durant les nits, ja que ha sigut un dels que més gent ha tingut a la ciutat de tot l’estiu, amb un operatiu desplegat en les zones d’oci i les platges de controls i vigilància per la Policia Local.

 

Este dispositiu s’ha tancat amb 177 denúncies, d’elles 64 a persones per no portar la mascareta i 33 per estar consumint alcohol, i s’ha hagut de dissoldre en diferents punts de la ciutat botellons, i dos barbacoes en  la platja de l’Almadrava.

 

A demés, es va posar un control fix en l’avinguda de Niça des de la vesprada a la nit per la gran acumulació de persones passejant per a controlar i es van sancionar a desenes per no portar la mascareta.

 

Dissolta una carrera il·legal de cotxes

Junt a estes sancions, els agents policials esta matinada de diumenge, cap a les 01.00 hores, van acudir per a dissoldre una competició de cotxes que s’estava fent en diferents carrers del Polígon industrial del Pla de l’Espartar.

 

Segons fonts policials la intervenció es va iniciar en rebre una telefonada en la direcció de la Policia Local, alertant d’una gran aglomeració de jóvens en el polígon industrial. Quan els agents van arribar, es van trobar a desenes de jóvens amb cotxes i motos fent carreres a gran velocitat.

 

Amb el dispositiu i les tres patrulles de Policia Local desplaçades es va conseguir identificar a les cent persones concentrades allí amb 50 cotxes i també se’ls van alçar actes per tinença de drogues.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.