La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar al personal sanitari de l’hospital

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 28 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència, després de pel que sembla, amenaçar de mort al personal sanitari de l’hospital on estava sent atés.

Els fets van ocórrer, sobre dos quarts de vuit del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’Hospital San Francisco de Borja de Gandia, on pel que sembla, hi havia un pacient molt agitat.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc, on van esbrinar que un pacient que havia ingressat a l’hospital per la ingesta de diversos medicaments, després de despertar-se, s’hauria arrencat totes les vies intravenoses i altres utensilis mèdics, amenaçant tant al personal sanitari com de seguretat i especialment a la metgessa que li havia atés, insultant-la i amenaçant-la de mort.

Davant tals fets, i després de comprovar que el sospitós mostrava una actitud violenta cap a totes les persones que allí es trobaven, ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

Una vegada en dependències policials, el detingut va continuar en actitud violenta amenaçant als agents i intentant autolesionar-se.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.