14.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar al personal sanitari de l’hospital

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 28 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència, després de pel que sembla, amenaçar de mort al personal sanitari de l’hospital on estava sent atés.

Els fets van ocórrer, sobre dos quarts de vuit del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’Hospital San Francisco de Borja de Gandia, on pel que sembla, hi havia un pacient molt agitat.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc, on van esbrinar que un pacient que havia ingressat a l’hospital per la ingesta de diversos medicaments, després de despertar-se, s’hauria arrencat totes les vies intravenoses i altres utensilis mèdics, amenaçant tant al personal sanitari com de seguretat i especialment a la metgessa que li havia atés, insultant-la i amenaçant-la de mort.

Davant tals fets, i després de comprovar que el sospitós mostrava una actitud violenta cap a totes les persones que allí es trobaven, ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

Una vegada en dependències policials, el detingut va continuar en actitud violenta amenaçant als agents i intentant autolesionar-se.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa tocat a Corberán

El Celta va castigar els errors del València amb un 4-1 en Balaídos i s'acosta a la zona europea. L'equip de Corberán seguix sense guanyar fora i augmenta la pressió.

El temporal de pluja del cap de setmana donarà pas el dilluns a una ona d’aire molt fred amb neu en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es preveuen pluges persistents i temporal marítim en el sud de València i nord d'Alacant. El dilluns entrarà aire àrtic i s'esperen nevades a l'interior amb descens tèrmic.

El Celta goleja 4-1 al València i deixa tocat a Corberán

El Celta va aprofitar els errors del València i va firmar un 4-1 en Balaídos amb doblet de Borja Iglesias. La derrota agreuja la sequera visitant i pressiona a Corberán.

El Celta castiga el València i complica el futur de Corberán (4-1)

El Celta va obrir 2026 amb un 4-1 al València que augmenta la pressió sobre Carlos Corberán. Els errors visitants i la lesió final de Julen Agirrezabala van marcar el partit.

Compromís condemna l’atac dels EUA a Veneçuela i demana resposta internacional

Compromís ha condemnat l'atac dels EUA a Veneçuela per contrari al dret internacional. La formació exigix resposta d'ONU, OEA i UE i reclama diàleg, diplomàcia i assistència consular.

Sevilla i Llevant es juguen oxigen en el Sánchez-Pizjuán

Sevilla i Llevant reprenen LaLiga en el Sánchez-Pizjuán amb urgències oposades: els de Almeyda miren cap amunt i el cuer busca reaccionar amb Luis Castro.

Pérez Llorca confia en una transició pacífica i a evitar represàlies a Veneçuela després de l’atac dels EUA

El president valencià expressa la seua preocupació per Veneçuela després de l'atac dels EUA i crida a una transició pacífica, amb focus en la protecció de les persones i els drets humans.